Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

President Clinton Endorses Network Marketing & Direct Selling

  • Maarschalk

    Documenten? Nope. Wel informatie uit eerste hand. Mijn schoonzusje heeft meegewerkt aan de campagne van een VS president. (en om je alvast de moeite te besparen, het is een waar feit, hoge functie en ik ga het niet bewijzen)

    Maar nogmaals, Clinton endorsed dus geen mlm.

    Dat er mensen zijn in de mlm die goed verdienen is niet echt iets wat betwist wordt, of wel? Doch één zwaluw maakt nog geen zomer. Om even een spreekwoord aan te halen.

  • Econometrist

    Alex van Breemen Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik weet en zie dat er mensen zijn die dmv MLM een

    > goed inkomen hebben gecreëerd en dat op de

    > eerlijke manier. Jij en je collega Eco hebben met

    > 1 van deze hier ooit op het prikbord mogen

    > babbelen en ondanks dat hij jullie diverse feiten

    > aandroeg werd hij uitgemaakt voor de grootste

    > crimineel.

    Nou breekt echt mijn klomp, Alex. Hoezo hebben we hier mogen babbelen met één mlm-er die een goede boterham verdient?!? Jullie zijn toch ALLEMAAL zo succesvol?! Jijzelf ten eerste leefde er zo goed van, en hebt nog steeds je doorlopende inkomsten van energetix, onze professionele telecomheld bepaalt zijn eigen tijd en inkomsten al jáááren, en die 1001euro man was zo loaded dat hij niet wakker lag van een mislukkinkje van een paar ton meer of minder. Alleen die beveiligingsman uit Sweetlake deed het er maar een beetje voor spek en bonen bij naast zijn installatiebedrijf. Was hij dan écht de enige van jullie die niet van een uitkering leeft?

    Als trouwens die ene verdiener waar jij op doelt is wie ik denk dat jij bedoelt, die met zijn amerikaanse eega, dan heb ik slecht nieuws voor je; Dat is het prototype die het fake it-'till-you-make-it principe zo niet heeft uitgevonden, dan toch wel tot in de kleinste details heeft geperfectioneerd. Die zit in exact hetzelfde schuitje als jij, alleen die verstaat de kunst om anderen te laten dénken dat hij wat heeft bereikt. Alleen wat er voor hem zo jammer is, is dat als alleen wannabee mlm-ers denken dat je wat hebt bereikt, je daar nog helemaal geen ene drol mee opschiet. Tenzij…. je hen een boekje of een cursusje kan verkopen, en dan is het hele cirkeltje weer rond…

  • mrtelecom

    Het is grappig om te zien hoe ze weer eens over de kanslozen beginnen.

    1. Waar halen de kanslozen het geld vandaan om te starten

    2. Wat gebeurd er met de kanslozen als ze succes bereiken (oh ja, dan worden het oplichters: Hoera, ik ben een oplichter)

    3. Waarom is Ecoschalkje dan nog niet gestrikt (zou hij het hotel niet herkent hebben, net zoals hij een universiteit niet herkende?)