Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

MLM Toppers gezocht

  • Marit Jansen

    Frank,

    Ik zal niet verder met je in zee gaan. Je hebt gelijk dat als de moederorganisatie een goede tekst heeft je niet zelf iets wat minder goed is moet proberen te bedenken. Maar mijn ervaring is ook dat de echt goede mlm-ers er altijd hun eigen sausje overheen gieten. Net zoals de auto industrie. Een auto in de D categorie (Ford Mondeo, Volkswagen Passat) heeft altijd 4 wielen, motor voorin, vier deuren enz. Maar toch zijn ze ook allemaal verschillend. Het antwoord wat mijn man en ik kregen van jou en je collega was tot op de letter identiek. Niks geen eigen sausje of iets dergelijks.

    Om dan in die email te mogen lezen dat je een ervaren netwerkmarketeer bent die nu wel een goed bedrijf heeft gevonden is een gotspe. Dat is niet iets wat jij zegt, maar wat de moederorganisatie zegt.

    Ik werd aangetrokken door de bedragen die je noemde. Die €35.000 per maand verwacht ik niet, maar €1.000 per maand is goed genoeg voor een leuke auto. Als ik echter de presentatie lees begint het te duizelen. Het is zo ingewikkeld gemaakt dat ik sterke twijfels heb bij de opportunity. Alsmede dat de door jou en je collega voorgespiegelde cijfers niet realistisch zijn. €35.000 per maand is € 420.000 per jaar. Blastingvrij. Dit soort bedragen is zeer aanlokkelijk, maar realistisch nee? Bij Dell is er een cashback van 1%, en als ik het ruim reken kan ik op 2% komen. Dat betekent bij een laptop van €1.000 dat er €20 euro cash back is. Een laptop die ik 1 keer per jaar koop. Met die 20 euro ben ik nog lang niet aan de door jou voorgespiegelde €35.000 per maand. Natuurlijk zijn er ook andere bedrijven die meedoen, maar dat superinkomen kunnen we naar sprookjesland verwijzen. Besef je je wel dat het bedrag wat jij voorspiegelt netto meer is dan een bruto modaal jaarinkomen? Interessant gezien de discussie tussen Econometrist en Alex aangaande het mlm systeem waar Alex aan deelneemt.

    En alhoewel het gedrag van mensen als Maarschalk en Econometrist me vaak tegen de borst stuit ben ik het inhoudelijk vaak wel met ze eens. Ook nu gaf Econometrist een aantal goede vragen die jij niet beantwoordt. En ook met Alex ben ik het vaak eens. Mlm hoeft niet dat mega inkomen te genereren, voor mij is de al eerder genoemde €1.000 per maand genoeg, daar ik kan ik een mooie auto van rijden. En middels meedoen aan een paar systemen, opnieuw iets dat ik met Alex eens ben, is dat te bereiken, vandaar mijn interesse. Doch dat zal ik niet via jou doen, of jouw systeem. Lyoness roept teveel vraagtekens op door de mensen die het promoten en de beloftes die deze mensen doen.

    Ik wens je succes, maar je zal dat wel moeten bereiken zonder mij.

    Met vriendelijke groet,

    Marit Jansen

  • Maarschalk

    Goede vragen, doch een antwoord zal er nooit op komen.

  • Econometrist

    Frank Schreef:

    ——————————————————-

    > Eén van de nadelen van mlm is dupliceren.

    Huh?!? Maar dupliceren was toch DE kracht van mlm? Als je iemand met succes dupliceert leidt dat daarom toch ook tot jouw succes? En daarom KIES je toch voor succes door te doen waar jouw sponsor (of anders de sponsor van jouw sponsor) ook al succes mee heeft?! En nu is dupliceren opeens een NADEEL?

    Verder meen ik nu toch op te merken dat jullie hier met z'n tweeën in dezelfde vijver naar downline zitten te vissen, dat kan toch nooit de bedoeling zijn? Jullie mogen dan allebei een inkomen van 35.000 realistisch vinden, maar ten minste één van jullie zit hier achter het net te vissen. Is met zo'n verspilde moeite dan die 35.000 nog steeds realistisch denk je…?

  • Econometrist

    Maarschalk Schreef:

    ——————————————————-

    > Goede vragen, doch een antwoord zal er nooit op

    > komen.

    Nee, maar geen reactie is ook een antwoord, hè. Uit de rest van deze discussie kunnen we opmaken hoe het komt dat er geen reactie komt; er liggen namelijk geen kant-en-klare antwoorden klaar om te dupliceren bij vragen als dit. De vraag “ja, geef mij meer informatie” wordt blijkbaar wél per omgaande gehonoreerd.

    Maar wie houden we hier voor de gek, we hadden het toch ook niet anders verwacht?

    Ik hoop dat ik met dit bericht niemand tegen de borst gestuit heb…

  • Frank

    Beste Marit,

    >>Maar mijn ervaring is ook dat de echt goede mlm-ers er altijd hun eigen sausje overheen gieten.

    Voor alle duidelijkheid..De persoon die hier poste met een complete advertentie tekst heb ik inmiddels erop aan gesproken.

    Opzich is het niet verkeerd om teksten van je sponsor te gebruiken, maar een eigen sausje is inderdaad het eerste wat je moet doen.

    >>Om dan in die email te mogen lezen dat je een ervaren netwerkmarketeer bent die nu wel een goed bedrijf heeft gevonden is een gotspe. Dat is niet iets wat jij zegt, maar wat de moederorganisatie zegt.

    Het lijkt erop dat je niet mij, maar de andere persoon bedoeld, want ik neem absoluut geen teksten over van wie dan ook. En ja ik mag na 20 jaar netwerkervaring toch wel zeggen dat ik redelijk ervaren ben? Ik verdien er mijn brood mee en ja inderdaad vele maal meer dan modaal.

    Geen bla bla, maar gewoon aantoonbaar. En nee, maarschalk etc…ik zet hier geen printscreen neer!

    >> Die €35.000 per maand verwacht ik niet, maar €1.000 per maand is goed genoeg voor een leuke auto.

    Prima toch!

    >>>Dit soort bedragen is zeer aanlokkelijk, maar realistisch nee?

    Ik ga er even vanuit dat het ? een ! moest zijn :-)

    Het is realistisch, maar zeker niet haalbaar voor iedereen. En dit is ook een typisch geval van het nadeel van dupliceren ( leg ik zo uit Econometrist). Als je met een bouwvakker praat, praat je anders dan met een directeur van een groot bedrijf. Ook bedragen waar je over praat is van belang ( als er om gevraagd wordt wat mogelijk is) want een directeur wordt warm of koud van 1k per maand erbij, terwijl het voor de timmerman enorme mogelijkheden biedt.

    Ik werk met grote netwerkers uit binnen en buitenland en die kijken weer heel anders naar € 35000,- pm. En ook dit is geen grootspraak, want indien je namen wilt, mail ik je die gerust door.

    >>Bij Dell is er een cashback van 1%, en als ik het ruim reken kan ik op 2% komen. Dat betekent bij een laptop van €1.000 dat er €20 euro cash back is. Een laptop die ik 1 keer per jaar koop. Met die 20 euro ben ik nog lang niet aan de door jou voorgespiegelde €35.000 per maand.

    Als dit zou kloppen heb je helemaal gelijk. Zoals je al zei vind je het betaalplan erg ingewikkeld, maar je maakt wel een stelling dat je het snapt.

    Ik heb het plan ook 3x goed moeten bekijken en vooral laten uitleggen, want ik begreep er echt niks van, terwijl ik veel betaalplannen heb gezien.

    >>Lyoness roept teveel vraagtekens op door de mensen die het promoten en de beloftes die deze mensen doen.

    Weer een nadeel van dupliceren. Want wat zegt het over een bedrijf als mensen iets zeggen wat jou niet bevalt?

    Als ik een slecht verhaal vertel over bedrijf x, wil dat toch niet zeggen dat bedrijf x slecht is?

    Je hoeft absoluut niet met mij in zee te gaan, maar wellicht kun je een half uurtje tijd vrij maken zodat ik het plan eenvoudig kan uitleggen.

    Want ik heb mijn eigen sausje eroverheen gegooid.

    Ik laat jou zien hoe en per wanneer jij die € 1000,- per maand verdiend en dan kun je beslissen of het een goed plan cq bedrijf is.

    Je hoeft ook niet bij mij in te schrijven, want daar gaat het mij totaal niet om in dit geval.

    Ik mail je mijn Skype naam en kijk maar wat je ermee doet.

    Groet,

    Frank

  • Frank

    Ja, dat is even schrikken, he die uitspraak?!

    Natuurlijk is dupliceren nodig in mlm, maar er zitten m.i wel degelijk nadelen aan.

    Dupliceren in de vorm van mensen goede uitleg geven en zorgen dat die mensen het ook op de juiste wijze doen (met eigen sausje)

    is vaak ongelooflijk slecht.

    Neem een willekeurig gezondheids product wat dmv mlm vermarkt wordt. Persoon 1 verteld aan persoon 2 dat het redelijk werkt

    tegen schrale handen en lekker is voor je huid. 10 personen verder blijkt het opeens huidkanker te genezen!

    En ja, dát vind ik een enorm nadeel van dupliceren.

    >>Verder meen ik nu toch op te merken dat jullie hier met z'n tweeën in dezelfde vijver naar downline zitten te vissen

    Nee hoor. Dit vijvertje is zo klein en daarom vind ik het allemaal wel prima voor de rest.

    Ik ga vissen….op de oceaan.

    Succes.

  • Marit Jansen

    Frank, bespaar jezelf de moeite. Ik ben klaar met Lyoness en ook met jou. Mijn vertrouwen in Lyoness is verdwenen en evenzo in hen die hier het systeem kwamen pitchen.

  • Frank

    Gelukkig!

    Succes verder…jij komt er wel!

  • Maarschalk

    Waarschijnlijk had je het nog niet door Frank, maar zowel jij als je collega Roy bewijzen mlm een slechte dienst.

    Ten eerste pitchen jullie hier wat tegen de regels in is, maar blijkbaar wordt het gedoogd, dus soi.

    Vervolgens weten zowel jij als Roy niet wanneer je iemand met rust moet laten. Roy mailt ongevraagd en jij gaat ondanks een post waarin ik aangeef niet verder met je te willen gaan toch proberen mij te overtuigen alsnog een gesprek met je te hebben en zodra ik nogmaals aangeef klaar te zijn met je volgt er nog een persoonlijke sneer.

  • Maarschalk

    Bovenstaande gebruik ik speciaal het woord ik, dan kan René nog meer mensen beschuldigen een en dezelfde te zijn. Leuk hé?

    Jammer dat René op vakantie is. Ik ben wel benieuwd wat hij over deze opportunity te zeggen heeft.