Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

werk minder en meer vakantie, hoe kan dat?

  • Rob Tielenburg

    Als ik u een manier kan laten zien hoe u droomreizen tegen inkoopprijzen kunt boeken of zelfs geheel gratis… en je kunt er ook nog geld mee verdienen, bent u dan geïnteresseerd?

    Stuur dan uw naam en e-mail adres, zodat ik u dan een mailtje kan sturen waarin ik u uitnodig voor een webinar.

    tielenburg@gmail.com

  • Econometrist

    Dag Rob,

    Dat klinkt goed!

    Kan je wat voorbeelden geven van vakanties die je in de aanbieding hebt? Het toeval wil dat ik op zeer korte termijn in de markt ben voor een stedentripje naar één van de scandinavische landen, op iets langere termijn 2 a 3 weken naar Azië of midden Afrika, en doe je ook in wintersport? En zo ja, wat heb je in de aanbieding voor de derde week in februari?

    Ik kijk vol verwachting uit naar je reply!

  • MLM-er

    Beste Rob,

    Ik weet niet of je nieuw bent in mlm-land, maar stop heel snel met dit soort teksten!

    Minder werken, meer verdien is echt achterhaald om hiermee mensen binnen te halen.

    Je kunt beter zeggen : 5 jaar 80 uur per week werken en dan afbouwen naar 20 uur? Bel Rob..!

    Ook is het zakelijk gezien not done om met een Gmail adres te werken.

    Wees duidelijk en geef direct een site door etc…

  • Maarschalk

    De huisregels waarin staat dat het niet toegestaan is om reclame te make had je zeker gemist?

    http://mlm.startpagina.nl/prikbord/regels.php

  • mrtelecom

    Goh, en dat van een forumclown die al minstens 3x een ban heeft gekregen van de moderator wegens het overtreden van de forumregels maar die elke keer omzeilt door een ander IP adres te gebruiken.

  • Econometrist

    MLM-er Schreef:

    ——————————————————-

    > Minder werken, meer verdien is echt achterhaald om

    > hiermee mensen binnen te halen.

    > Je kunt beter zeggen : 5 jaar 80 uur per week

    > werken en dan afbouwen naar 20 uur? Bel Rob..!

    Wat een boeiend commentaar!

    Kunnen we uit jouw tekst afleiden dat het doel van MLM is om ‘mensen binnen te halen’? Laat ik nou altijd gedacht hebben dat MLM een marketingsysteem was, bedoeld om produkten aan de man te brengen. Maar blijkbaar is dat ook achterhaald en is het tegenwoordig iedereen duidelijk dat het er om gaat de poppetjes binnen te halen, en het produkt er geen ene moer toe doet…

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Goh, en dat van een forumclown die al minstens 3x

    > een ban heeft gekregen van de moderator wegens het

    > overtreden van de forumregels maar die elke keer

    > omzeilt door een ander IP adres te gebruiken.

    Ja rené, blijkbaar leert hij wél bij…

  • Econometrist

    We zijn nu bijna een week verder, en eens te meer blijkt dat het in mlm-land helemaal niet gaat om vermarketing van produkten. Men is kennelijk alleen geïnteresseerd in het binnenhalen van meer mensen in het systeem.

    Waar vind je nou elders dat een enthousiaste verkoper na het plaatsen van zijn al dan niet toegestane advertentie binnen 5 kwartier een potentiële klant voor 3 reizen vindt om vervolgens daar helemaal niet meer op te reageren? Hoe kan er beter worden geïllustreerd dat men in de mlm slechts uit is op verkopers, niet op klanten?

    Of dit een goed marketingsysteem is om reizen, of welk produkt dan ook, aan de man te brengen moet ieder voor zich maar beoordelen, maar ik denk dat er weinig twijfel hoeft te bestaan omtrent mijn idee hierover…

  • mrtelecom

    Het is ook duidelijk dat dit prikbord niet meer geschikt is voor serieuze MLM discussies maar enkel als uitlaatklep voor 1 gefrustreerde trol.

  • mrtelecom

    En daarop volgt gegarandeerd het standaard antwoord van diezelfde trol dat ook wel bekend staat als forumclown. Dat jochie dat al meerdere keren een ban heeft gekregen. Je weet wel, dat jochie dat een universiteit nog niet kan herkennen en moeite heeft met taalbegrip en rekenen. Ecootje aka schalkje dus.