Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

JustBeenPaid

  • Maarschalk

    Jort Schreef:

    ——————————————————-

    > Wat loop je nou toch te sputteren, man?!

    > Er is een website met info en als dat je niet

    > aanstaat en je wilt meer info dan mail je je

    > vragen gewoon even.

    Dus eerst post jij hier “een geweldige kans” om reclame te maken.

    Daarna verwijs je door naar een of andere amateuristische website.

    Om vervolgens te melden dat jij heel close bent met die jongens van Beank, maar dat zij eigenlijk ook niet de grote meneren achter deze obvious scam zijn.

    En nu verwijs je weer naar een website, die van Beank weer? Waar meerderen, zoals 925.nl en die columnist in de Telegraaf ook al geen antwoord op kregen.

    Zeg hoe dom denk je eigenlijk dat de mensen zijn hier?

  • Jort

    >>Waar meerderen, zoals 925.nl en die columnist in de Telegraaf ook al geen antwoord op kregen.

    Wat ben jij toch slecht op de hoogte, knaap.

    Antwoorden hebben ze allang al.

    Net als de Tros.

    Vreemd overigens dat je andere persoonlijkheden niet reageren. Kost je teveel typwerk?

    Nogmaals…probeer nog iets van je leven te maken. Je dagen slijten op een vrijwel stilstaand forum is toch wel erg, hoor.

  • Michel

    Als je alleen met de tripler meedoet hoeft je niet te upgrade.

    Dan kan je alleen posities kopen a $10.

    Ik doe mee met 4 positie vanaf 25 mei 2011 en heb al $23 verdient, dus het werkt echt.

    Al die schreeuwers moeten het zelf eens moeten proberen

  • Econometrist

    Michel Schreef:

    ——————————————————-

    > Als je alleen met de tripler meedoet hoeft je niet

    > te upgrade.

    > Dan kan je alleen posities kopen a $10.

    > Ik doe mee met 4 positie vanaf 25 mei 2011 en heb

    > al $23 verdient, dus het werkt echt.

    > Al die schreeuwers moeten het zelf eens moeten

    > proberen

    Als ik de uitleg van de topicstarter lees in combinatie met jouw opmerking heb jij 40 dollar geïnvesteerd en tot nu toe 23 dollar teruggekregen, begrijp ik dat goed? En hoewel je dus nog 17 dollar in de min staat, heb je in jouw optiek 23 dollar verdiend, begrijp ik dat ook goed?

    Na ruim een maand en 17 dollar in de min is je conclusie: “dus het werkt…”

    Ik heb wel een baan voor je, hoeveel geld heb jij op je bankrekening?

  • mrtelecom

    Je moet natuurlijk wel van cassettes inpakken houden, Michel.

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Je moet natuurlijk wel van cassettes inpakken

    > houden, Michel.

    Nou, vooral moet je raadselachtiges posts kunnen plaatsen. Ik heb in deze discussie geloof ik even iets gemist…

    Maar nu ik je toch aan de lijn heb, rené, zou ik graag jouw professionele mening over deze verdienmogelijkheid horen. Het klinkt erg aantrekkelijk allemaal maar voordat ik er in investeer, wat is jouw inschatting als ervaren deskunige in deze business ten aanzien van deze kans?

  • mrtelecom

    Investeren? Jij? Moet je daar geen toestemming van je schuldsaneerder voor hebben?

  • Alex van Breemen

    in 1 zin: NIET doen!!

  • Michel

    Per positie krijg je $0,20 per dag, ik heb 4 posities dus ontvang $ 0,80 per dag, ik heb $23 gespaard dus weer 2 posities gekocht a $10.

    Heb nu dus 6 posities krijg $ 1,20 per dag als ik weer $10 heb dan koop ik weer een positie.

    Dat is dan de 7de positie krijg dan $ 1,40 per dag na 7 dagen heb je weer $10 kan je de volgende positie kopen enz….

    Heb je bv straks 30 posities dan krijg je 30 x $0,20 = $6 per dag x 30 dagen = $180 per maand.

    Dit kan je dan storten op je alert pay rekening of weer nieuwe posities kopen.

    Hier een overzicht van mijn account!

    De eerste rij de datum dat ik de positie gekocht hebt en de derde rij wat het al hebt opgeleverd.

    Invoice No. Total Earnings Date Matured ID Number JSS Position Received?

    1 2011-06-15 18:18:26 113962-136230 $ 0.20 0000-00-00 00:00:00 6

    2 2011-06-06 11:07:24 113962-110598 $ 2.00 0000-00-00 00:00:00 5

    3 2011-05-27 04:16:50 113962-87854 $ 4.20 0000-00-00 00:00:00 4

    4 2011-05-27 04:16:50 113962-87854 $ 4.20 0000-00-00 00:00:00 3

    5 2011-05-26 03:14:07 113962-85720 $ 4.40 0000-00-00 00:00:00 2

    6 2011-05-25 17:04:07 113962-85080 $ 4.40 0000-00-00 00:00:00 1

    Zo jullie hebben weer stof om over te discussiëren !!!!! :P

    Maar je doet het toch nooit goed op dit forum dat is al jaren zo >:D<

    Adieu

  • Econometrist

    Michel Schreef:

    ——————————————————-

    > Per positie krijg je $0,20 per dag, ik heb 4

    > posities dus ontvang $ 0,80 per dag, ik heb $23

    > gespaard dus weer 2 posities gekocht a $10.

    > Heb nu dus 6 posities krijg $ 1,20 per dag als ik

    > weer $10 heb dan koop ik weer een positie.

    Dus als ik het nu nog beter begrijp HEB je die 23 dollar nog niet eens in je zak, maar staat die als een ‘tegoed’ in de vorm van ‘posities’ op een account? Er is nog geen cent uit de pin-automaat gekomen, en je staat dus nog steeds 40$ in de min, en het enige dat je daar tegenover hebt staan zijn een aantal getalletjes waar je naartoe kan surfen op een website!!

    En door wie wordt de uiteindelijke uitbetaling van die getalletjes gegarandeerd?

    Als ik bij de ABN op mijn rekening een bedrag heb staan en ik wil dat in contanten hebben dan garandeert De Nederlandsche Bank dat ik die ook krijg, en die DNB staat onder controle van de overheid, en de overheid ben ik zelf. Dat geld komt er dus zeker, tenzij heel Nederland in een faillissement gaat. En hoe zit dat met jouw ‘posities’? Wie houdt daar controle op dat als jij uitstapt je ook je geld mee krijgt? Ik kan het je zelfs sterker vertellen; jij weet zelfs niet eens te achterhalen wie jouw 40$ hééft, laat staan van wie je jouw 40$ + 23$ terug zou moeten krijgen. Om al helemaal te zwijgen over de vraag hoe jouw 40$ is geïnvesteerd op een manier dat jij er 23$ in een maand winst op hebt naast de kosten en de ingehouden winst die het moederbedrijf er al op verdiend heeft. Dat geld ga je nooit terug zien. Probeer het aan het eind van de maand maar eens uit door je 40$ eruit te halen en vervolgens met de 46$ winst door te gaan. Dat geld ben je gewoon kwijt, en je hebt geen idee waar je je daarover t.z.t. moet beklagen of welke instantie jou kan helpen om dit alsnog te krijgen, am I right or am I right?

    Nou is 40$ een schappelijk bedrag voor de wijze les die je ermee leert. Het scheelt je net een etentje in een all-you-can-eat wokrestaurant, dus daar hoef je ook niet wakker van te liggen. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen…