Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Actor Kevin Spacey Explains Network Marketing

  • Alex van Breemen

    Van de film Pay it Forward.. Een aanrader om te kijken..

    http://youtu.be/1_smi8JuojU

  • mrtelecom

    Ja, maar als iedereen dit doet dan hebben de laatsten die er mee in contact komen niemand meer om het aan te forwarden, Tja, als iedereen schilder zou worden…..

    Dat zijn dus de redenatie technieken die ik je nu al kan voorspellen dat ze van de forumclown zullen komen (of soortgelijke idiote verhalen)

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Dat zijn dus de redenatie technieken die ik je nu

    > al kan voorspellen dat ze van de forumclown zullen

    > komen (of soortgelijke idiote verhalen)

    Nou nee hoor. De relevante ‘redenatietechnieken’ hieromtrent had je in de discussie twee jaar geleden naar aanleiding van ditzelfde filmpje al kunnen volgen. Een obligate charitatieve ‘netwerk marketing uitleg’ als dit tref je alleen in een goedkope Hollywood tearjurker zoals deze aan, die de bioscopen in het b-film cirquit niet eens halen.

    In de alledaagse praktijk haalt dit concept niet eens level 2, omdat de gemiddelde amerikaan (en overigens ook andere wereldburgers, al dan niet mlm-ers) geen fuck om de onbekende medemens geeft en alleen iets doet voor een ander als hier een direct of indirect persoonlijk voordeel aan te behalen valt. Een ‘mooiere wereld voor ons allemaal’ valt daar niet onder, en zou zoals iedereen die buiten het utopische beeld van de filmindustrie denkt begrijpt, áls die er al mee zou worden gerealiseerd onmiddellijk ook weer kapot geschoten worden in één van de vele oorlogen die er permanent plaats vinden op de wereld.

    Kom dus gewoon weer met beide benen op de grond en laat de doos tissues lekker dicht net als het DVD-doosje van dit uitkeringsprodukt voor werkloze acteurs. Dat scheelt je weer tijd die je kan aanwenden voor verdere ‘professionalisering’ van je bezigheden.

  • mrtelecom

    En weer gaat Econometrist uit van de manier waarop hij zelf met mensen om gaat en denkt dat iedereen zo denkt. Daarom pakt hij ook cassettes in op de sociale werkplaats

  • Alex van Breemen

    En wat hebben jullie antwoorden nu met het verhaal achter het moraal te maken?

  • Econometrist

    Alex van Breemen Schreef:

    ——————————————————-

    > En wat hebben jullie antwoorden nu met het verhaal

    > achter het moraal te maken?

    Dat van de vorige spreker uiteraard totaal niets, zijn replies hebben sinds dit forum weer up is zelfs niks met mlm te maken, laat staan met de betreffende topics zelf.

    Mijn antwoord maakte dacht ik toch wel duidelijk dat e.e.a. niet werkt zoals in de Hollywood sprookjesfilms wordt voorgesteld. In de werkelijke wereld is altruïsme net zo zeldzaam als godzilla. De mens heeft net als elk organisme op deze planeet maar één drijfveer als het erom gaat iets voor een ander te doen en dat is eigenbelang. En als dat niet in materialistische zin is, dan is het toch wel om genegenheid in de groep te verdienen, een poging te kunnen doen om nageslacht voort te brengen, een plaatsje in de hemel, of een beter leven na de volgende reïncarnatie op deze planeet.

    De moraal waar jouw film over gaat bestaat helemaal niet, en het verhaal is dan ook maar een utopisch epos dat hoogstwaarschijnlijk door cleenex is gesponsord. Over jouw titelsuggestie dat de werking van netwerkmarketing hierin uiteengezet wordt hoeven we het al helemaal niet te hebben. Hooguit wordt verklaard waarom netwerkmarketing juist NIET werkt, en een geslaagde netwerkmarketeer dan ook even vaak voortkomen is als de mesopotamische eenhoorn…

  • mrtelecom

    Wat zielig dat jij geen vrienden hebt die geen altruistische daden doen.

  • Alex van Breemen

    Hooguit wordt verklaard waarom netwerkmarketing juist NIET werkt, en een geslaagde netwerkmarketeer dan ook even vaak voortkomen is als de mesopotamische eenhoorn…

    Goh… Ik ken en kan meer dan genoeg geslaagde netwerkmarketeers en ze zijn niet op 1 of zelfs 2 handen te tellen..En volgens mij bewijzen deze geslaagde mensen dag in dag uit dat MLM juist WEL werkt.

    Maar wat zijn JOU criteria om te bepalen dat iemand geslaagd is als netwerkmarketeer?

  • mrtelecom

    Oh, nu vraag je om een open deur Alex. Nu gaat hij weer aankomen met dat ze in de wereldwijde Quote 500 voor moeten komen. En straks gaat Ecoschalkje weer beweren dat WIJ het zien die altijd met de verhalen over giga-inkomens beginnen. Zoals hij gevangen zit in zijn eigen circelredenatie is het geen wonder dat het in zijn bovenkamer enigszins geklutst is (ik hou het netjes).

  • Alex van Breemen

    Is geen enkel probleem dat dit een open deur is voor ze… Meestal zien ze iets staan en dan komen ze met een eigen conclusie en zien die als de waarheid die geldt voor iedereen terwijl het HUN waarheid is..