Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wellness International Network, Ltd. ( WIN )

  • Frans Janssen

    Ik ben benaderd door een zelfstandig distributeur van WIN om ook zelfstandig distributeur te worden.

    Ik heb inmiddels een aantal bedrijfspresentaties bijgewoond in Hoofddorp en Vlaardingen.

    Het concept oogt zeer goed en het verdienpotentieel is extreem goed. In het eerste jaar al 150.000 euro! Zo wordt in advertenties gemeld. Ook in de bedrijfspresentaties wordt uitgebreid stilgestaan bij de zeer hoge inkomens die kunnen worden verdiend. Daarna alleen maar meer. Tot 5.000.000 euro per jaar na 5 jaar. En de aanwezige zelfstandige distributeurs bevestigen ook de getallen.

    Probleem is echter dat je nergens objectieve informatie krijgt. Niemand is bereid zijn eigen inkomen aan te tonen.

    Wel moet voor ( zeer ) grote bedragen aan producten worden gekocht ( minimaal 5.000 en maximaal 400.000 (!) euro )anders ga je de grote verdiensten niet realiseren bezweren de aanwezige zelfstandige distributeurs. Op de vraag naar bewijzen van bepaalde beweringen wordt afwijzeng gereageerd. Dat komt allemaal wel als je in business bent, ofwel voor een hoog bedrag aan producten hebt aangeschaft.

    Op internet kom ik echter nog al negatieve reacties tegen over WIN:

    - afgezien van een enkeling verdient er niemand echt geld, dat is duidelijk anders dan de bedrijfspresentaties vertellen, in extremis zou hier sprake kunnen zijn van misleidende informatie;

    - mensen helpen je tot dat je geïnvesteerd hebt, dan kijken ze niet meer naar je om;

    - WIN concentreert zich uitsluitend op nieuwe zelfstandig distributeurs en niet op de producten ( piramidespel? );