Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Travel, have FUN and make Money

  • Rob Tielenburg

    Parttime of fulltime €2.000 of meer (bij)verdienen binnen 30 dagen….

    Business Consultants M/V

    Om de groei in Nederland te kunnen waarborgen, zijn wij op zoek naar nieuwe zelfstandige

    Business Consultants. Ben jij die topper die optimaal gebruik wenst te maken van zijn

    netwerk om in de reisbranche een (bij)verdienste op wil bouwen en gratis vakantie wil vieren.

    Wat zijn de werkzaamheden?

    Wij bieden prachtige en meest bijzondere reizen en (actieve) vakanties en weekend trips aan. U wordt simpelweg lid van ’s werelds leukste reisclub. Vertel anderen over uw lidmaatschap en beveel hen aan ook lid te worden. U treed echter niet op als reisbureau.

    U hoeft niet te verkopen!!!

    U beveelt alleen onze club aan!!!

    Wie zoeken wij?

    Om deze propositie breed in de markt te zetten zijn wij op zoek naar mensen die vanuit het persoonlijke contact en vanuit het wederzijds vertrouwen onze reisclub onder de aandacht willen brengen en een team van mensen willen opbouwen die gezamenlijk hetzelfde doel willen bereiken.

    Wat bieden wij

    - Een eigen Online Business in de reisindustrie.

    - U wordt lid van ’s werelds leukste reisclub.

    - U kunt gebruik maken van het reisprogramma

    - Vakanties voor inkoopprijzen.

    - Super verzorgd met vele extra’s.

    - Ontmoet leden vanuit heel de wereld.

    - Vind 4 persoonlijke leden en ontvang gratis lidmaatschap.

    - Ontvang commissies over uw leden.

    - Verdiende commissies zichtbaar in ‘real time’ in je back office.

    - Een wekelijkse uitbetaling

    - Een persoonlijke Payoneer Debet card

    - Huis bonus tot maximaal €2000 per maand

    - Auto bonus van €700 tot €1000 per maand

    Ervaring is geen pre.

    Wij helpen u graag op weg naar succes!

    U bepaald zelf wat u inkomen is.

    Ondersteunend materiaal: Uw eigen online reisbureau, Back-Office met: Uitleg, training, filmpjes, boekhouding, folders, brochures, presentatie avonden, webinars, toegang tot onze helpdesk, etc.

    Interesse?

    Neem vrijblijvend contact op. Bellen kan ma-vr 10:00 - 21:00 uur zat 13:00- 18:00 uur

    Tel: 06-25035781

  • Maarschalk

    Rob, je hebt hier al eerder een topic geopend en de daad gestelde vragen nooit beantwoord. Deze vragen kwamen van Econometrist af, maar ik stel ze toch nog maar een keer

    Econometrist

    Dat klinkt goed!

    Kan je wat voorbeelden geven van vakanties die je in de aanbieding hebt? Het toeval wil dat ik op zeer korte termijn in de markt ben voor een stedentripje naar één van de scandinavische landen, op iets langere termijn 2 a 3 weken naar Azië of midden Afrika, en doe je ook in wintersport? En zo ja, wat heb je in de aanbieding voor de derde week in februari?

    Ik kijk vol verwachting uit naar je reply!

  • mrtelecom

    Wouw, het geheugen werkt voor een keertje. Maar aangezien je toch niet serieus geïnteresseerd bent denk ik dat je geen antwoord gaat krijgen. Helaas, pindakaas, je reputatie als verbannen forumclown is te sterk.

  • Econometrist

    Rob

    Om deze propositie breed in de markt te zetten zijn wij op zoek naar mensen die vanuit het persoonlijke contact en vanuit het wederzijds vertrouwen onze reisclub onder de aandacht willen brengen en een team van mensen willen opbouwen die gezamenlijk hetzelfde doel willen bereiken.

    Rob, zoals hierboven ook al is opgemerkt had ik je al een keer gevraagd om eens met voorbeelden te komen van reizen die jij (en je toekomstige partners) zoal in de aanbieding hebben. Als jij ‘vanuit wederzijds vertrouwen’ een team wil opbouwen met mensen die ‘hetzelfde doel willen bereiken’ en je beantwoordt die vraag naar reizen niet, dan kan je toch (a) moeilijk verwachten dat er snel sprake zal zijn van ‘vertrouwen’, en (b) komt de vraag bovenborrelen wat dat ‘gezamenlijke doel’ dan eigenlijk is. Het is blijkbaar in ieder geval niet de bedoeling om reizen onder de aandacht van de consument te brengen, maar wel om zoveel mogelijk mensen binnen te halen. En geen produkten verkopen, maar wel mensen binnenhalen is kenmerkend voor…. een ordinair piramidespel.

    Kortom, we hebben van doen met een organisatie zoals we wel meer tegenkomen in de mlm-wereld; niet gericht op het uitdragen van produkten op de markt, maar op het binnenslepen van mensen in het systeem….

    ps. om het rené wat makkelijker te maken eens met iets originelers te komen nog dit: deze reisscam is daarmee net zo'n louche business als bijvoorbeeld (om maar iets willekeurigs te noemen) euphony!!!

  • mrtelecom

    Ach Ecoschalkje nou toch, weer op je fietsje naar oma gegaan om je leugentjes op internet te zetten? Wat vind oma daar nu toch van? Of zit het in de familie en was oma fout in de oorlog?

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Ach Ecoschalkje nou toch, weer op je fietsje naar

    > oma gegaan om je leugentjes op internet te zetten?

    > Wat vind oma daar nu toch van? Of zit het in de

    > familie en was oma fout in de oorlog?

    Da's nou een beetje jammer; ik doe mijn best en zet toch de deur voor je open om eens met iets origineels te kunnen komen, presteer jij het om toch weer met je afgezaagde meuk te reageren. Die overigens nog geheel niet ter zake doende is ook, omdat mijn post louter uit een vraag bestond en dan is jouw reactie dat het ‘leugens’ betreft een tikkeltje teveel ‘des-rené’s'. Als ik me goed herinner hebben we dat al vaker van je gezien. Maar blijkbaar heb je weinig anders in je bagage zitten om te dupliceren, en zo bewijst de mlm weer eens een ander paradigma, namelijk dat van “crap in, crap out”.

    Voor wat dat aangaat ben jij wel het ideaal voorbeeld van waarom mlm zo hopeloos mislukt in deze wereld, het is maar welke mensen er door aangetrokken worden…

  • mrtelecom

    Ach, je speelt gewoon je spelletje en verteld je leugens. Je hebt geen enkele interesse om de waarheid boven tafel te halen maar enkel om alles en nog wat dat, hoe sumier ook, met MLM te maken heeft zwart te maken. Het maakt niet uit hoeveel leugens je daarbij moet vertellen. En dat alles om je eigen falen in MLM goed te praten.