Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nieuw Business met mogelijkheden

  • mrtelecom

    Grappig, dat gepraat tegen jezelf. Vooral als je op dezelfde momenten als je alterego niet aanwezig of juist wel aanwezig bent. Nee, Ecoschalkje is echt niet één en dezelfde persoon. Nog meer onzin die je wilt dat we geloven?!

  • mrtelecom

    Zo hou je jezelf wel bezig he, met tegen jezelf kletsen. Denk je nu werkelijk dat er nog maar één persoon in je leugens trapt?

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Niet meer doen of je niet een en dezelfde persoon

    > bent, Ecoschalkje. Het is nu wel duidelijk.

    >

    Dat zei ik toch René, jij en ik zijn dezelfde persoon en Econometrist is een en dezelfde als Maarschalk zeg je, dus mrtelecom = Maarschalk = Econometrist. Kom gaan we gezellig de Sirtaki dansen met ons drieën.

    > En ook niet meer doen of ik je niet al heb

    > uitgelegd hoe het komt dat ik zo snel reageren

    > kan.

    >

    Omdat je de hele dag achter je computer zit. Gelukkig maar dat je mlm business je niet in de weg zit.

  • Econometrist

    Dat waren 3 minuten, nu begin ik zelf te twijfelen.

    Ik krijg zelfs een beetje de neiging om telefoonabonnementen te gaan verkopen, iemand geïnteresseerd? Maarschalk misschien? O nee, die IS natuurlijk al bij eufory, want hij is jij. Ehhh…. ik bedoel ik. Ehh… jij. Nouja, je begrijpt wel wat ik bedoel, want ik begrijp het ook….

  • Maarschalk

    Econometrist Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik krijg zelfs een beetje de neiging om

    > telefoonabonnementen te gaan verkopen, iemand

    > geïnteresseerd? Maarschalk misschien?

    >

    DEAL. Jij neemt toch wel een magneetje bij mij af hè? Want volgens René zijn we zo ongeveer iedereen hier en ik ben dus ook Alex, en Tony met zijn dure reisjes.

  • mrtelecom

    En dat alles na je klaagzang dat ik er 24 uur niet was? Nadat je had beweerd niet meer te reageren op mij? Nadat je het toch niet kon laten weer te gaan trollen? Volgens sta je op het punt te breken. Vind ik wel een beetje zielig voor je maar je hebt het er zelf naar gemaakt. Meerdere keren een ban gekregen en vol trots laten weten dat je elke ban kon ontlopen….tja, dan moet je niet raar opkijken als ik je op je eigen manier ga pakken. Je reacties (zoals nu ook weer blijkt) hebben namellijk niets met MLM te maken maar alles met je eigen frustratie over je falen in MLM. Anders zou je je eigen manier van reageren óók toepassen op het reguliere bedrijfsleven.

  • mrtelecom

    a. We verkopen geen telefoonabonnementjes

    b. Je hebt zelf al toegegeven geen handelsgeest te hebben

    c. Je kunt het niet betalen.

  • Econometrist

    Maarschalk Schreef:

    ——————————————————-

    > DEAL. Jij neemt toch wel een magneetje bij mij af

    > hè?

    Ben je gek? Die verkoop ik zelf ook!!!

    Groetjes, Alex.

  • Econometrist

    mrtelecom

    c. Je kunt het niet betalen.

    Daar heb je dan weer gelijk in. Want wie kan er nou wél met droge ogen de mlm-prijzen neerleggen in deze zware tijden?

  • mrtelecom

    Tja, nu moet je nog iemand vinden die je inschrijven wil. En dat zal je niet lukken tenzij iemand in je leugens trapt. En ach, dan word het weer geen succes, net als de vorige keer dat je gefaald bent in MLM. Dat lag natuurlijk aan MLM, zeker niet aan Ecoschalkje. Want die is perfect. Tenminste, dat gelooft hij zelf. Net als dat hij gestudeerd heeft, rekenen kan, taal begrijpt, succesvol is, verstand van zaken heeft….ROFLOL