Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Global Gas Card 10% kolrting tanken wereldwijd

  • Zakencenter

    tanken met 10% voordeel bij bijna elk pompstation ter wereld.

    Iedereen kent wel de voordeelkaarten waar je 1 of 2 cent korting krijgt bij iedere volle tank benzine.

    Wat betekent op een gemiddelde tankbeurt?

    Laten we zeggen de benzine kost € 1.60 per liter.

    1 cent korting betekend dus € 1.59 per liter.

    Je tankt 30 liter, dat is dus:

    30 x € 1.59 = € 47.70 in plaats van € 48.–. Voordeel € 0.30

    Maar wat als je nu de mogelijkheid krijgt om geen € 0.30 op 30 liter te besparen maar 10% op een volle tank dus in dit geval € 4.80

    Heb je hier interesse in ?

    Je kunt deze kaart kopen zodat je dit voordeel voor jezelf hebt en je kunt dit ook delen met anderen,er zit zelfs een eerlijk verdienmodel aan vast dat u tussen de 500-3000$ per dag kunt verdienen als u anderen ook enthousiast maakt. meldt u aan op:

    www.4535408.globalgascard.com

    de mensen achter Global Gas Card zijn Nasdaq beursgenoteerd en gehuisvest op Wall Street.

    Er zijn al Nederlanders die heel vel ermee verdienen en een heel mooi passief inkomen al hebben. en dit in zeer korte tijd.. En omdat het project net is gestart kunt u nog een toppositie verwerven.

  • Econometrist

    Nou, eens even op die site gekeken dan voor wat meer informatie:

    =============================================================================

    "Welkom bij de Global Gas Card Opportunity

    Dit is een opwindende tijd om ons aan te sluiten als we kijken ernaar uit om u te helpen ons nemen onze missie continu een meerwaarde lidmaatschap toegevoegde producten en diensten via onze exclusieve online voor een wereldwijd publiek.

    Een beetje over de Global Gas Card Opportunity

    Als onze ledenbestand groeit zo zal onze voordelen. De andere belangrijke component aan de missie van onze organisatie is om terug te geven via het wereldwijde goede doelen zoals het Rode Kruis. Een percentage van onze leden opbrengsten wordt toegerekend aan een maandelijkse liefdadigheidsdonatie.

    Onze visie is om 1 miljoen leden wereldwijd in de komende drie jaar die we bereiken via een wereldwijd netwerk van onafhankelijke vertegenwoordigers. De reis naar deze visie zal een globaal positief effect voor alle op de wereldmarkt.

    Dank u voor de tijd neemt om deze kans voor jezelf te ontdekken als het kan uw eerste stap naar financiële onafhankelijkheid voor u en uw familie.

    Oprichters van de Raad van Bestuur"

    ================================================

    Het maakt het er allemaal niet veel duidelijker op.

    Misschien kan jij wat nadere toelichting geven, topicstarter, met name over die ‘leden opbrengsten’ die blijken te worden gegenereerd in die mate dat er zelfs een deel van aan het goeie doel wordt geschonken? Het is toch de bedoeling dat ik als aankomend lid geld TERUG ga ontvangen, en niet dat ik moet gaan BIJBETALEN?

    Ik moet vandaag toch even tanken, dus kan ik gelijk even vragen of ze deze card kennen en ik er daadwerkelijk 10% korting mee krijg. Maar ik heb al een licht vermoeden…

  • Maarschalk

    Zakencenter Schreef:

    ——————————————————-

    > meldt u aan op:

    > www.4535408.globalgascard.com

    >

    > de mensen achter Global Gas Card zijn Nasdaq

    > beursgenoteerd en gehuisvest op Wall Street.

    Mooi, welk beursfonds staat hierachter? Waar precies op Wall Street zijn ze gehuisvest?

    Wat ik helemaal mooi vindt is dat de mensen achter deze onderneming genoteerd zijn aan de Nasdaq, terwijl op Wall Street zelf (de echte straat dus) de New York Stock Exchange gehuisvest is, en Nasdaq (de schermenbeurs) in een andere straat zit.

    The NASDAQ Stock Market

    One Liberty Plaza

    165 Broadway

    New York, NY 10006

    Via deze link kom je bij dat adres:

    http://www.nasdaq.com/help/contactInformation.stm