Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Actor Kevin Spacey Explains Network Marketing

  • mrtelecom

    Precies, Ecoschalkje lijkt wel erg veel op het stereotype beeld dat hij probeert neer te zetten van de MLM'er die hij veracht.

  • Econometrist

    Alex van Breemen Schreef:

    ——————————————————-

    > Goh… Ik ken en kan meer dan genoeg geslaagde

    > netwerkmarketeers en ze zijn niet op 1 of zelfs 2

    > handen te tellen..En volgens mij bewijzen deze

    > geslaagde mensen dag in dag uit dat MLM juist WEL

    > werkt.

    >

    > Maar wat zijn JOU criteria om te bepalen dat

    > iemand geslaagd is als netwerkmarketeer?

    HAHA Laat me niet lachen! Alsjeblieft zeg!!

    Weet je wat ik nou zo graag zou willen, Alex? Wetende dat ik altijd nog zo desperate op zoek ben naar de mlm-er die er goed van kan leven -niet áán de mlm'ers door de verkoop van de boekjes en de DVD'tjes, maar écht aan het mlm'en zélf- terwijl we het hier, en op alle andere fora waar dit een topic is, het eeuwig en altijd alleen maar moeten doen met de tweede-hands kneuzen die beweren dat ze mensen KENNEN die erin geslaagd zijn, en dat ze STRAKS voldoende hebben opgebouwd om te gaan binnen lopen en dat het STRAKS bij de beursgang helemaal feest wordt, zou ik zo dolgraag eens iemand hier tegenkomen die zegt “IK ben er goed in geslaagd”. Want waar zijn ze dan, al die duizenden geslaagde mlm-ers die er moeten zijn in deze miljarden business?

    Ik zou zo graag eens iemand hier tegenkomen die zegt: “IK ben er goed in geslaagd”, om vervolgens eens nader te onderzoeken hoe en wat. En dan bedoel ik uiteraard niet die grappenmaker die met zijn 80-voets jacht in de haven met speelgoedbootjes van Port Zeelande wilde afspreken, maar gewoon iemand die het allemaal bij hem thuis kan laten zien. Zo iemand wil ik ook wel in mijn upline, want die zal me daadwerkelijk kunnen uitleggen hoe het werkt. En dan ben ik misschien nog wel zijn prospect….

    Maar dat blijft uiteraard altijd maar een illusie, en zeker mensen als een superkneus zoals jouw telecomcollega laten zien wat het soort van peabrains is wat er in trapt, ondertussen jou ook voor leugenaar uitmakend als hem dat zo uitkomt (hoezo teamwork?), en demonstreert zo alleen al waarom dat hele mlm nevernooit zal werken.

    Ik zou zo graag de échte mlm-er eens ontmoeten….

  • mrtelecom

    Dan zul je toch eens op een presentatie moeten komen. Maar ja, als je ov chip kaart niet opgeladen kan worden….

    Overigens zul je dan ook eerst die plank operatief moeten laten verwijderen want je ziet het niet terwijl je er met je neus bovenop staat.

    Maar ja, van iemand die zelfs bij InHolland faalt kunnen we niet teveel verwachten.

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Dan zul je toch eens op een presentatie moeten

    > komen.

    Nee rené, op die presentaties komen alleen maar de wannabees de schijn ophouden om de kneuzen zoals jij binnen te ronselen. Die zijn er verantwoordelijk voor dat zoveel mensen na het betalen van hun fee verder geen reet meer doen omdat ze begrijpen dat er geen droog brood te verdienen valt, en dat is er weer verantwoordelijk voor dat er zo'n bedroevend slecht gemiddelde wordt verdiend.

  • mrtelecom

    Tuurlijk komen er ook kneuzen, die sturen we weg. Ecoschalkjes zien we er echter nooit want die zijn bang voor feiten en bewijzen. Want stel je toch eens voor dat ze zouden moeten toegeven dat ze het mis hebben. Nee, die gaan naar een open dag van een universiteit (als ze die al vinden kunnen) en dromen dan de rest van hun leven dat ze een universitaire studie hebben afgerond. Je moet wat tijdens het cassettebandjes inpakken.

  • Alex van Breemen

    Ik wil je wel helpen met je vraag hoor is geen enkel probleem.

    Ik nodig je hierbij - vrijwillig - uit om met mij mee te gaan (op mijn kosten)op zaterdag 24-09-2011 naar Speyer (hoofdkantoor PM International) om daar kennis te maken met 1 Rolf Sorg en enkele van de top partners. Je mag ze dan persoonlijk het lijf van het hemd vragen mbt hoe zij werken etc.

    It's your call..

  • mrtelecom

    Ben benieuwd welke smoes er nu weer komt.

  • Econometrist

    Zucht… wat is je precies onduidelijk aan mijn vraag naar iemand die NET ALS JIJ als MLM-er zijn (goedbelegde) boterham verdient? Ik vroeg dus heel specifiek NIET naar de mensen die verdienen AAN de mlm-ers, maar die het doen ALS mlm-er, zoals jij. Dus NIET naar de oprichters van een scam of de bekende boekjes en DVD-tjes verkopers, maar naar “de man op de vloer” die er enig succes mee boekt. Zo moeilijk te interpreteren kan die vraag toch niet zijn?

    Rolf Sorg IS zo iemand die zich nevernooit met mlm bezig heeft gehouden. Wat hij wel heeft gedaan is met wat afgekeurde Unilever meuk aan reukwatertjes en poedertjes goedgelovige kneuzen de boer op gestuurd om die rommel aan nog naïvere klanten te slijten.

    Hou me ten goede hoor, Rolf Sorg is helemaal binnen, daar twijfel ik -met jou- geen moment aan, en evenmin twijfel ik er aan dat hij daar in Speyer een voortreffelijke presentatie zal neerzetten waar al zijn milieu- en belastingvriendelijke, goed verkoopbare, hydraterende, aantrekkelijk geprijsde, Ph-neutrale, zuinig in het gebruik zijnde en gezondheidbevorderende cosmeticaprodukten alsmede zijn gezonde, winstgevende, personeelsvriendelijke, recessie-ontlopende, beurswaarde-toenemende en hardgroeiende onderneming uitgebreid aan de orde zullen komen. Maar zoals ik hiervoor in een bericht naar je telecomvriend ook al schreef ben ik niet op zoek naar een kneuzenronsel-presentatie. Ik ben heel eenvoudig alleen maar op zoek naar een doorsnee mlm-er die het gelukt is om er goed van te leven. Daar zou ik graag eens een praatje mee maken. Voor de ronselpresentatie die jij voorstelt pas ik dus even, en bovendien moet zo'n lucratief opererende mlm-er toch ook wel dichter bij huis te vinden zijn mag ik hopen? MLM is in Nederland toch ook een miljoenen-business?

    Wel vriendelijk aangeboden trouwens om mij op jouw kosten mee te willen nemen. Maar was ik hier op ingegaan dan zou ik toch zeker de restaurantkosten voor mijn rekening genomen hebben. Ik vermoed althans dat er bij die ontmoeting in Speyer geen uitgebreide catering aanwezig zal zijn, of heb ik dat mis….?

  • mrtelecom

    Och, wat hou je jezelf toch voor de gek.

  • Alex van Breemen

    Als je de plank mis slaat dan doe je dat niet met millimeters maar met meters. Wat begrijp je niet van mijn antwoord.. Ik nodig je uit - geheel gratis om ± 2.000 tot 3.000 mensen te zien en te spreken incl Rolf Sorg (Zelf ooit begonnen bij Herbalife als MLM'er (OEPS!!)) die net als ik door het gebruik van het MLM systeem hun brood verdienen.

    Dat jij daar dus weer voor de zoveelste keer met een kul verhaal komt aanzetten bewijst voor de zoveelste keer dat je absoluut niet weet waar je het over hebt. Had je nl. een beetje onderzoek uitgevoerd en gelezen wat ik schreef had je zonder aarzelen dit aanbod aangenomen.

    Helaas of gelukkig bevestig je weer eens mijn verwachtingen die ik van je had en heb.

    Groet,

    Alex.

    PS

    Mijn uitnodig was incl catering en eventueel verblijf in het hotel gelegen aan het conferentiecentrum.