Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

MLM Companies webtraffic

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Nee hoor, dat doe ik niet. En als je had leren

    > lezen had je dat inmiddels geweten. Ik ga gewoon

    > door op de manier zoals jij ons zolang hebt lopen

    > treiteren. Je verdient het na al die jaren.

    Goed zo, rené! Gooi die frustraties er maar uit!!

    Ik weet niet uit welk hoofdstuk van de Go Pro cursus dit komt, maar van je hart geen moordkuil maken is altijd goed. Nog even en dan kunnen we door naar de volgende fase; mammie erbij roepen…

    Tsjonge, wat kunnen die critici nu nog beginnen, tegen een gehard zakenman als jij…? Echt, met een geschoold professional zoals jij in ons midden kan de doorbraak van MLM als marketing methode van de 21ste eeuw niet lang meer op zich laten wachten!!

  • mrtelecom

    Welke frustraties? Het komt op me over dat je voor de zoveelste keer over jezelf praat. Zielig. Ecoschalkje kan zijn eigen “discussie” techniek niet aan en staat op het punt van huiliehuilie.

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Welke frustraties?

    Moet je dat nou nog werkelijk vragen?

    Wat dacht je van frustraties over het 10 jaar ronddolen in de mlm en nog steeds geen drol verdienen?

    Wat dacht je van frustraties over het niet eens kunnen noemen van een mlm-er die WEL een relevant inkomen heeft?

    Wat dacht je van frustraties vanwege het nablèren van jouw toko over een zogenaamde beursgang waarmee jij je vervolgens zo onsterfelijk belachelijk hebt gemaakt?

    Wat dacht je van frustraties over het bewijs van onvermogen van de mlm om tot een goede bedrijfsopbouw te komen die we aan de dag gelegd zien in het dramatisch achterblijven van jouw toko-tje op de telecommarkt?

    Wat dacht je van frustraties als gevolg van het feit dat je hier niet aan een normale baan kan komen als gevolg van je juridische verleden waardoor je Australië uitgeschopt bent, cq. hals over kop hebt moeten ontvluchten?

    Wat dacht je van frustraties als gevolg van het evenmin aan een baan kunnen komen als gevolg van het enorme gat in je CV?

    Wat dacht je van frustraties als gevolg dat je geen enkel bezwaar tegen mlm meer kunt weerleggen en je daarom maar je toevlucht hebt gezocht in kinderlijke zinspelingen op de persoon?

    Wat dacht je van frustraties vanwege het feit dat je weet dat diezelfde verzonnen zinspelingen geen enkel hout snijden omdat je je er even zo goed over beklaagt dat ik (en ook anderen) zo anoniem zijn?

    Wat dacht je van frustraties vanwege het feit dat je nu aan het einde van de maand weer een paar daagjes bij paps en mams voor eten moet aankloppen tot je uitkering weer binnen is?

    En dan heb ik het alleen nog maar over de zakelijke frustraties die hier relevant zijn in de mlm-discussie. Over die uit je persoonlijke omstandigheden zal ik me beter maar niet uitlaten, denk je ook niet?

  • mrtelecom

    Je bent nu echt te oud om nog op je duimpje te zuigen, Ecoschalkje!

  • mrtelecom

    Overigens vind ik het wel grappig dat iemand die zelf heeft aangegeven geen spatje zakelijk inzicht te hebben advies gaat geven over zaken doen.

    De forumclown…gelukkig blijft die wel bestaan ondanks zijn overduidelijke frustraties die hem zowaar in huiliehuilie doen uitbarsten. Daar verdien je echt wel wat respect voor, Ecoschalkje, en die krijg je van mij dan ook. Thumbs up!

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Overigens vind ik het wel grappig dat iemand die

    > zelf heeft aangegeven geen spatje zakelijk inzicht

    > te hebben advies gaat geven over zaken doen.

    Dat is wat jij er van gemaakt hebt. Wat ik letterlijk heb gezegd is dat ALS ik me in de zakenwereld zou begeven, dat ik het er dan net zo slecht van af zou brengen als jij. Dat jij daaruit concludeert dat ik er geen spatje verstand van heb is misschien nog wel waar ook, maar het zegt toch alles over hoe jij tegen je eigen aanpak aankijkt.

    Overigens is een advies van mij in die zin waardevol dat ik onderdeel ben van de belangrijkste partij in het handelsverkeer: de markt. Ik ben een potentiële afnemer van de rommel die jullie kwijt willen, en ik kan je dan ook zeer waardevolle informatie geven waarom ik dat niet doe, en aan jullie verkoopcijfers te zien het overgrote deel van de rest van de potentiële afnemers ook niet. En dat helemaal gratis. Het tekent jouw gebrek aan handelsinzicht dat jij hier niets mee doet en maar naar de sprookjesverhalen blijft luisteren die je in de motivatiebijeenkomsten door je upline worden ingegoten, en als geen ander doel hebben dan dat jij je ‘ondernemersschap’ straks weer met een jaartje verlengt en je bijdrage daarvoor weer naar boven vloeit in de zakken van de initiatiefnemers van deze scam. Dit terwijl je toch gewoon op de markt in openbare gegevens kan zien dat je hele eufocompany er geen ene moer van bakt en er dus, net als dat bij jouw portemonnee het geval is, geen ene drol aan financiën binnen komt.

    Maar zoals je misschien al is opgevallen was ik al lang gestopt te denken dat jij dat licht ooit zal zien. Het enige waar ik nu nog naar op zoek ben is of de scammers die een dergelijke bedrogstructuur op zetten zulke briljante hersenspoelers zijn, of dat er inderdaad altijd mensen zullen blijven bestaan die zulke primaire begaafdheden missen dat er altijd volgers in dit soort oplichterij blijven trappen. Vandaar dat ik tegenwoordig meer geïnteresseerd ben in jouzelf dan in je vermomde piramidebedrijfje, en zie ik AL je bijdragen daarom met veel belangstelling tegemoet…

  • mrtelecom

    De zoveelste post vol leugens en waandenkbeelden. Waarom heb je toch zoveel leugens nodig? Je lijkt meer op het beeld van de MLM'er dat jij probeert te schetsen dan op dat van een echte MLM'er. Zielig.

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > De zoveelste post vol leugens en waandenkbeelden.

    > Waarom heb je toch zoveel leugens nodig? Je lijkt

    > meer op het beeld van de MLM'er dat jij probeert

    > te schetsen dan op dat van een echte MLM'er.

    > Zielig.

    En wat is er precies een leugen volgens jou? Dat ik onderdeel uitmaak van de markt? Dat ik jullie rommel niet koop? Dat ik ook weet waarom ik jullie rommel niet koop?

    Of is het soms dat er met die hele mlm verkoop geen drol te verdienen valt? En kan dat wél, omdat jou dat verteld wordt op je duurbetaalde seminars waar iedereen immers altijd gelijk heeft?

    Tuurlijk rené, en mlm gaat ook de rest van de wereld veroveren, eufory wordt monopolist op de telecommarkt, en gaat dan naar de beurs en jullie worden allemaal rijk! Welterusten….

  • mrtelecom

    Aangezien elk woord dat uit je toetsenbord komt een leugen is zou je de waarheid niet eens meer herkennen. Iemand die wel de waarheid kan herkennen ziet alleen in je laatste post al tal van leugens. De enige rommel zit in je hoofd, jongen.

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Aangezien elk woord dat uit je toetsenbord komt

    > een leugen is zou je de waarheid niet eens meer

    > herkennen. Iemand die wel de waarheid kan

    > herkennen ziet alleen in je laatste post al tal

    > van leugens. De enige rommel zit in je hoofd,

    > jongen.

    Ja, zoals jij de waarheid weet te herkennen is bekend. Voor de zondagse variant daarvan laten we de deurbel voor wat hij is tijdens het uitslapen. Het is altijd oppassen geblazen met mensen die menen ‘De Waarheid’ in pacht te hebben….