Ik heb lang gekeken naar de mogelijkheid om met een MLM-programma een extra centje bij te kunnen verdienen. Ik heb het echter in eerste instantie nooit aangedurfd om er daadwerkelijk aan te beginnen. De informatie vond ik vaak te vaag, het kopen van een informatiepakket ging mij te ver en vaak vond ik de producten ook niet interessant genoeg. En dat laatste lijkt me juist noodzakelijk voor het nodige enthousiasme. En dan nog de hoge percentages van de velen die uiteindelijk opgeven.

Nee, dit was dan misschien toch niets voor mij, totdat ik een artikel las over online geld verdienen met Global Domains International (GDI).

Ik kreeg alle informatie die ik wenste over dit programma nog voordat ik überhaupt had besloten om eraan te beginnen, die informatie hoefde ik niet te kopen. Het product waar je uiteindelijk een bedrag van $ 10,- (nog geen € 8,-) per maand voor betaalt (domeinregistratie, webhosting, e-mailadressen, gebruik van online SiteBuilder) is op zich al een geweldige tool voor je business. Bovendien is dit een betaalbaar product! Ik kon het eerst nog 7 dagen gratis uitproberen. Aan € 8,- per maand zou ik me immers geen buil vallen, wanneer het een mislukking zou worden. Daar had ik dan in ieder geval mijn website en domeinnaam voor! Voor elke aangebrachte nieuwe aanmelding krijg je $ 1,- per maand uitbetaald zolang dit nieuwe lid zijn domeinnaam bij GDI heeft geregistreerd (in veel gevallen dus een leven lang). Maar ook deze leden gaan aan de slag met werven van nieuwe leden waar jij ook $ 1,- per maand voor krijgt uitbetaald. Dit werkt tot 5 lagen diep. Ik zou dus slechts 10 leden nodig hebben of leden van leden van leden om mijn website en domeinregistratie kosteloos te maken. Ik ben die 7 dagen ingegaan en heb goed rondgekeken naar alle mogelijkheden, tips en, toegegeven, ook naar addertjes onder het gras. Die laatste heb ik niet kunnen vinden. Bovendien heb ik erg veel lol in dit werk en ben vastbesloten om ermee door te gaan.

Dit is echt een aanrader!!

Probeer gewoon de 7 dagen gratis trial!!

Groetjes Petra