Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wellness International Network, Ltd. ( WIN )

  • Frans Janssen

    Ik ben benaderd door een zelfstandig distributeur van WIN om ook zelfstandig distributeur te worden.

    Ik heb inmiddels een aantal bedrijfspresentaties bijgewoond in Hoofddorp en Vlaardingen.

    Het concept oogt zeer goed en het verdienpotentieel is extreem goed. In het eerste jaar al 150.000 euro! Zo wordt in advertenties gemeld. Ook in de bedrijfspresentaties wordt uitgebreid stilgestaan bij de zeer hoge inkomens die kunnen worden verdiend. Daarna alleen maar meer. Tot 5.000.000 euro per jaar na 5 jaar. En de aanwezige zelfstandige distributeurs bevestigen ook de getallen.

    Probleem is echter dat je nergens objectieve informatie krijgt. Niemand is bereid zijn eigen inkomen aan te tonen.

    Wel moet voor ( zeer ) grote bedragen aan producten worden gekocht ( minimaal 5.000 en maximaal 400.000 (!) euro )anders ga je de grote verdiensten niet realiseren bezweren de aanwezige zelfstandige distributeurs. Op de vraag naar bewijzen van bepaalde beweringen wordt afwijzeng gereageerd. Dat komt allemaal wel als je in business bent, ofwel voor een hoog bedrag aan producten hebt aangeschaft.

    Op internet kom ik echter nog al negatieve reacties tegen over WIN:

    - afgezien van een enkeling verdient er niemand echt geld, dat is duidelijk anders dan de bedrijfspresentaties vertellen, in extremis zou hier sprake kunnen zijn van misleidende informatie;

    - mensen helpen je tot dat je geïnvesteerd hebt, dan kijken ze niet meer naar je om;

    - WIN concentreert zich uitsluitend op nieuwe zelfstandig distributeurs en niet op de producten ( piramidespel? );

    - producten zijn ook veel te duur, op internet heb ik inderdaad WIN producten tegen dump(markt?)prijzen gevonden ( ook dat duidt erop dat het alleen om geld gaat; alweer piramidespel? );

    - er is een lopende juridische procedure waarin gesteld wordt dat WIN inderdaad een piramidespel is maar er is nog geen definitieve uitspraak door de rechter gedaan;

    - je schijnt je ook iedere maand te moeten kwalificeren ( dat is voor veel geld weer producten kopen ) om de royalties te krijgen lees ik op internet maar bij WIN heeft niemand me dat nog verteld;

    - de organisatie is al 18 jaar in Nederland maar is nog steeds erg klein en onbekend;

    - in de distributie overeenkomst staan zeer eenzijdige bepalingen waarbij alles wordt uitgesloten door WIN en WIN zich helemaal indekt. Zo mogen producten niet worden teruggeleverd anders dan bij duidelijke gebreken. Bij andere mlm organisaties kun je tot een jaar alles terugleveren;

    - ik kwam meerdere gevallen tegen waarbij mensen beweren door hun “upline” te “zijn belazerd” in de uitleg en uitwerking van het compensatieplan.

    Ik sta duidelijk in dubio. Ik verzoek mensen die ervaring hebben met WIN, positief en/of negatief, hun ervaring op dit forum te delen met mij en anderen.

  • Maarschalk

    Je stelt goede vragen. De belangrijkste heb je daar zelf al gesteld.

    Zolang ze hun beweringen niet willen bewijzen met hun eigen inkomensstrookjes over de afgelopen 5 jaren en ze niet kunnen bewijzen dat grote aantallen mensen de door hun voorgespiegelde bedragen verdienen is er maar een advies: wegblijven van WIN.

  • Econometrist

    Frans Janssen Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik sta duidelijk in dubio. Ik verzoek mensen die

    > ervaring hebben met WIN, positief en/of negatief,

    > hun ervaring op dit forum te delen met mij en

    > anderen.

    Heb jij wel eens WIN produkten gebruikt? Ken jij mensen die wel eens WIN produkten hebben gebruikt? Zie jij om je heen wel eens WIN produkten gebruikt worden?

    Laat me raden: je antwoorden hierop zijn 3 x ‘nee’.

    Waar zouden volgens jou de inkomsten vandaan moeten komen om al die hoge salarisen van die distributeurs van te betalen? Inkomsten die je overigens nog nooit aangetoond hebt gezien.

    En jij wilt serieus beweren dat je overweegt om hierin geld te investeren? Geld investeren om ergens voor te mogen werken? Een investering tot misschien wel 4 ton, terwijl je nog nooit een klant van dat spul hebt ontmoet, laat staan zelf gevonden? In dat geval zeg ik: gewoon doen…!!

  • Alex van Breemen

    Een investering van 4 ton om te mogen beginnen in een MLM concept? Die mensen van WIN hebben het nog steeds niet in de gaten hoe het hoort. In een goed MLM bedrijf - waar ik persoonlijk WIN niet toereken - hoef je niet te investeren met extreem hoge bedragen als 4 ton, € 50.000,- of dergelijke. Met een minimale investering van max € 100,- in de maand voor het gebruik van je eigen producten KAN je al heel wat bereiken in een MLM organisatie.

    Ik als MLM´er raad je ten allen tijden hoge investeringen af zoals die de distributeurs van WIN je aanraden.

  • Sport WMI

    Sport WMI,

    Deelt uw mening!

    Wij zijn www.sportwmi.nl en delen uw mening dat niet de investering in geld

    maar de investering in het uitbreiden van uw netwerk `de sleutel tot succes` is.

    Mensen die bij www.sportwmi.nl starten met een onderneming betalen € 214,00 (netto).

    Voor dit bedrag krijgen ze een eigen website en gratis kunnen ze 1 maal per week

    onze trainingen bijwonen.

    Onze `starters` krijgen tevens een gratis pakket producten om zelf te proberen uit te delen!

    Vergeet dus niet………Niet het GELD maar het uitbreiden van een mooi net werk is

    ` de sleutel tot succes`.

    www.sportwmi.nl

    Oprichters:

    Carlo Bosch & Tim Kolmus

    Samen naar Succes!

    Alex van Breemen Schreef:

    ——————————————————-

    > Een investering van 4 ton om te mogen beginnen in

    > een MLM concept? Die mensen van WIN hebben het nog

    > steeds niet in de gaten hoe het hoort. In een goed

    > MLM bedrijf - waar ik persoonlijk WIN niet

    > toereken - hoef je niet te investeren met extreem

    > hoge bedragen als 4 ton, € 50.000,- of

    > dergelijke. Met een minimale investering van max

    > € 100,- in de maand voor het gebruik van je

    > eigen producten KAN je al heel wat bereiken in een

    > MLM organisatie.

    >

    > Ik als MLM´er raad je ten allen tijden hoge

    > investeringen af zoals die de distributeurs van

    > WIN je aanraden.

  • Maarschalk

    Ja, iemand die hier tegen de regels in reclame komt maken is uitermate geschikt om van te leren hoe je succesvol moet worden. Les 1 was gratis, gewoon tegen de regels in op discussiefora spammen.

  • mrtelecom

    Nee, les 1 was een ban omzeilen door onder een ander IP adres in te loggen.

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Nee, les 1 was een ban omzeilen door onder een

    > ander IP adres in te loggen.

    Nou nee hoor, dat komt toch écht pas NAdat je die ban hebt opgelopen vanwege ongeoorloofd spammen. Een ban die je niet hebt hoef je tenslotte ook niet te ontwijken….

  • mrtelecom

    Helaas, lieverdje, ik heb hier nog nooit een ban gekregen. Jij echter meerdere malen. Maar ja, dat geheugen van je he!

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Helaas, lieverdje, ik heb hier nog nooit een ban

    > gekregen. Jij echter meerdere malen. Maar ja, dat

    > geheugen van je he!

    Ik begrijp niks van deze reactie! Waar beweer ik anders dan?

    Gaat het nog wel helemaal goed met je, rené, of moeten we ons zorgen gaan maken?

    Of is dit weer één van die dingen waar Alex over schreef?