Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

MLM Toppers gezocht

  • NEW BUSINESS CONSULTANCY

    Wegens het lanceren van een uniek product, wat reeds 8 jaar een enorm succes is in tientallen Europese landen, komen wij graag in contact met leiders met netwerk ervaring. Gegarandeerde toppositie en samenwerking met zeer ervaren netwerkers.

    Geen dromers, goudzoekers, of mensen die nog steeds denken dat je met weinig werken veel kunt verdienen.

    Beschik je over een netwerk, of heb jij de capaciteit een netwerk te creëren?

    Dan bieden wij jou een bewezen concept met enorm marktpotentieel. Geen welness!

    Inkomen van € 35.000,- per maand in 1ste jaar realistisch.

    Deze Europese onderneming biedt u een unieke kans:

    Een unieke kans om een succesvolle business op te bouwen zowel parttime als fulltime.

    Een nog nooit eerder gezien inkomens potentieel.

    Een bijzonder concept voor zowel particuliere als zakelijke klanten.

    Geen product verkoop.

    Wekelijks uitkering van provisie.

    Geen voorraden inkopen.

    Geen verplichte maandelijkse omzetten.

    Geen administratie of facturatie.

    Geen regiobeperkingen, branche en grens overschrijdend

    Geen leeftijd restricties.

    Bezoek de website http://www.lyoness.net

    Bekijk de volgende videolink http://www.lyoness.net/NL/videogalerie.aspx

    Info uitsluitend via mail.

    New.Business.Consultancy@gmail.com

    Alleen serieuze reacties a.u.b.

    Met vriendelijke groet,

    NEW BUSINESS CONSULTANCY

  • Econometrist

    NEW BUSINESS CONSULTANCY Schreef:

    ——————————————————-

    > Inkomen van € 35.000,- per maand in 1ste jaar

    > realistisch.

    Maar je wilt geen dromers of goudzoekers?

    Dat begrijp ik, want die hebben jullie klaarblijkelijk al genoeg…

    En serieuze reacties moeten naar een gmail adres, tuuuuurlijk!!!!

    Zit jijzelf al op 35K per maand, of ben je nog geen jaar bezig?

  • Maarschalk

    Straks gaan we hier nog ruzie krijgen tussen de beide Lyonness aanbieders. Dat wordt lachen.

  • Frank

    Nee hoor, komt geen ruzie over. Waarom eigenlijk?

  • Maarschalk

    Omdat jullie allebei tegen de regels van zowel dit forum als die van jullie moederorganisatie in hier reclame maken.

    Of heb jij schriftelijke toestemming om hier te pitchen?

  • Frank

    Mijn vraag was waarom 2 aanbieders ruzie zouden krijgen.

    En of het spammen is betwijfel ik. Het is een forum voor gesprekken over mlm, nieuwe dingen horen daar bij toch?

    Ik stel mensen alleen op de hoogte en als ze iets willen weten, kunnen ze mailen.

    Willen ze niets weten, mailen ze niet. Simpel toch?

    Overigens zijn er meer regels van kracht op dit forum, maar een klein onderzoekje leert dat jij die ook niet zo nauw neemt.

    Maakt mij voor de rest niet uit, hoor.

    Kan het zijn dat jij spammen opzich niet fijn vindt, maar als het om netwerken gaat, jij helemáál tegen spammen bent??

    Wellicht om een hoop mensen te behoeden om te gaan netwerken?

    In mijn post http://mlm.startpagina.nl/prikbord/14230765/leiders-gezocht!#msg-14230765 zie ik geen naam staan van een bedrijf.

    Het nodig hebben wat een schriftelijk toestemming, zoals jij omschrijft is mij daarom even een raadsel.

  • Maarschalk

    Frank Schreef:

    ——————————————————-

    > En of het spammen is betwijfel ik. Het is een

    > forum voor gesprekken over mlm, nieuwe dingen

    > horen daar bij toch?

    De regels zijn duidelijk:

    http://mlm.startpagina.nl/prikbord/regels.php

    > Overigens zijn er meer regels van kracht op dit

    > forum, maar een klein onderzoekje leert dat jij

    > die ook niet zo nauw neemt.

    >

    Welke regels heb ik overtreden? Laat maar zien.

    > In mijn post

    > http://mlm.startpagina.nl/prikbord/14230765/leider

    > s-gezocht!#msg-14230765 zie ik geen naam staan

    > van een bedrijf.

    > Het nodig hebben wat een schriftelijk toestemming,

    > zoals jij omschrijft is mij daarom even een

    > raadsel.

    >

    Zal ik dat maar aan de moederorganisatie melden? Kijken of zij het met je eens zijn?

  • Econometrist

    Maar zijn jullie dan wel twee verschillende aanbieders van diezelfde club, of handel je onder verschillende namen? En in dat laatste geval, worden de teksten dan aangeleverd door je moeder-organisatie of zo? Om 35.000 per maand ‘realistisch’ te noemen en vervolgens niet naar dromers, of goudzoekers op zoek te zijn verzin je toch niet toevallig onafhankelijk van elkaar? En dan in een formulering die tot op de interpuctie hetzelfde is.

    Verder alleen nieuwsgierigheid van mijn kant hoor, niet dat ik me er druk over maak of zo. Maar je moederorganisatie stuurt je toch zeker niet met zulke teksten de boer op? Kan jij me misschien uitleggen wat jijzelf zo ‘realistisch’ aan die 35.000 p/m vindt? Is dat een inkomen dat iedereen die er een beetje voor werkt doorgaans wel haalt, of ben jijzelf op weg om dat te gaan halen? Hoeveel omzet moet je met je netwerk genereren om er elke maand met 35.000 mee weg te komen, en wat is de totale omzet van je moeder-organisatie? Hoeveel mensen hebben die 35.000 p/m daadwerkelijk al bereikt?

  • Marit Jansen

    Zowel ik als mijn man hebben naar aanleiding van de advertenties hier gemaild. Het zijn inderdaad twee verschillende personen. Maar de tekst in de teruggestuurde email is identiek. Daar ook al de tekst hier identiek is wekt dit bij ons geen vertrouwen op. Hoe kan iemand die niet eens een eigen stukje reclametekst kan bedenken nu een voorbeeld zijn in de mlm? De laatste m staat immers voor marketing.

  • Frank

    Beste Marit,

    Eén van de nadelen van mlm is dupliceren. Enerzijds nodig, maar anderzijds kan het vraagtekens oproepen.

    Uiteraard moet er vertrouwen zijn, maar vertrouwen basseren om gelijke teksten zegt niets over het bedrijf zelf.

    Het totale plan uitgelegt krijgen en dan beslissen of het iets is, lijkt mij beter dan beslissen over een tekst die al dan niet hetzelfde zijn.

    Je hebt mijn emailadres, dus mocht je meer willen weten, hoor ik dat graag.

    Mvg,

    Frank