Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Direct selling recognition inc 500

  • mrtelecom

    Daar is al antwoord op gegeven. Weer dat vergietgeheugen van je dat je parten speelt.

  • Alex van Breemen

    Je bedoelt van alles wat hier op het prikbord/forum wordt gedumpt? Wat IK (Alex) daar persoonlijk beter van wordt? Van alles wat hier op het forum staat buiten de zinnige dingen (wat maar 1% is max) niets, nadda, noppes..!!

    Buiten jullie zijn er wel echt geleerde mensen die inzien dat de MLM branche of hoe jet het wilt noemen voor velen een kans biedt om financieel iets te bereiken zonder al te veel investeringen te moeten doen..

    Gelukkig deel ik mijn info ook op andere plekken buiten dit giga info forum waar mensen wel de andere respecteren en luisteren..

  • mrtelecom

    Ja, de missie is geslaagd. Omdat Huib niet in staat bleek Ecoschalkje permanent te verbannen wegens zijn herhaalde overtredingen van de forumregels (waaronder leugens en bedrog) kon hij tot voor kort wegkomen met het verspreiden van misinformatie, leugens en het verzieken van dit forum. Helaas is het niet gelukt dit prikbord weer een goed infokanaal te laten worden maar het bedrog van Ecoschalkje is wel een halt toegeroepen door zijn eigen methode tegen hem in te zetten: Het ondersneeuwen met elke post van hem. Huilend zal ze binnenkort afdruipen.

  • Econometrist

    Alex

    Je bedoelt van alles wat hier op het prikbord/forum wordt gedumpt? Wat IK (Alex) daar persoonlijk beter van wordt?

    Nee, ik bedoelde dingen zoals zo'n artikel waar je deze post mee opent, of zoals die bijlage bij de Wall Street Journal, of -in het verleden- die artikelen in de ‘media’, kortom; al die propaganda waarmee de mlm-ers de boer mee op worden gestuurd. Wat betekenen die dingen nou allemaal voor goeds voor de ‘man op de vloer’ in de mlm, en met name voor jou (Alex) in het bijzonder?

    Is dat een bevestiging voor jouzelf dat de mlm toch goed bezig is? Of moet het aan de sceptici soms iets bewijzen? Moet dat het verhaal ondersteunen dat de mlm in de lift zit, of wat? Kortom; wat worden JIJ (Alex), en je mlm-collega's, er nou PERSOONLIJK wijzer van dat er zo'n bijlage bij de WSJ zit bijvoorbeeld?

    Alex

    Buiten jullie zijn er wel echt geleerde mensen die inzien dat de MLM branche of hoe jet het wilt noemen voor velen een kans biedt om financieel iets te bereiken zonder al te veel investeringen te moeten doen..

    Oh maar vergis je niet, ik zie ook wel dat het aan mensen bepaalde kansen biedt. Maar net als bij een puur piramidespel is er een mathematische zekerheid dat er een veelvoud van de mensen die ervan profiteren is die er bij inschieten. De duizenden die er vrijwel niets mee verdienen zijn zeer zwaar onderbetaald aan het werk om de enkele grootverdieners te financieren. En over de schimmige tweede markt in de mlm, die van de bandjes en de boekjes, wil ik het dan niet nog eens hebben.

    Alex

    Gelukkig deel ik mijn info ook op andere plekken buiten dit giga info forum waar mensen wel de andere respecteren en luisteren..

    Oh, heb je daar dan ook een link van, dan wil ik daar wel eens gaan kijken. Iets zegt me dat dat vooral fora zijn waar critici niet welkom zijn en het vooral een clubje mlm-ers onderling is, nietwaar? Mijn indruk is dat mlm-ers zich alleen gerespecteerd voelen door andere mlm-ers die met elkaars halleluja-verhalen meelopen, en elke kritiek op het systeem onmiddellijk op zichzelf betrekken. Dat is wat het sektarische imago naar de buitenwereld voedt…

  • mrtelecom

    Jeetje, er zijn dus nog plekken waar je nog niet als de ziekelijke gek die je bent zit te spammen?

  • Econometrist

    mrteledom

    Jeetje, er zijn dus nog plekken waar je nog niet als de ziekelijke gek die je bent zit te spammen?

    Ah, dit zal een veraanschouwelijking zijn van het respect van de mlm-ers in die andere fora zijn waar Alex op doelt in onze discussie. Tot zover bedankt rené, voor je fijne bijdrage in Alex' topic voor het verschaffen van dit inzicht. Alex zelf zal er denk ik ook heel erg blij mee zijn. Het is hartverwarmend om te zien hoeveel jullie als mlm-ers onder elkaar voor elkaar over hebben…

  • mrtelecom

    Als iets werkelijk verhelderend voor jou zou werken zou ik spontaan in wonderen gaan geloven. Helaas, je brein is te beneveld om nog iets helder te zien.

  • Maarschalk

    Econometrist heeft het je al eens gevraagd, maar wat heb jij hieraan als distributeur?

    De link die jij geeft komt met een qoute dat Warren Buffet het door hem aangekochte mlm bedrijf The Pampered Chef als een van zijn beste investeringen ziet. Wat levert dat jou als distributeur nu op, wat Warren Buffet van een mlm bedrijf vindt? Een mlm bedrijf waar jij niet actief bent.

    En dat dien ik ook nog op te merken, die quote is trouwens onbewezen.

    In het “artikel” van Inc. zelf wordt trouwens al een fout gemaakt in slide 2. Er wordt gesproken over een boek “The Buffet Way”, maar wat blijkt nu, dit boek bestaat helemaal niet. Wel is er een boek genaamd “The Warren Buffet Way: Investment Strategies of the World's Greatest Investor”, wat gaat over investeren. Maar ook hier doemt zich dan de vraag op, wat heeft een mlm distributeur, die producten en diensten aan de man probeert te brengen aan een boek wat beschijft hoe Buffet investeert?

    Maar wat ik nog het allermooiste vindt is dat dit hele “artikel” het nergens heeft over individuele distributeurs zoals jij en René. Ze geven een acht tal voorbeelden van de mlm bedrijven. Maar distributeurs zelf komen nergens aan bod. Wat wil je dus eigenlijk duidelijk maken met dit artikel? Dat een mlm bedrijf starten geweldig is?

  • Maarschalk

    Alex van Breemen Schreef:

    ——————————————————-

    > Je bedoelt van alles wat hier op het

    > prikbord/forum wordt gedumpt? Wat IK (Alex) daar

    > persoonlijk beter van wordt? Van alles wat hier op

    > het forum staat buiten de zinnige dingen (wat maar

    > 1% is max) niets, nadda, noppes..!!

    >

    Welke zinnige dingen op dit forum staan hier dan waar jij als distributeur beter van wordt?

    > Buiten jullie zijn er wel echt geleerde mensen die

    > inzien dat de MLM branche of hoe jet het wilt

    > noemen voor velen een kans biedt om financieel

    > iets te bereiken zonder al te veel investeringen

    > te moeten doen..

    >

    Ik heb het woord velen maar even vetgedrukt. Wat noem jij velen? En wat noem jij financieel iets bereiken?

    > Gelukkig deel ik mijn info ook op andere plekken

    > buiten dit giga info forum waar mensen wel de

    > andere respecteren en luisteren..

    >

    Waar René dus niet komt.

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Helaas is het niet gelukt dit prikbord weer

    > een goed infokanaal te laten worden

    >

    Het wordt vooral gebruikt om te pitchen. Maar ja, dat zullen we maar over het hoofd zien.

    > maar het

    > bedrog van Ecoschalkje is wel een halt toegeroepen

    > door zijn eigen methode tegen hem in te zetten:

    > Het ondersneeuwen met elke post van hem.

    >

    Dus elke post verzieken is voor jou de methode om het forum compleet om zeep te helpen?

    En had je al door dat er in dit topic drie mensen over het onderwerp willen praten, en nummer 4 (jij) dat juist niet doet?