Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Actor Kevin Spacey Explains Network Marketing

  • mrtelecom

    Nee hoor, het was al een tijdje duidelijk. Maar als koning der ontkenning (klinkt toch leuker als forumclown) zul je ook nu weer ontkennen. Ach Ecoschalkje toch. En nu snel op je fiets naar je oma, dan kun je nog ff meedoen als schalkje en zo jezelf steun geven.

  • Econometrist

    Hou me niet langer in spanning…

  • mrtelecom

    op je fiets jochie, je moet je weer voordoen als schalkje.

  • Alex van Breemen

    hij weet inderdaad niet wat hij onder zijn neus heeft.. Als ik de mogelijkheid kreeg om geheel gratis mee te gaan naar een meeting waar men de top distributeurs van een firma kan ontmoeten en je helemaal los mag gaan qua vragen etc zou ik deze niet met 2 handen, maar ook nog met beide voeten aanpakken..

    Maar ja het bewijs is geleverd dat de heren “criticasters” er alleen maar op uit zijn om de feiten te verdraaien en te presenteren naar HUN waarheid. En het meest rare is dat ze zich zelf ook nog voor 100% geloven..

    Ze zijn toch wel lief ;)

  • mrtelecom

    Een foutje, Alex: Het is maar 1 persoon. Door het vergiet geheugen heeft hij dat per abuis al 2x laten zien.

  • Alex van Breemen

    Ach ja.. Dat deze persoon ook al niet kan rekenen heeft hij voor de 2e keer bewezen. Iemand met een gezond verstand weet zo al dat de winst/omzet die een Distributeur maakt niet de omzet/winst is die zijn MLM bedrijf maakt waarmee hij samenwerkt. Als ik zijn conclusie volg is de omzet van AH ook de omzet van Unilever.

    Maar ja, de uitleg van mij staat op Tros Radar en is ongetwijfeld door velen gebruikt om het een en ander uit te leggen.

    Jammer dat deze persoon dat niet meer weet want anders had hij het verhaal van de omzet (wat hij al vaker hier heeft gedaan) en distributeurs en hun inkomsten hier namelijk niet meer aangehaald, wetende dat hij daarmee gigantisch op zijn bek zou gaan. Wat dus ook gebeurd is.

  • Econometrist

    Dit is een vaag verhaal Alex.

    Maar één ding is zeker; de omzetten van alle distributeurs bij elkaar vormen de totale omzet van het bedrijf. Bovendien is de winst kleiner dan de omzet, tenzij je inkoop, distributie en overhead allen nul zijn. 3000 distributeurs kunnen daarom nooit een modaal salaris verdienen, omdat de loonsom alleen dan al 100 miljoen zou zijn. Terwijl de totale omzet van PA, volgens eigen zeggen, 100 miljoen bedraagt, en daar dus ook nog de inkoop (produktie), distributie en overhead van betaald moeten worden..

    Je verwijzing naar Radar moet even wat duidelijker, dat is zo'n tijd geleden dat ik daar gekeken heb. Heb je een link?

    Wel weet ik dat je daar zowel reken- als taalkundig volkomen de bietenbrug op ging. Zelden heb ik zo gelachen toen je zelfs achteraf nog bleef volhouden dat een kofschip voltooid deelwoord toch echt op een ‘d’ moest eindigen…

  • Econometrist

    Trouwens, Alex, nu we toch even rustig kunnen discussiëren omdat onze stoorzender met zijn josti-band naar een buitenlands optreden is; wat is eigenlijk de story met jouw heilzame magneetsieraden? Die business liep zo lekker en vormde jouw pensioen, maar waarom ben je er dan toch mee gestopt, om vervolgens weer ergens anders onder aan de ladder met een nieuw produkt op een compleet verzadigde markt in te stappen?

  • Alex van Breemen

    Ik weet niet wat er vaag is aan mijn verhaal. Ik ben misschien niet zo geletterd en geleerd als jij je voordoet maar dit:

    Economotrist

    Maar één ding is zeker; de omzetten van alle distributeurs bij elkaar vormen de totale omzet van het bedrijf

    Slaat nog kant nog wal. Met deze woorden vertel jij dat bijvoorbeeld de omzetten van alle supermarkten in Nederland ook de totale omzet van Unilever is..

    Ik weet niet hoelang geleden het is geweest dat je naar school bent gegaan, maar daar heb je dat wat gequote is niet geleerd. Dus nogmaals. Mijn omzet is niet de omzet van het bedrijf. De omzet van het bedrijf - in dit geval PM International is dat wat zij aan mij verkopen. Mijn omzet is dat wat ik bovenop mijn inkoopprijs gooi en mijn winst/bijverdienste is de omzet minus alle kosten.

    Mbt Radar had ik bijna geschreven u vraagt en wij draaien totdat ik de volgende zin

    Wel weet ik dat je daar zowel reken- als taalkundig volkomen de bietenbrug op ging

    van je las en mijn hoop tot een normale discussie als sneeuw voor de zon verdween. Dat is jammer maar helaas. Ondanks dat ben ik er van overtuigt dat je de zoekfunctie van het Radar forum weet te gebruiken net als op dit prikbord.

    Mbt je 2e vraag waar je Energetix aanhaalt kan ik je vertellen dat er nu helaas 2 Energetix bedrijven zijn. In ligt in Bingen en de ander in Mainz of dergelijke. Door een interne ruzie bij de 2 directieleden is dit ontstaan en zijn er dus nu 2 Energetix bedrijven ontstaan. Maar je zult dit ongetwijfeld al weten. Ondanks dat ik niets meer doe met Energetix (buiten het betalen van mijn jaarlijkse licentiekosten van € 49,-) krijg ik maandelijks een passief inkomen van Energetix dat ligt rond de € 1.000,- tot € 1.350,- NETTO. Hoeveel geld moet jij op je spaarrekening hebben staan om dat maandelijks te mogen ontvangen?

    Natuurlijk wil je bewijzen zien. Maar net zoals je mijn uitnodiging om geheel verzorgt (eten,drinken en eventueel een hotel overnachting) mee te gaan op 24/9 naar Speyer om daar de TOP distributeurs te ontmoeten en te spreken afsloeg, zal je ook steevast volhouden dat het door mij eventueel geleverd bewijs nep is etc.