Als u op zoek bent naar een MLM business waar moet u dan op letten? Hebben alle bedrijven dezelfde kansen? Uit mijn eigen ervaring weet ik dat dit niet zo is. Het is wel degelijk belangrijk om te weten waar je op moet letten. Staat er bijvoorbeeld in de policies and procedures dat het bedrijf de jaarlijkse vernieuwing kan weigeren, om elke reden of zelfs zonder reden?

En als u een goed bedrijf heeft, wat dan? Moet u dan, zoals u verteld word door uw upline, tegen elk levend wezen aan praten over de oppertunity? Een lijst maken met al uw vrienden, bekenden en familie, om deze mensen vervolgens “lastig te vallen” met een oppertunity of product verhaal?

Dit was wat ik deed, ik volgde de woorden van mijn upline, maakte doelen, business-plan, strooide met samples in het rond en wat heeft het me opgeleverd? Helemaal niks!

Maar het kan ook anders en die mogelijkheid wil ik u ook bieden! Leer waar op gelet moet worden bij het kiezen van een business, leer wat je moet doen om je business op te bouwen. Krijg training en begeleiding van mentoren van over de hele wereld.

Bij mij begon het bij het downloaden een ebook en sindsdien ben ik enorm gegroeid, op zakelijk gebied, maar ook zeker op persoonlijk gebied.

Neem ook uw toekomst in eigen handen en download het ebook op http://vanberlo.successin10steps.com !

Nando van Berlo