Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

MLM Companies webtraffic

  • Maarschalk

    Waar heb je het nou weer over René Landsheer? Gaat het nog wel goed met je? Je raakt steeds verder van mlm af.

  • mrtelecom

    Tja, die vraag stel ik jou al jaren. Maar in al die jaren niks bijgeleerd. Kan ook haast niet als je zelfs voor InHolland zakt

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Tja, die vraag stel ik jou al jaren. Maar in al

    > die jaren niks bijgeleerd. Kan ook haast niet als

    > je zelfs voor InHolland zakt

    René, jij bent hier de persoon die een hbo university heeft gedaan. Waarbij je het geluk hebt dat de term university niet beschermd is. Econometrist en ik hebben echter allebei een echte universiteit doorlopen.

  • mrtelecom

    En weer laat je zien niet te kunnen lezen. Maar goed, dat je een universiteit hebt doorlopen, daar wil ik nog wel aan. Al heb je al aangetoond heel veel moeite te hebben er eentje te herkennen. En een universitaire studie heb je zeker niet voltooid, daar maak je veel en veel te veel fouten voor. Maar toch leuk voor je dat je ooit even voor je dat je baas je even het idee heeft gegeven er toe te doen door klantjes te mogen beoordelen op hun kredietwaardigheid. Helaas dat je ook daarin niet geslaagd bent want dat je nu cassettebandjes moet inpakken is toch wel erg sneu.

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > En weer laat je zien niet te kunnen lezen. Maar

    > goed, dat je een universiteit hebt doorlopen, daar

    > wil ik nog wel aan. Al heb je al aangetoond heel

    > veel moeite te hebben er eentje te herkennen. En

    > een universitaire studie heb je zeker niet

    > voltooid, daar maak je veel en veel te veel fouten

    > voor. Maar toch leuk voor je dat je ooit even voor

    > je dat je baas je even het idee heeft gegeven er

    > toe te doen door klantjes te mogen beoordelen op

    > hun kredietwaardigheid. Helaas dat je ook daarin

    > niet geslaagd bent want dat je nu cassettebandjes

    > moet inpakken is toch wel erg sneu.

    Het blijft leuk om met jou een discussie te voeren over mlm René.

  • mrtelecom

    Je weet niet eens wat discussiëren is. Een poging daartoe heb ik in het verleden genomen aangezien je standpunt al vast staat, ongeacht wat voor feiten je onder ogen komen. Je bent bereid tot keiharde leugens en associeert jezelf liever met oplichters dan dat je de waarheid onder ogen ziet.

    Oeps, een lange zin. Ben benieuwd wat je nu weer gaat lezen. Vast niet wat er staat.

  • Maarschalk

    Wat er niet staat is iets over mlm. Wat er wel staat is een forse beschuldiging zonder bewijs. Het gaat dus nog steeds niet over mlm.

  • mrtelecom

    Tja, lullig he, om gepakt te worden op je eigen manier. Maar jij hebt nog het voordeel dat je je laf anoniem kunt verschuilen. En ook nog eens dat de beschuldigingen aan jouw adres nog waar zijn ook.

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Tja, lullig he, om gepakt te worden op je eigen

    > manier. Maar jij hebt nog het voordeel dat je je

    > laf anoniem kunt verschuilen. En ook nog eens dat

    > de beschuldigingen aan jouw adres nog waar zijn

    > ook.

    Mij boeit het geen ene reet. Ik ben dan ook niet de persoon die er baat bij heeft om zich op deze manier te gedragen. En ik hoef geen mensen te werven die daarna gaan googlen op mrtelecom of René Landsheer.

    Dat jij als mlm-er echter alles doet om het maar niet over mlm te hebben zal mij geen business kosten, jou wellicht wel. En ach als jij jouw gedrag normaal vindt moet je dat vooral blijven doen. Je uit hier beschuldigingen die je niet hard maakt, weigert vragen te beantwoorden en gedraagt je als een etterbak. Alles wordt erbij gehaald behalve het onderwerp zelf. Geweldig René. Heb jij nog iets over het onderwerp van deze thread te melden, of loop je liever de threads van je mede-mlm-ers te verzieken?

  • mrtelecom

    Wat doe je toch je best om mijn naam omhoog te krijgen in Google. Een erg zielig mannetje ben je maar. Ook hierin faal je uiteraard. ben je eigenlijk ooit wel ergens in geslaagd behalve in het ontduiken van meerdere blocks?