Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wellness International Network, Ltd. ( WIN )

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Waarom meld je het dan niet. Jij bent de enige die

    > er een probleem mee heeft.

    Wel typerend dat mlm-ers geen bezwaar hebben tegen reclame maken als dat tegen de regels is, maar wel tegen kritiek. Zegt weer genoeg over het wereldje.

  • mrtelecom

    Die conclusie is geheel voor je eigen rekening. Maar het past wel bij de hypocrisie die zo typerend voor je is.

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Die conclusie is geheel voor je eigen rekening.

    > Maar het past wel bij de hypocrisie die zo

    > typerend voor je is.

    Wel grappig dat uitgerekend jij over een typerende hypocrisie begint. Want als er nou één is die op alle mogelijke boards met alle mogelijke accounts klachten heeft lopen indienen tegen alle mogelijke critici dan is het ons meneertje telecom wel. Zelfs in precies deze discussie heb je al meermaals je beklag bij Huub vermeld, alsook trots als een aap met zeven lullen dat het je ten aanzien van mij ook eens is gelukt om een ban te versieren.

    Maar ondertussen spam je ons rot met je kneuterscammetjes in de hoop een zeldzame naïveling te kunnen strikken. Daarmee beperk jij je trouwens niet tot de telecomkabouter die je in de aanbieding hebt, blijkbaar brengt die alleen je toch niet helemaal de financiële vrijheid waarvan je had gedroomd, cq. iets te vreten in de koelkast…

    Mij boeit het verder niet al te veel hoor, ik vind het alleen maar lachwekkend en het geeft weer een inkijkje hoe het allemaal werkt in de psyche van een mlm-er. Het is toch een beetje als de pvv-stemmer die zich erover beklaagt dat hij gediscrimineerd wordt…

  • mrtelecom

    Ah, Ecootje heeft weer leugens nodig om zich staande te kunnen houden.

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Ah, Ecootje heeft weer leugens nodig om zich

    > staande te kunnen houden.

    Je zou eens een ander plaatje moeten aanschaffen, rené, deze wordt een beetje grijs gedraaid. Dat gekwaak over leugens komt een beetje dommig over daar waar ik niet anders doe dan verwijzen naar uitspraken die jijzelf op ditzelfde forum de afgelopen 2 weken nog gedaan hebt. Verder beweer ik niks en kan er dus ook geen sprake zijn van ‘het moeten hebben van leugens om zich staande te houden’. Dit is de reden dus ook dat je niet even vermeldt WAT die leugens dan wel zijn…

    Je lagere school discussietechniek getuigt niet echt van de switch naar professionaliteit die je recent hebt gemaakt door het volgen van een (ongetwijfeld dikbetaald-) cursusje. Eerder demonstreert het hoe er hier al jaren wordt geroepen hoe het precies werkt in de mlm: produkten zijn totaal onbelangrijk in het netwerk, het gaat in werkelijkheid om de onderliggende markt waarin de veelverdieners in de mlm helemaal binnenlopen aan de seminars, de DVD-tjes en de boekjes zie ze slijten aan de wannabees zoals jij die hun investeringen nevernooit terugverdiend zien worden in hun verkopen, maar man oh man, wat hebben ze een ‘persoonlijke groei’ ervan ondervonden. Niet dat het één stuiver oplevert, maar juist degenen die niet snugger genoeg zijn om deze calculatie te maken blijven het het langst proberen.

    Denk jij ook niet dat jij met jouw inmiddels 10 jarige mlm-ervaring het seminar van Erik Worre waarvoor je recent reclame kwam maken zou moeten GEVEN in plaats van zou moeten VOLGEN? Dringt het dan echt niet tot je gemankeerde harsens door dat je grof geld betaalt om een cursusje te volgen bij iemand die er nog korter mee bezig is dan jij, rené? Wat zeg ik, iemand die nog NOOIT een telefoonabonnementje of een flesje zeep heeft verkocht, maar die alleen maar CURSUSSEN verkoopt!! Hoe blind kan je zijn? Kijk nou eens waar je staat na 10 jaar gerommel in de marge, en wat het je gekost heeft ten opzichte van je inkomsten, en kijk eens hoe dit soort gasten in korte tijd compleet binnen lopen op de centjes van de wannabees!!

    “Go Pro”, jaja, je hebt zeker een pro aan het werk gezien. Wat moest je betalen, en hoeveel deelnemers waren er? Moet jij voor de grap eens even uitrekenen hoeveel dat met elkaar vermenigvuldigd is, en een inschatting maken van zijn kosten die je er dan vanaf trekt. Als zakenman kan jij dat wel inschatten denk ik zo. Waar kom je op uit, en hoe lang heb je daar zelf met je abbootjes voor langs de deur moeten gaan, ALS je dat bedrag überhaupt al bij elkaar verdiend hebt in je hele loopbaan?

    Zo'n jongen is slim, en zo'n jongen werkt inderdaad nog maar effectief 3 dagen per maand, namelijk bij het geven van de cursus. Doet hij dat elke maand een keer, en belt ondertussen totaal een uur met zijn uitgever om het voorraadniveau van zijn boekjes en DVD-tjes op peil te houden, en dan heb je zijn drukke maandelijkse werkzaamheden alweer samengevat. Misschien dat hij elke twee jaar nog een nieuw boekje schrijft of DVD-tje maakt, en het melken is ook in de toekomst weer gegarandeerd. Ja, er zijn ZEKER mensen voor wie mlm werkt…

  • mrtelecom

    Goed, je gaat gewoon door met je leugens en onzinverhalen. Je bent lief hoor. Een beetje zielig, dat wel (wat kan ik me zacht uitdrukken als ik dat wil he?)

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Goed, je gaat gewoon door met je leugens en

    > onzinverhalen. Je bent lief hoor. Een beetje

    > zielig, dat wel (wat kan ik me zacht uitdrukken

    > als ik dat wil he?)

    Echt een sterke repliek van een professional!!

    (oeps, dat zijn twee leugens…)

  • mrtelecom

    Ach, we weten wie het zegt. Een mannetje dat leugen en waarheid niet meer van elkaar kan onderscheiden en een geheugen als een zeef heeft. Veel plezier morgen met het inpakken van de cassettes.

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Ach, we weten wie het zegt. Een mannetje dat

    > leugen en waarheid niet meer van elkaar kan

    > onderscheiden en een geheugen als een zeef heeft.

    > Veel plezier morgen met het inpakken van de

    > cassettes.

    Alweer zo'n briljante repliek, of is dit nu dezelfde?

    In ieder geval een duidelijke demonstratie van je aangeboren talent als verkoper.

    H'm, ik vraag me af of dit talent ook illustratief is voor de produkten van euphony. Dat zou in ieder geval de duizelingwekkende verkoopcijfers verklaren die euphony regelrecht hebben doen groeien tot in de top van de telecom aanbieders. Maar ja, met zulke geweldige aanbiedingen is verkopen ook niet moeilijk natuurlijk. Het is eigenlijk een ge-wel-dig bedrijf. Ik zou liegen als dat niet waar was…

  • mrtelecom

    Het gaat je weer fantastisch af, dat liegen. Heb je trouwens eerder vrij gekregen of word er op je sociale werkplaats nu ook bezuinigd?