Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Leiders gezocht!

  • mrtelecom

    Maak je niet druk Ecoschalkje, MLM is anders dan het gewone bedrijfsleven waar je halve leven er op gericht is je baas te plezieren.

    Overigens vroeg Frank naar Leiders, niet naar Lijders dus waarom je op hem reageert is me een raadsel. Vanwege de forumregels kan niet, want dan zou je zelf je veelvuldige ban accepteren en ophoepelen.

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Maak je niet druk Ecoschalkje, MLM is anders dan

    > het gewone bedrijfsleven waar je halve leven er op

    > gericht is je baas te plezieren.

    >

    Dat zegt wel iets waarom jij mlm doet als je niet doorhebt hoe het in het gewone bedrijfsleven er aan toe gaat.

    Buiten dat vergeet je blijkbaar dat Euphony enige tijd geleden in de Telegraaf aankondigde dat ze naar de beurs willen. Ik denk dat ze daar te klein voor zijn, maar goed. Als ze inderdaad naar de beurs willen, dan zitten ze natuurlijk niet op slechte publiciteit te wachten en jij doet je uiterste best om met jouw bijdragen mlm, Euphony en mrtelecom zelf in een slecht daglicht te plaatsen. Hopen dan maar dat niemand gaat zitten googlen als die beursgang echt plaatsvindt.

    > Overigens vroeg Frank naar Leiders, niet naar

    > Lijders dus waarom je op hem reageert is me een

    > raadsel.

    >

    De vraag waarom jij nu weer bezig gaat met het opstarten van allerlei ruzies en volledig van het oorspronkelijke onderwerp afwijkt.

    > Vanwege de forumregels kan niet, want dan

    > zou je zelf je veelvuldige ban accepteren en

    > ophoepelen.

    >

    En opnieuw een aantijging zonder bewijs.

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Nee hoor, ga eerst de hort op als vrijwilliger met

    > gehandicapten en daarna naar een trouwerij in

    > Zwitserland.

    Geestelijk gehandicapten?

    Dat zal je wel weer lekker wat prospects opleveren dan…

  • mrtelecom

    Nee, jij zit niet in de groep.

  • mrtelecom

    Bewijs is allang geleverd. Een tijd terug, voordat je waandenkbeelden erg chronisch werden heb je het zelf nog toegegeven, net als dat je moest toegeven onder meerdere accounts te opereren. Je was daar zelfs nog trots op.

    Maar nu is het vakantie dus je hebt even volop de gelegenheid je leugens en misleiding zonder tegengas te spuien. Ik hoop dat je het aan kunt.

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Bewijs is allang geleverd. Een tijd terug, voordat

    > je waandenkbeelden erg chronisch werden heb je het

    > zelf nog toegegeven, net als dat je moest toegeven

    > onder meerdere accounts te opereren. Je was daar

    > zelfs nog trots op.

    >

    En opnieuw zonder bewijs.

    > Maar nu is het vakantie

    >

    Succes met je vakantie, maar waag het niet de gehandicapten als prospects te beschouwen. Zo laag acht ik je inmiddels dat je dit rustig zou doen.

  • mrtelecom

    Eigenlijk is het toch wel zielig om te zien hoe je telkens denkt dat iedereen handelt zoals jij handelt. Geen wonder dat je geen vrienden meer hebt en hier loopt te zieken. Het verklaart ook waarom je zo'n hekel hebt aan MLM; je kon niet wegkomen met hoe je normaal met de mensen die je tegen het lijf loopt omgaat: ze altijd zien als iemand die je plukken kunt. Ik had het kunnen weten aan de manier waarop je eerder vol trots meedeelde dat je mensen hun krediet in mocht trekken. Gelukkig mag je nu alleen nog cassettebandjes inpakken.

  • Maarschalk

    Mensen hun krediet intrekken? Waar heb je het nou weer over?

  • mrtelecom

    En alweer komt je zeefgeheugen om de hoek kijken. Excuses voor je absoluut schofterige post zullen we maar niet verwachten, achterbaks stuk tuig!

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > En alweer komt je zeefgeheugen om de hoek kijken.

    >

    Tuurlijk, want altijd als iemand het met jou oneens is hebben zij het fout en niet jij.

    > Excuses voor je absoluut schofterige post zullen

    > we maar niet verwachten, achterbaks stuk tuig!

    >

    Inderdaad rené, die hoef je niet te verwachten. Gezien de wijze waarop jij hier continu mij en anderen behandelt zijn wat mij betreft de “gloves off”.