Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

uitleg Piramide systeem.

  • mrtelecom

    Heb je vroeger vrij gekregen ivm de hitte, Ecoschalkje? Dan mag je me dankbaar zijn want ik heb ze gisteren nog gewaarschuwd dat die dampen van die cassettebandjes met dit weer wel erg schadelijk zijn. Al blijft je drang tot controle onaangetast. Tja, sommige jongetjes die vroeger van hun mamma niks mochten hebben daar nu eenmaal last van.

  • mrtelecom

    Het is overigens wel duidelijk dat je gestrest bent; je spelt ineens de naam van het bedrijf correct. Je lijkt wel in paniek omdat je op dezelfde manier behandelt word als je anderen behandelt. Wel een beetje zielig hoor, dat pestkopje-syndroom van je.

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > behandelt word

    Ik geloof dat ik het al eens eerder gezegd had, maar jij bent wel de allerlaatste die hier een opmerking over iemand's spelling moet komen maken….

  • mrtelecom

    Een typerende reactie van ons pestkopje: “Mamma, hij doet het ook”. Maar ach, het is je vergeven. Je hebt het al moeilijk zat nu je ook met dit weer in die stinkdampen van die cassettes moet werken.

  • Econometrist

    Ergens heb ik het gevoel dat jij in de veronderstelling bent dat jij deze discussie nog goed aanpakt ook. Daar waar een toevallige meelezende voorbijganger zo zijn eigen conclusies trekt over wat voor types zich zoal met het mlm-concept bezig houden…

  • mrtelecom

    Ecoschalkje begint een beetje op een grijsgedraaide plaat te lijken. De frustratie dat zijn voorspellingen niet zijn uitgekomen en dat niet de MLM'ers maar hijzelf steeds verder afzakt begint schrikbarende vormen aan te nemen.