Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bios Life Franchise partners

  • Alex van Breemen

    Ik weet dat voreger hier geen reclame gemaakt mocht worden, maar nu interesseert mij dat geen ene moer meer. Dus bij deze.

    BeSLim4Life zoekt door heel Nederland en België franchisepartners voor Bios Life Slim™.

    De Bios Life Slim™ franchise is totaal nieuw in de franchise branche. Dit biedt mensen van alle achtergronden een mogelijkheid om hun eigen financiële toekomst in eigen handen nemen, en hun eigen franchise te beginnen in deeltijd. De meeste franchise's vragen hoge investeringen, constante overhead en vaste kosten. De Bios Life Slim™ franchise is toegankelijk en betaalbaar voor bijna iedereen die hun eigen business willen beginnen.

    Met het Bios Life Slim™ franchise model, kunnen franchisehouders producten kopen tegen inkoopsprijzen, en ze verkopen tegen verkoopsprijzen, en zo de totale winst behouden. Het gaat er bij de Bios Life Slim™ franchise om zoveel mogelijk winst meteen te genereren en een lange termijn passief inkomen op te bouwen.

    Meer dan 100 miljoen Europeanen hebben overgewicht of lijden aan obesitas. Obesitas is toegenomen in alle etnische en socio economische bevolkingsgroepen, in beide geslachten en in alle leeftijdsgroepen. Het aantal mensen met een overgewicht of obesitas neemt elk jaar toe, zoals ook de gezondheidskosten om deze problemen te behandelen. Europeanen geven miljarden euro’s uit per jaar aan afvalprogramma’s en producten. Vet is een serieus probleem en Bios Life Slim™ is de enige oplossing. Bent u bereid om het juiste product te leveren op de juiste tijd? Bios Life Slim™ is een vetverbrandingsproduct dat zo revolutionair is dat het vijf verschillende patenten heeft. De ingrediënten van het product zorgen voor het binden van vet en koolhydraten, zorgen voor de verbetering van de cholesterolwaarden, verlagen triglyceridewaardes, verlagen bloedsuikerniveaus, en zorgen voor een voldaan gevoel- u eet minder en heeft een minder dagelijks verlangen naar suiker. Begin vandaag. Er is nog nooit een betere tijd geweest om met uw eigen Bios Life Slim™ franchise te starten.

    Kijk voor meer informatie op onze website of contacteer ons voor een afspraak voor meer info over ons uniek product en concept.

    www.beslim4life.eu

    http://presentatie.slimeurope.nl

    www.leptine.nl

    (Let op: Zonder arbeid wordt in dit franchisemodel niets verdient. Snel rijk bestaat niet)

  • rene

    De hoeveerste MLM is dat waar jij nu instapt?

  • Alex van Breemen

    Mijn 4e.. Van 2 krijg ik maandelijks mijn groepscommissies binnen en samen is dit voor velen meer dan een goede maandsalaris en hiervoor doe ik niets bijzonders.

    Met Unicity zijn we gestart omdat het Dyana verdomd goed geholpen heeft om haar gewicht in 13 weken met 16 kg te reduceren ondanks haar schildklier die het niet meer doet.

    En jij? buiten Euphony doe jij toch ook mee met de FM'ers of zijn de meetings waar ik je gezien heb van je tweelingbroer?

    Mij maakt het tegenwoordig gene ene achterwerk uit in hoeveel netwerkbedrijven je zit. Zolang je je maar lekker happy voelt.

  • mrtelecom

    Als jij mij bij een meeting van FM hebt gezien hebben die middeltjes die je slijt toch ernstige bijwerkingen.

    (:P)

  • mrtelecom

    Heb die site nog ff bekeken: Unicity en Renze D. Need I say more?!

  • Alex van Breemen

    Rene,

    ik reageer redelijk laat mbt je antwoord/comentaar..

    Wat is mis met de combi Unicity en Renze D. ? Eens kijken of je mij “Bang” kunt maken…

  • mrtelecom

    Unicity probeert al jaren voet aan de grond te krijgen en vorig jaar kreeg ik zelfs het bericht dat ze uit MLM gestapt zouden zijn. Het is een bedrijf waar je de kop gek gemaakt word om je ‘in te kopen’ waardoor heel wat mensen er veel geld aan kwijt zijn en de rest eieren voor hun geld kiest en d'r niet eens aan begint.

    Over Renze hoef ik niet veel te zeggen; dat is een typische piramidebouwer die MLM een slechte naam geeft. Keer op keer met zijn hele team naar een ander netwerk waardoor hij veel geld verdient en het gros van zijn team niet. Het is beslist niet iemand die weet hoe hij MLM moet bedrijven. In het afgelopen jaar heb ik gezien dat hij 3 MLM bedrijven (en als ik het goed heb zelfs 4) heeft ‘versleten’. Voor sommigen (:)-D) is dat natuurlijk de manier om te werk te gaan maar ik doe liever echte MLM. Ik heb al zoveel mensen voorbij zien komen die, net voordat ze echt geld gingen verdienen, weer verleid werden door de mooie verhalen van het zoveelste ‘unieke MLM bedrijf met een fantastisch uniek product dat iedereen wil en dat in de snelst groeiende industrie ter wereld zit’. Je weet wel, gezondheidsMLM waar de bedrijven over elkaar struikelen op jacht naar dezelfde klanten/vertengwoordigers.

    Nu ik dit zo opgeschreven heb zie ik dat het je op je lijf geschreven is.

  • umberto

    Hallo ,

    Wat is volgens jouw echte MLM doen ?

    Umberto

    Peoplestring

  • mrtelecom

    Tegen wie heb je het?

  • Alex van Breemen

    Ik denk dat dhr. umberto het tegen jou heeft, Rene.. Hij is volgens mij iemand van weinig worden en daden.. Maar dat mag hij zelf weerleggen.