Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Actor Kevin Spacey Explains Network Marketing

  • Econometrist

    Alex van Breemen Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik nodig je uit - geheel

    > gratis om ± 2.000 tot 3.000 mensen te zien en te

    > spreken incl Rolf Sorg (Zelf ooit begonnen bij

    > Herbalife als MLM'er (OEPS!!)) die net als ik door

    > het gebruik van het MLM systeem hun brood

    > verdienen.

    Kijk, daar ga je al. Met een goede boterham verdienen bedoel ik een min of meer modaal inkomen. Dit betekent 33.000 euro (http://www.gemiddeld-inkomen.nl/modaal-inkomen.php) wat inhoudt dat jouw 3000 mensen bij PM een totale loonsom van 100 miljoen zouden hebben. Nu is 100 miljoen de totale omzet van PM (http://pm-international.com/?action=article&a_id=8284&cid=150&c_id=1566), dus in het beste geval hebben deze 3000 mensen een OMZET van 33.000, en geen INKOMEN van dat formaat. Of worden daar de produkten gratis gefabriceerd en gedistribueerd? Om over de betaalde werknemers en andere overhead nog maar te zwijgen.

    Wat we dus in Speyer vooral aan zullen treffen onder die 3000 collega's van jou zijn fakers, en voor het aantreffen van fakers hoeven we geen 450 kilometer te rijden. Die zien we hier op de fora al zat.

    En het is heel leuk dat Rolf Sorg als mlm-er bij herbalife begonnen is, maar wat daar zijn verdiensten waren vermeldt de story niet. Wat hij blijkbaar wél drommels goed begrepen heeft, is dat je voor zo'n dergelijke scam niet moet werken, maar dat je er zélf eentje moet beginnen. Of wou jij soms beweren dat zijn vermogen niet afkomstig is van PM, maar van herbalife? Zijn centjes heeft hij dus verdiend AAN mlm-ers, en niet ALS mlm-er.

    En nogmaals, op een wervingsbijeenkomst voor vers bloed waar de vorige generatie instinkers als klapvee aanwezig is om de mooiste beloftes aan de volgende generatie met staande ovaties te verwelkomen heb ik geen behoefte. Dat laat ik liever aan jullie soort die daar blijkbaar gevoelig voor is. Evenmin heb ik behoefte aan duizenden onverifieerbare simulanten honderden kilometers ver weg, maar slechts één hier in de buurt, waar ik eens poolshoogte zou kunnen nemen.

  • mrtelecom

    Je gelooft je eigen sprookjes ook nog he?! Zielig, die vastberadenheid om vooral de feiten niet onder ogen te zien. Je had zelfs nog op kosten van een ander een keer goed kunnen eten.

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Je gelooft je eigen sprookjes ook nog he?! Zielig,

    > die vastberadenheid om vooral de feiten niet onder

    > ogen te zien. Je had zelfs nog op kosten van een

    > ander een keer goed kunnen eten.

    Zoals ik al zei ben ik in de gepresenteerde ‘feiten’ niet geïnteresseerd, en blijft dat waar ik wel in geïnteresseerd ben en ook onophoudelijk naar gevraagd heb achterwege. Ook in een free lunch ben ik niet geïnteresseerd, dus dat laat ik liever aan de persoontjes voor wie dat zowat het hoogst haalbare goed is, zoals jij…

    Kan jij Alex niet een beetje helpen bij het zoeken van een gemiddeld verdienende mlm-er zoals die er toch bij honderden in Nederland zouden moeten rondlopen? Een beetje vreemd dat jullie zo iemand niet achter de hand hebben, vind je zelf ook niet?

  • mrtelecom

    Je ziet echt niet wat je recht onder je neus hebt he?! Dat krijg je als je in je eigen leugens gaat geloven.

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Je ziet echt niet wat je recht onder je neus hebt

    > he?! Dat krijg je als je in je eigen leugens gaat

    > geloven.

    Ik begrijp wat we kunnen verwachten als mensen in hun eigen leugens gaan geloven, ja. En ook weet ik inmiddels wat er gebeurt als zulke mensen met hun leugens en al door de mand vallen, hè, ouwe beursganger?!

  • mrtelecom

    En daar is het bewijs dat je een leugen niet herkennen kunt. Al net zo min als je destijds een universiteit kon herkennen terwijl je zo liep te pronken met je zogenaamde Econometrie studie.

  • Alex van Breemen

    Als we Martin Dubbeld naar voren halen kom jij toch weer met het verhaal aanzetten dat hij zijn geld verdient over de rug van anderen etc. etc. etc. En hij verdient meer dan modaal in de maand.

    Maar je hebt weer bewezen dat je totaal niet geintereseerd bent om mensen te ontmoeten die meer dan voldoende verdienen bij PM of welk netwerk dan ook. Al is het eten (lunch & diner) helemaal gratis.. Het enige wat jou interesseert is om mensen af te zeiken en excuses zoeken om maar niet op dit aanbod in te hoeven gaan omdat je wel eens gigantisch met je bek vol tanden zou komen te staan.

    Dit is het laatste zinnige woord wat ik aan jou of je kornuit Maarschalk besteed. Jullie zijn het nl. niet waard omdat jullie de feiten die voor jullie neus liggen zo verdraaien dat de ander gedwongen wordt om in de verdediging te moeten treden.

  • Econometrist

    Alex van Breemen Schreef:

    ——————————————————-

    > Als we Martin Dubbeld naar voren halen kom jij

    > toch weer met het verhaal aanzetten dat hij zijn

    > geld verdient over de rug van anderen etc. etc.

    > etc. En hij verdient meer dan modaal in de maand.

    Kijk, dat dacht ik al dat je op hem doelde.

    Maar dan ben je toch echt eventjes afwezig geweest hier, want die is als faker eventjes goed door de mand gevallen en hier niet zonder reden met zjin staart tussen de benen verdwenen. Jammer dat de oude threads verdwenen zijn. Bovendien verhuisd naar een vinexwoninkje in het goedkope deel van het land, ik zou weer eventjes moeten opzoeken waar ook alweer precies. Niet bepaald een bovenmodaal onderkomen. Maar wat zijn verhaal betreft kan ik erin komen dat niet al te snuggere personen slikken waar hij mee komt. Daar is de term “fake it 'till you make it” op gebaseerd.

    Bij ACN had ik twee jaar terug een vriendje werken die het aantal klanten per agent kon opvragen en zodoende ongeveer een inschatting kon maken van het inkomen. Er bleek NIEMAND aan een modaal salaris te komen bij ACN in Nederland. Buiten de backoffice medewerkers dan uiteraard, en de bekende -jaja, daar zijn ze weer- boekjes en bandjesverkopers natuurlijk. Maar zoveel aanzien dat hij hier een markt voor heeft, geniet deze meneer nog niet…

    Bovendien wisselen daar de klanten sneller dan Paris Hilton van onderbroek, dus als er al eens iemand iets heeft opgebouwd is dat na een half jaar verminderde activiteit alweer verdwenen….

  • mrtelecom

    En de leugen gaat verder. En zonder het zelf te beseffen heeft Ecoschalkje nu het bewijs geleverd voor nóg een alias op een ander forum. Ach, de zielepoot.

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > En de leugen gaat verder. En zonder het zelf te

    > beseffen heeft Ecoschalkje nu het bewijs geleverd

    > voor nóg een alias op een ander forum.

    Nou verras je me toch. Een ander forum? Mét bewijs zelfs?!

    Jij moet toch wel met weinig tevreden zijn…..