Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

werk minder en meer vakantie, hoe kan dat?

  • Econometrist

    Je klinkt een beetje gefrustreerd, rené.

    Gaan de zaken niet zo best?

  • Maarschalk

    Econometrist Schreef:

    ——————————————————-

    > Je klinkt een beetje gefrustreerd, rené.

    > Gaan de zaken niet zo best?

    Maar dat is bij mlm toch nooit een probleem? mlm draait om straks. Straks gaat euforie naar de beurs, straks worden alle polissen bij beank verkocht, straks gaat agloco geld opleveren, straks breekt mlm door, straks hebben we winkels aangesloten bij scnet, straks gaat iedereen magnetische sieraden kopen.

  • Econometrist

    Ja, en straks gaat renéetje weer een paar daagjes bij paps en mams eten omdat er aan het eind van zijn uwv-uitkering nog een paar daagjes over zijn voordat hij straks weer nieuwe krijgt.

    Maar… belastingvrij, dat dan weer wel…

  • mrtelecom

    Het is wel duidelijk waarom jij mislukt bent in MLM. Wel fijn voor je dat je je vrienden kunt vertellen dat je daarom je studie niet hebt kunnen af maken. Hoef je ze de waarheid niet te vertellen; dat je te dom bent om een universiteit te herkennen.

    Zielig hoor, dat je je uitkering wegens bedrog kwijt geraakt bent. Wel handig dat er wifi is, zo kun je, terwijl je op straat leeft, toch nog onder meerdere alliasen op dit forum inloggen.

  • Econometrist

    René, je verhalen worden steeds onsamenhangender. Je gebruikt toch geen verboden middelen, is het wel? Net nu je enige tijd geleden de stap gemaakt hebt van amateur naar professional in de MLM, door het verkopen van bandjes en boekjes, lijk je nu de draad enigzins kwijt te raken en komen je bijdragen hier op het forum niet helemaal professioneel over. De stress is je toch niet teveel geworden hoop ik?

  • Maarschalk

    Econometrist Schreef:

    ——————————————————-

    > De stress is je toch niet

    > teveel geworden hoop ik?

    Bestaan daar geen magnetische sieraadjes voor? Welke middels mlm te verkrijgen zijn?

  • mrtelecom

    Lief vriendje, wat voor bandjes en cassettetjes verkoop ik. Of heb je me verward met iemand anders op de cassettes die je inpakt op de sociale werkplaats?

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Lief vriendje, wat voor bandjes en cassettetjes

    > verkoop ik. Of heb je me verward met iemand anders

    > op de cassettes die je inpakt op de sociale

    > werkplaats?

    Wat denk je zelf? Die waarmee jijzelf van de amateurstatus naar professional geworden bent natuurlijk!! Je wordt toch niet seniel, moeten we ons zorgen gaan maken rené? Lees anders je eigen post er even op na, misschien is het wel iets voor jou…:

    http://mlm.startpagina.nl/prikbord/13553481/go-pro-recruiting-mastery-home-study-course#msg-13553481

  • mrtelecom

    Tja, dat kun je verwachten van iemand die een universiteit niet herkent. Die verteld anderen ook niet over iets waar hij enthousiast over is tenzij hij er geld aan verdiend. Nu snappen we waarom ons forumclowntje mislukt is in MLM en denkt dat je er vrienden door verliest. Hij vertelde zijn vrienden namelijk alleen maar iets als hij er geld aan verdiend. En nou komt hij hier huiliehuilie doen over MLM omdat hij geen vriendjes meer over heeft. Ach gut. En dan ook nog de hele dag cassetetjes inpakken in de sociale werkplaats.

  • Econometrist

    René, ik denk dat jij de discussie beter op jouw eigen niveau kan houden. Gezien je taalkundige vaardigheden is het zeer twijfelachtig of jij een lagere school wel herkent, laat staan vervolgopleidingsinstellingen. Je d's en t's lijken wel random geplaatst, en je eenheid van onderwerp, persoonsvorm, en tijd, of liever gezegd het gebrek daaraan, maken je tekst volstrekt onbegrijpelijk.

    Probeer je gewoon eens bij de mlm-reizen te houden waar dit topic over gaat, ik geloof dat je op een ander vlak in deze discussie weinig bij te dragen hebt…