Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

MLM Toppers gezocht

  • mrtelecom

    Heb je eigenlijk wel door dat jij al tijden de moderator speelt? Of is die plank te dik om dat te zien? En ik heb je geen ban gegeven, Huib heeft dat meerdere malen gedaan.

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Heb je eigenlijk wel door dat jij al tijden de

    > moderator speelt?

    >

    Hoe doe ik dat dan? Of doel je erop dat ik mensen er op wijs dat op dit forum spammen niet toegestaan is?

    > En ik heb je geen ban gegeven, Huib heeft

    > dat meerdere malen gedaan.

    >

    Wie gelooft hier nou in sprookjes?

  • mrtelecom

    *kuch* het gaat maar door met liegen.

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > *kuch* het gaat maar door met liegen.

    >

    Misschien moet jij daar dan eens mee ophouden. Zijn de leugens gelijk gestopt hier.

  • mrtelecom

    *kuch* het gaat maar door met liegen

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > *kuch* het gaat maar door met liegen

    >

    Dan stop je er toch gewoon mee?

  • mrtelecom

    Ach, stukje straattuig, denk je nou werkelijk dat ik zo snel opgeef. Nee hoor, zo makkelijk kom je er niet mee weg. Sterker nog, als je je ban niet accepteert, dan maar zo.

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Ach, stukje straattuig, denk je nou werkelijk dat

    > ik zo snel opgeef. Nee hoor, zo makkelijk kom je

    > er niet mee weg. Sterker nog, als je je ban niet

    > accepteert, dan maar zo.

    Weet jij wel wat een ban is, rené? Kan je die wel of niet accepteren dan?

    En wat bedoel je met ‘zo’ in de tekst ‘dan maar zo’? Dat je denkt mensen hier weg te krijgen door jezelf voor aap te zetten? Wil je soms mensen vervelen tot de dood erop volgt? Zoiets? Of doodlachen?

    Heb je niet in de gaten dat het er alleen grappiger door wordt? Dat we jou visualiseren met je neus zowat op het toetsenbord met stoomwolkjes uit je oren, reclame makend voor de geneugten van het zelfstandig ondernemer zijn, zoals het kunnen indelen van je eigen tijd, wat in jouw geval blijkbaar betekent om 18 uur per dag op je refresh toets te rammen? Wanneer doe jij je zaken eigenlijk?

  • mrtelecom

    Het lijkt er waarempel op dat er een lichtje gaat branden bij onze simpele Ecoschalkje. Als dit doorzet zou hij zomaar tot de conclusie kunnen komen dan minstens 1 van zijn waandenkbeelden exact dat is: Een waandenkbeeld. Daar komt huiliehuilie van.

  • mrtelecom

    Grappig trouwens, dat je een opmerking over een refreshknop maakt. Want tussen het naar oma en paps en mams heen en weer rijden om van ID te wisselen doe je zelf namelijk niet anders. Och nee he?! Van de cassette inpakcentrale naar de bijstand?! Dat zal toch niet? Arme Ecoschalkje, nóg verder afgezakt.