Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Geld verdien met kortingen op elk produkt/dienst denkbaar!

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Aangezien je toch, wat er ook gaat gebeuren, niet

    > zult instappen zijn je vragen overbodig.

    >

    René, ik snap. En ik snap nu ook wat je wil bereiken.

    Jij wil het volgende bereiken: eerst alle kritische geluiden en kritische vragen weg, en dus ook de mensen die deze hier posten. En dan continu hier pitchen door mlm-ers die vervolgens antwoord geven de op enige vraag waar mlm-ers antwoord op willen geven, namelijk “waar kan ik me inschrijven”.

  • mrtelecom

    En nog steeds snap je het niet. Ik heb het al vaak genoeg uitgelegd maar je blijft maar tegen die muur van gebrek aan taalbegrip aanlopen. Scheer je weg, je hebt een ban ;-)

    En niet stiekem doen of je kritische vragen stelt he. In jouw sprookjes definitie zijn ze dat misschien en als ze gesteld zijn door een ander zijn ze dat zeker (en dan worden ze ook echt wel beantwoord) maar van een stukje straattuig als jij….nah…

  • Maarschalk

    Eigenlijk ben je dus alleen maar elk topic aan het verzieken omdat je anderen (de mensen die hier komen pitchen) hun succes niet gunt. Goed om te weten.

  • mrtelecom

    En weer een leugen van ons forumtrolletje. Scheer je weg, je hebt een ban ;-)

  • Maarschalk

    Je kan toch moeilijk vol blijven houden dat jij andere mlm-ers wel hun succes gunt, maar tegelijkertijd ook hun topics verziekt.

  • mrtelecom

    Als ze naar het advies van een trol zouden luisteren die al meerdere malen een ban heeft gekregen word hun toekomst pas echt verziekt. Dus..scheer je weg, je hebt een ban

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Als ze naar het advies van een trol zouden

    > luisteren die al meerdere malen een ban heeft

    > gekregen word hun toekomst pas echt verziekt.

    > Dus..scheer je weg, je hebt een ban

    Met andere woorden: je verziekt niet alleen hun topics, maar denkt ook nog eens dat ze achterlijk zijn en dat ze zelf niet in staat zouden zijn om te bepalen naar wie ze moeten luisteren of niet? En dat je daarom uit voorzorg alvast maar hun topics verziekt?

    En dat roept dan dat WIJ vooringenomen zijn t.a.v. het intellect van de mlm-ers!!

    Wel, met ‘vrienden’ zoals jij……..

  • mrtelecom

    Nee hoor, ik zorg er voor dat jij de topics niet meer verzieken kunt. En het werkt, je begint de moed al op te geven. Nu nog ff een stampvoetje, wat huiliehuilie, nog wat leugens en zwartmakerijen en dan een tijdje stil voordat je een volgende poging waagt. Pas op het moment dat je naar een psychiater stapt met je frustratie zul je je problemen overkomen Ecoschalkje. En nu….scheer je weg, je hebt een ban.

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Nee hoor, ik zorg er voor dat jij de topics niet

    > meer verzieken kunt. En het werkt, je begint de

    > moed al op te geven.

    Ja, dat werkt. Iets wat al door jou naar de kloten geholpen is kan je niet nóg een keer naar de kloten helpen, dat klopt. De vraag is of je mede mlm-ers er blij mee zullen zijn dat jij hun business hier naar de kloten helpt omdat jij in de veronderstelling bent dat zij te achterlijk zijn om zélf een adequate discussie over hun mlm-bezigheden te kunnen handlen. Of is het soms dat het jou wel goed uitkomt als de topics van jouw concullega's hier naar de knoppen worden geholpen?

  • mrtelecom

    Ach, het vergietverheugen weer aan het werk. Mag ik je er aan herinneren dat jij degene bent die dit prikbord naar de kloten heeft geholpen. Daarvoor heb je meerdere malen een ban gekregen (uiteraard ontken je ook dat weer) maar trots liet je ons weten dat niets je je daar niets van zou aantrekken. En nu pak ik je terug op je eigen manier. Het prikbord is toch al verziekt, nu gaat het me er alleen maar om om jou niet met je leugens en bedrog weg te laten komen.