Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

uitleg Piramide systeem.

  • mrtelecom

    Rekenen? Jij? (:P)

  • Econometrist

    Wat nu, rené?

    Heeft Alex van Breemen een zeer slecht geheugen? Sinds wanneer is dat?

    Of heb je hem inmiddels ook ingedeeld in het kamp van de anti's, of ehhh…. is nu ook Alex = Maarschalk = Econometrist?

    Hoe gek moet het eigenlijk nog bij je gaan worden voordat je bellenblazend door zorgzame maar stevige mannen in witte jassen uit je huis wordt gehaald…?

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Rekenen? Jij? (:P)

    Speciaal jouw reacties zoals dit zijn dolkomisch. Niet alleen begin je de weg kwijt te raken op het gebied van de personen die je adresseert, met als gevolg dat je Alex kwalificaties toevoegt die je normaal gesproken alleen aan de critici voorbehoudt, maar blijkbaar begin je nu ook de vragen die bij je mede-gelovers worden gedeponeerd aan die vreselijke critici toe te rekenen.

    Je begint van het padje te raken, rené! Doe er iets aan!!

  • mrtelecom

    Voor eens heb je gelijk. Mijn complimenten.

  • mrtelecom

    Die nieuwe medicijnen van je werken goed. Nu nog maar hopen dat de bijwerkingen niet weer te zwaar zijn.

  • Maarschalk

    René, wellicht was het je nog niet opgevallen, maar je bewijst je mede mlm-er een bijzonder slechte dienst.

    Eerst beschuldig je hem van een slecht geheugen (heb je voordat je dat zei wel gelezen wie het topic opende?), vervolgens probeer je met de eer te gaan strijken door te claimen dat jij het filmpje ook al eens geplaatst had en daarna zoek je op posts van tegenstanders enkel ruzie. Ja, met een mlm-er als jij heeft het systeem geen tegenstanders meer nodig.

  • mrtelecom

    Gut, iemand die geen enkel besef van zijn eigen idioterie heeft gaat mij iets uitleggen over besef. Dommer kun je het niet maken, grappiger wel. Chappeau.

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > grappiger wel. Chappeau.

    Daarin heb je dan in ieder geval gelijk.

    Een josti als jij zou helemaal moeten afzien van het gebruik van zulke moeilijke woorden, maar als je ze dan toch gebruikt levert het wel hilariteit op inderdaad…

  • mrtelecom

    *kuch* (ben ff wezen kijken op de sociale werkplaats van Ecoschalkje; die lucht van die cassettebandjes is toch echt niet gezond en met dit weer is het verstikkend heet in zo'n aftandse hal)

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > *kuch* (ben ff wezen kijken op de sociale

    > werkplaats van Ecoschalkje; die lucht van die

    > cassettebandjes is toch echt niet gezond en met

    > dit weer is het verstikkend heet in zo'n aftandse

    > hal)

    René, jij bent echt één grote reclame geworden voor die go-pro cursus! Tsjonge, wat heb jij daar een verandering ondergaan, en wat ben jij nu een full-prof netwerker geworden!! En wat zal euphony verheugd zijn met zo'n professioneel verkoper binnen hun gelederen!!!

    Ik denk dat ik wel voor iedereen op dit forum spreek als ik uiting geef aan hoe vereerd wij hier zijn dat jij zo nu en dan hier eens wat tijd wilt komen besteden om ons deelgenoot te maken van jouw esoterische inzichten in deze materie…