Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

De beste info site voor de serieuze networkmarketeer.

  • Alex van Breemen

    Beeldtelefoon was toch iets van ACN?….

    Rene! Het maakt niet uit wat je doet en hoe je het doet.. Zolang het legaal is en jij je daarbij prettig voelt…

  • mrtelecom

    Ach, we weten toch allang dat als je nog geen succes hebt ze je daar op aanvallen en als je het wel hebt ze je daar op aanvallen. Het is overigens wel erg toevallig dat zowel Maarschalk als Econometrist op hetzelfde moment verschijnen. Nee hoor, iedereen is er nog van overtuigd dat het verschillende persoontjes zijn. Duuuuhhhhh

  • Maarschalk

    Je concentreert je weer duidelijk op de hoofdzaken, en niet op irrelevante bijzaken als beursgang, marktaandeel in Nederland en al het andere wat de reguliere industrie wel als hoofdzaak ziet. Stelletje sukkels zijn dat ook.

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Ach, we weten toch allang dat als je nog geen

    > succes hebt ze je daar op aanvallen en als je het

    > wel hebt ze je daar op aanvallen.

    Wat er gebeurt als je succes hebt, daar kan je geen uitspraak over doen. Dat is nog nergens voorgekomen, is het wel? Jijzelf doet op meerdere plaatsen op het net verslag over hoe je als gevolg van je onervarenheid alles verkeerd aanpakte in het begin, maar tegelijkertijd zijn er nog verklaringen uit die zelfde begintijd vindbaar waarin je verkondigt hoe geweldig die mlm allemaal wel niet is en hoe goed het wel niet verdient. In het bijzonder uiteraard bij euphony. Dat leert ons in ieder geval één ding: of het nou goed gaat of niet, een mlm-er zal ALTIJD verkondigen dat het allemaal geweldig is!!

    Je moet er uiteraard niet over doorvragen, want dan lijkt de mlm-er het opeens helemaal niet meer over mlm te willen hebben, en begint over bijzinnen of identiteiten van de critici.

    > wel erg toevallig dat zowel Maarschalk als

    > Econometrist op hetzelfde moment verschijnen. Nee

    > hoor, iedereen is er nog van overtuigd dat het

    > verschillende persoontjes zijn. Duuuuhhhhh

    Puur ter bevrediging van mijn nieuwsgierigheid; wat denk jij nou dat in ons voordeel zou zijn als ik en Maarschalk één en dezelfde persoon zouden zijn? Wat worden wij (ik) daar dan beter van dan alles te schrijven onder één account? Ik herinner me trouwens ook op Radar een opmerking van jou waar het juist het feit was dat Maarschalk kwam als ik ging en vice versa dat jou juist deed opmerken dat daaruit af te leiden was dat wij één waren. En nu dus weer het feit dat we er juist allebei tegelijk zijn. Make up your mind rené…!

    Maar zeg eens rené; hoe gaan je zaken tegenwoordig? Welke mooie marktcijfers mogen we als gevolg van de inspanningen van jou en je collega's momenteel voor euphony noteren? Hoeveel is in de tussentijd de omzet gegroeid en het aantal concultants gestegen? Want die hebben toch zeker niet stil gezeten?

    Drie jaar terug had je geld gereserveerd om in te schrijven op de emissie bij de beursgang. Heeft dat je goed opgeleverd, en is je aanbeveling aan anderen om dat ook te doen een waardevol advies gebleken?

    En zit je nog steeds in de parfumhandel, en is die beter of minder dan de telecom business?

  • mrtelecom

    Ach, kijk nou toch, het liegen en onwaarheden vertellen en sprookjes verzinnen is nog steeds bezig.

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Ach, kijk nou toch, het liegen en onwaarheden

    > vertellen en sprookjes verzinnen is nog steeds

    > bezig.

    Ja, daar is mlm precies op gebaseerd, dat roep ik al jaren. Wat prettig dat we op dat punt dichter bij elkaar gekomen zijn nu jij daar precies zo over blijkt te denken. Je vergat alleen nog het vermijden van het ingaan op ‘gevoelige’ onderwerpen, maar ik neem aan dat jij dat onder liegen verstaat, als zijnde het verzwijgen van de waarheid?

    Dat we het ooit nog eens zo met elkaar eens zouden worden rené, wie had dat ooit verwacht?!