Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Geld verdien met kortingen op elk produkt/dienst denkbaar!

  • mrtelecom

    En weer focussed Ecoschalkje zich weer op ongekende rijkdommen (vergeet niet, alles wat de 10 voorbij gaat is voor ons rekenwonder al moeilijk te bevatten). Toch zal hij over een tijdje weer zeggen dat het de MLM'ers zijn die altijd met grote bedragen aankomen. Het is hem waarempel nog niet eens opgevallen dat deelname volledig gratis is. Dat kan zelfs Ecoschalkje betalen. Of zou hij de tekst weer eens niet begrepen hebben?

  • whatsupjos

    Ja en daar was ik er 1 van….. :), heb nog 1 plek over voor in mijn topteam intresse?

  • whatsupjos

    PS is twitter niks voor jullie?

  • whatsupjos

    Ik nodig je graag een keer uit in het WTC te rotterdam, 14e verdieping, dan krijg op alle vragen omtrent dit systeem van mij antwoord.

  • mrtelecom

    Enige reden dat ik hier zoveel post is om Ecoschalkje met zijn eigen middelen te bestrijden. Hij heeft al meerdere keren een ban gekregen en weet die keer op keer te omzeilen en is hier alles wat maar naar MLM ruikt (of het nu echte MLM is of een piramidespel) zwart te maken. Daarbij maakt hij veelvuldig gebruik van misleiding, leugens en regelrecht bedrog. Tja, wat wil je, hij heeft de frustratie van zijn eigen falen in MLM nog niet verwerkt. Dat het aan zijn persoonlijkheid lag (hij beweert controller te zijn en daarin ligt misschien wel een kern van waarheid gezien zijn dwangmatige neiging iedereen te controleren terwijl hij zichzelf niet eens onder controle heeft) kan hij echter niet accepteren.

  • mrtelecom

    Besef dat hij dat nooit gaat doen omdat het hem er helemaal niet om gaat om de waarheid te achterhalen. Hij wil zijn frustratie kwijt.

  • Maarschalk

    Jij komt hier posten, geef dan ook hier antwoorden op de hier gestelde vragen.

  • mrtelecom

    Je hebt hier een ban; rot dan ook hier op, vieze trol.

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Je hebt hier een ban; rot dan ook hier op, vieze

    > trol.

    Kunnen we hier weer een gevalletje stampvoetjestampvoetje constateren?

    Ik denk dat lyoness pitchertje nummer 3 echt blij is met de ondersteuning die hij van jou krijgt. Dat levert hem echt extra downline op.

  • mrtelecom

    Wouw, jij ziet jezelf ook stampvoeten in de spiegel. Een waar wonder. Huiliehuilie van Ecoschalkje is even afgewend.