Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

MLM Companies webtraffic

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Wat doe je toch je best om mijn naam omhoog te

    > krijgen in Google. Een erg zielig mannetje ben je

    > maar. Ook hierin faal je uiteraard. ben je

    > eigenlijk ooit wel ergens in geslaagd behalve in

    > het ontduiken van meerdere blocks?

    Zoals ik je al eerder heb gezegd mijn beste René Landsheer is het altijd een genoegen met jou te discussiëren over mlm.

    Heb je ook nog iets over het onderwerp van deze thread te melden of blijf je liever de discussie van je mede mlm-er verzieken?

  • mrtelecom

    Welke discussie? Je bedoelt die die je al jaren zelf verziekt? Nou niet huiliehuilie gaan doen.

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Welke discussie? Je bedoelt die die je al jaren

    > zelf verziekt? Nou niet huiliehuilie gaan doen.

    Welke discussie? Jij die zichzelf op de borst klopt met zijn hbo university opleiding en anderen beticht van liegen over hun opleiding en zo dom zijn dat ze in de sociale werkplaats cassettebandjes in moeten pakken, jij vraagt welke discussie? Was het je nog niet opgevallen dan dat je mede mlm-er Alex hier een post heeft geplaatst aangaande de ranking in Alexa van een aantal mlm sites en daarop een discussie ontspon aangaande het nut van een dergelijke ranking?

  • mrtelecom

    Ach, nu draaien we de zaken weer om. Hoe zielig.

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Ach, nu draaien we de zaken weer om. Hoe zielig.

    >

    Die one liners die niks met het onderwerp te maken hebben worden zo'n beetje jouw kenmerk René. Dus laat ik het nog maar een keer vragen. Heb jij nog iets toe te voegen aan de discussie? Je weet wel, over de page ranking in Alexa? Wat is jouw mening daarover?

  • mrtelecom

    Jazeker. Maar voorlopig ga ik vrolijk door een aartsleugenaar met een geheugen als een zeef met zijn eigen middelen te bestrijden. Huiliehuilie van hem interesseert me niet.

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Jazeker.

    >

    Ik zie dat we weer terug zijn bij het kleuterschool spel “ik het wel maar ik doe het niet”.

    > Maar voorlopig ga ik vrolijk door een

    > aartsleugenaar met een geheugen als een zeef met

    > zijn eigen middelen te bestrijden. Huiliehuilie

    > van hem interesseert me niet.

    >

    En opnieuw weer een belediging een aantijging zonder bewijs. Wat zal Euphony trots op je zijn René “mrtelecom” Landsheer. Weten ze eigenlijk wel dat jij je hier zo gedraagt?

  • mrtelecom

    En zo gaat Ecoschalkje gewoon door met zijn leugens en bedrog.

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > En zo gaat Ecoschalkje gewoon door met zijn

    > leugens en bedrog.

    Ja hoor René, jij wint. Laat je het me weten als je wilt disucssiëren aangaande het belang van pagerankings bij Alexa? Dan doe ik namelijk weer meer met je in deze thread.

  • mrtelecom

    Nee hoor, dat doe ik niet. En als je had leren lezen had je dat inmiddels geweten. Ik ga gewoon door op de manier zoals jij ons zolang hebt lopen treiteren. Je verdient het na al die jaren.