Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Jouw Pensioen bestaat niet

  • mrtelecom

    Voor mensen die graag in sprookjes geloven….lees dit niet: http://tinyurl.com/3b2n9ak

  • Econometrist

    René, weet jij nog waar dit forum over gaat? Kan jij in jouw eenvoudige bewoordingen uitleggen hoe dit in verband staat met het onderwerp waarnaar jouw link verwijst? Heb je al bedacht hoe je hier op dit forum een verband tussen de komkommers en de klassieke marketing kunt opwerpen?

    Eén ding is in ieder geval met zekerheid in relatie tot dit topic te stellen: JOUW pensioen bestaat ZEKER niet…!!

  • mrtelecom

    Ja, dat kan ik. Dat gaat jouw bevattingsvermogen echter ver te boven. Had je maar moeten studeren.

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Ja, dat kan ik. Dat gaat jouw bevattingsvermogen

    > echter ver te boven.

    Vreemd dan dat je dat niet doet. Wellicht zijn er anderen die je wel hoger inschat die meelezen die het wel snappen en graag willen lezen.

    > Had je maar moeten studeren.

    Ik zal deze maar vast voor de voeten van econometrist wegmaaien. Studeren aan een hbo university of een echte universiteit?

  • Econometrist

    Maarschalk Schreef:

    ——————————————————-

    > Studeren aan een hbo

    > university of een echte universiteit?

    René kennende zal hij wel een ‘echte universiteit’ bedoelen zoals die bewaarschool in Breukelen, waarvan de koers van de masters zich tot die van InHolland verhoudt als 3:1 en waar je niet raar moet opkijken als je op de voorpagina van een afstudeerscriptie “Nyenrode Bisnis Universiteid” ziet staan…

  • mrtelecom

    Die anderen waar je het over hebt kunnen zelfstandig nadenken en voor hen is het wel duidelijk. Voor jou, ondanks dat je je voordoet als meerdere personen, is dat helaas echt te hoog gegrepen.

  • mrtelecom

    Och jochie, herinner je je niet hoe je eerder al huilend weg liep toen bleek dat je het zo ontzettend mis had? En nu ga je ook nog eens proberen om mijn opleiding met die van jou (InHolland, waar je een van de weinigen was die ondanks alles nog steeds niet in staat was zijn diploma te halen) te vergelijken.

    Toch een compliment, je bent inmiddels al wel van je leugen afgestapt dat je aan de Erasmus had gestudeerd. Maar dat was ook wel zo duidelijk een leugen dat je die niet vol kon houden.

  • Econometrist

    Nee, ik kan me niet herinneren dat ik huilend wegliep omdat ik het mis had, ik heb het namelijk nog nooit mis gehad en dat is dan ook iets wat zich blijkbaar in de waan van jouw verwrongen wereldbeeld heeft vorm gegeven. Evenmin heb ik het ooit met jou gehad over mijn opleiding, zowel niet waar als aan welke instelling, en zelfs niet welke richting, al kan van dat laatste mijn nick zelfs voor een amoebe als jij een aanwijzing zijn geweest. En evenmin als het gegeven dat ik afgestapt ben van het feit dat ik in Rotterdam heb gestudeerd ben ik daar dus ooit opgestapt. Merkwaardige processen in jouw hoofd maken dat je een beetje moeilijk onderscheid lijkt te kunnen maken tussen werkelijkheid en datgene wat jij zelf invult als zijnde feitelijkheden in jouw waarnemingen.

    Sterker nog, ik heb het helemaal nog nooit over mijzelf gehad, om de eenvoudige reden dat dit per definitie off-topic zou zijn gezien het onderwerp van dit forum, en ik -zoals je wellicht al vermoedde- zelf geen mlm-er ben. Het boeit me dan ook in geen enkele mate welk plaatje jij voor jezelf invult over mij, mijn opleiding, of mijn dagelijkse bezigheden. Je moet daarover vooral ventileren wat je niet laten kunt. Het feit dat je het onderwerp van dit forum consequent, en niet bepaald onopzichtig vermijdt zegt voldoende omtrent hetgeen wat jij met je verkapte piramidespel in te brengen hebt: helemaal nul komma zip!! En exact hetzelfde geldt voor de rol die het systeem op zich weer in de wereldmarkt speelt: ook helemaal nada!!

    De enige verdienste die jij in deze discussie hebt is de duidelijkheid waarin je deze -ahum- ‘bescheiden’ rol van de mlm naar buiten brengt, alsmede wat voor soort types zich er mee bezig houden…

  • mrtelecom

    Och joh, Erasmus en al. Gaatjeskaas geheugen. Dat is wel weer bewezen. Ik denk dat je hulp moet gaan zoeken, het is erger met je gesteld dan ik dacht. Maar ja, het is ook moeilijk om tussen je leugens je eigen waarheid nog te onthouden. Zoek hulp en doe het aub snel.

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Och joh, Erasmus en al. Gaatjeskaas geheugen. Dat

    > is wel weer bewezen.

    Vreemde vorm van bewijs heb jij. Geen oud bericht van Econometrist waarin hij dit gezegd heeft, geen link erin, enkel jouw gedachte en dat is bewijs?