Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Maarschalk, Marit, Koos, Econometrist....gevallen!

  • Willem de V.

    Goed om de bewijzen te lezen dat deze lamstraal eindelijk bewezen door de mand is gevallen!

    Gezien zijn kromme, domme reactie en het daarna heel stil worden is tekenend voor een bedrieger die door de mand is gevallen!

    Deze klap zal hard aangekomen zijn bij dit zielige ventje! Onderzoek leert dat hij ook op meerdere andere fora wel 5 namen heeft!

    Deze man is ziek…heel ziek…en zelfs goede mlm welness producten kunnen hem niet redden!

    Inmiddels in overleg met de beheerder, die ik gedwongen heb, om de gegevens vrij te geven, is er werk aan de winkel!!

    Middels contacten in de media, zal er een reportage gemaakt worden over ^^^^^, om aan te tonen dat fora een zeer gevaarlijk en verziekend medium zijn!

    Op dit moment wordt deze persoon met verborgen camera gevolgd!

    Uitzending via SBS6 zal in november geschieden!

    Anoniem posten lijkt leuk, maar uiteindelijk vallen dit soort wezens door de mand!

    De tijd is rijp voor harde actie!

  • Econometrist

    Inmiddels in overleg met de beheerder, die ik gedwongen heb, om de gegevens vrij te geven, is er werk aan de winkel!! Middels contacten in de media, zal er een reportage gemaakt worden over ^^^^^, om aan te tonen dat fora een zeer gevaarlijk en verziekend medium zijn! Op dit moment wordt deze persoon met verborgen camera gevolgd! Uitzending via SBS6 zal in november geschieden!

    Zo dan!! Maar verder is er niks mis met je realiteitsbesef?

  • Willem de V

    Het is de realiteit, jongen…!

  • Maarschalk

    Anoniem posten, en wat doe jij dan?

  • mrtelecom

    Bij lange na niet zo anoniem als jij en al helemaal niet onder tig ID's. Je bent eigenlijk te zielig voor woorden, ecoschalkje, brokkel, koos werkeloos, kuklos of nog een van je andere ID's. Oeps, ff niet aan gedacht dat je je vele ID's waarschijnlijk zelf niet eens onthouden kunt. Zullen we je maar vergietje noemen? Ah nee, forumclown is goed genoeg.

  • Econometrist

    Ah rené, je bent weer terug.

    Mooi, is de Jostiband weer compleet…

  • mrtelecom

    Ik ben blij dat je jezelf slim genoeg vind in de Jostiband te spelen. Is altijd weer prachtig om iemand zich slimmer voor te zien doen dan hij is.

  • Econometrist

    Mezelf? Ik acht jou muzikaal genoeg ervoor…

  • mrtelecom

    Ach gut, eerst niet geslaagd voor je InHolland examen en nu ook nog te incompetent voor de Jostiband, Ecoschalkoosje?! Probeer je weer mij het werk te laten doen?

  • brokkel

    Even voor de duidelijkheid mrtelecom. Ik ben toch echt iemand die alleen onder deze naam reageert. Ik reageer op meer fora en nagenoeg altijd onder de naam Brokkel. Ik post hier niet onder enig andere naam.

    Dat ik hier een lange tijd niet gereageerd heb komt meer door het feit dat er weinig reden was om te reageren.

    Jullie kinderlijke reacties zijn niet echt uitnodigend.