Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

maak dat de kat wijs

  • mrtelecom

    MLM levert dure diensten. Maak dat de kat wijs: http://tinyurl.com/42ox5ta

  • Maarschalk

    Nou René, dat is nogal wat, gratis bellen met andere leden van mijn gezin. Ja dat zie je niet vaak, zo'n wereldaanbieding. Gratis bellen van vast naar vast kent elke operator wel en gratis onderling mobiel bellen bestaat alleen voor bedrijven.

    Hoe definieert men eigenlijk een gezin?

    En wellicht kan je deze disclaimer ook nog even vermelden:

    Fair use Policy:

    Voor de CIRCLE geldt dat uw maandelijkse verbruik niet hoger mag zijn dan maximaal 10 keer voor onderling bellen of sms’en, dan het totaal CIRCLE gemiddelde verbruik. Het totaal CIRCLE gemiddelde verbruik wordt gedeeld door de aantal aansluitingen, die binnen de CIRCLE zijn aangesloten. Dit wordt het gemiddelde CIRCLE verbruik per aansluiting genoemd. Wanneer de betreffende aansluiting boven dit gemiddelde verbruik per aansluiting komt, wordt deze aansluiting volgens de normale tarieven van de betreffende aansluiting verrekend. Het totaal CIRCLE gemiddelde verbruik staat op 150 onderling bellen of sms’en.

    Ik wacht liever op de beursgang. Stond laatst een bericht over in de krant, vreemd dat jij dat gemist hebt.

  • mrtelecom

    Nee hoor, heb ik niet gemist.

    En als je nou goed opgelet had had je gezien dat die FUP 1500 minuten is.

    Maar ach, onderzoek, dat is niet je forte.

  • mrtelecom

    ondertussen is onze forumclown op zijn fietsje snel op weg naar zijn oma om op haar pc in te loggen als een van zijn andere identiteiten. ;-)

  • Jort

    Ik heb geen kat :-)

    Dat mlm-bedrijven duren produkten levert is een vaak gehoorde kreet.

    Anderkant is dat mlm-bedrijven mééstal met een produkt komen die niet in de winkel te verkrijgen zijn.

    Of het wel of niet duur is, kan dus niet goed vergeleken worden.

    ( Ik heb het dus niet over produkten van mlm-bedrijven die je wél kunt krijgen in de winkel)

    Mijn vraag is wel aan jou over deze gratis aanbieding : Hoe verdien je dan geld?

    Uiteraard snap ik dat verdiensten uit Euphonie niet uit 1 deel komt, maar teveel gratis is m.i voor een telecom-mlm-er niet echt lekker.

    Wel moet ik zeggen dat ik het ‘knap’ vind dat telecom het nog steeds doet in mlm-land.

  • mrtelecom

    Tja, KPN is niet voor niks met ons in zee gegaan. En waarom gratis? Omdat over de rest wel geld verdiend word hoewel ook dat een betere prijs-kwaliteit verhouding heeft. Komt doodsimpel doordat veel “nutteloze” tussenschakels uitgeschakeld worden.

    Veel andere producten die via MLM verkocht worden zijn wel degelijk te vergelijken. Daarmee is het clowntje hier ook al onderuit gegaan dus dat ga ik niet nog eens herhalen. Al denk ik wel dat we nog een MLM bedrijf moeten zoeken dat iets heeft tegen geheugenverlies want natuurlijk speelt hij zodirekt weer het spelletje dat hij niet weet waar ik het over heb.

    En zolang er veel geadverteerd word in welke productgroep dan ook is er duidelijk geld te verdienen. Maar ja, ook daar denken veel mensen niet over na. Die denken dat de kosten van telecom omlaag zijn gegaan (wat overigens niet waar is, ze zijn bijvoorbeeld op vast net weer gigantisch gestegen) er minder overblijft. Wat ze vergeten is dat we niet over telecom maar over communicatie praten en de kosten van communicatie zijn gigantisch gestegen.

    Maar leg dat maar eens uit aan de bezitter van een InHolland certificaatje. ;-)

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Tja, KPN is niet voor niks met ons in zee gegaan.

    >

    Als jij nu eens inzicht had gehad in de voorwaarden van de deal en deze hier bekend kon maken, ja, dan had je wellicht een sterke zaak gehad. Maar die informatie heb je niet.

    Waarschijnlijk heeft KPN gewoon een extra distributiekanaal aangeboord. Eentje waarvoor ze vermoedelijk niets hoeven te betalen en jullie gewoon een deel van de opbrengsten geven nadat er een deal met een klant is gesloten. Waarmee mlm dus nog steeds verkopen voor eigen risico is.

  • mrtelecom

    Net als Mobistar in Belgie zeker? ;)

  • brokkel

    Alhoewel het geen slechte aanbieding is, is de aanbieding ook echt niet zo extreem spectaculair.

    Het is letterlijk een klantentrekker voor het volledige pakket.

    Dat VoIP(vaste telefonie) naar VoIP(vaste telefonie) binnen het eigen aanbod gratis is is geen bijzonder aanbod meer. VoIP gaat namelijk over je vaste internetverbinding en kost je zelf bandbreedte (en niet voor de provider) dus is het eigenlijk niets anders als een Skype-type oplossing.

    Het enige aparte is het vast naar mobiel (en visa versa) maar zelfs dat is binnen het eigen aanbod niets meer dan een inschatting in het verlies van inkomsten. Hoeveel bellen mensen binnen hun eigen netwerk en hoeveel inkomstenderving hebben we daardoor tegen hoeveel nieuwe aansluitingen verwachten wij hiervoor terug te krijgen. Het is een goede marketing-strategie. Ik moet zeggen dat die echt goed is.

    Dat ze samenwerken met KPN is echt niets bijzonders, voor zowel vast als mobiel zijn zij afhankelijk van andere partners Euphony is namelijk niets meer als een (M)VNO. Zij hebben geen eigen netwerk (in NL) en moeten dit dus bij een partij inkopen. Aangezien KPN de enige is die alle 3 de pakketten kan leveren (internet, telefonie en mobiel) is KPN de meest logische keuze. Voor Mobiel hadden zij ook T-mobile of Vodafone kunnen kiezen (dat zijn namelijk de enige 3 mobiele netwerk aanbieders) maar dan hadden zij voor het internet een andere partij moeten zoeken (b.v. Ziggo of UPC) en dat had dan veel duurder kunnen uitpakken.

    Dus de samenwerking met KPN is echt niet bijzonder en het enige voor KPN is dat zij (zoals gemeld) hiermee een ander kanaal hebben voor het gebruik van hun netwerk.

  • mrtelecom

    Niet goed gekeken jongeman. Kijk maar eens naar de tarieven. Kortom, het gelul over dat MLM niet voordelig zo zijn is het zoveelste nonsense argument dat de wereld uit is.