Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bios Life Franchise partners

  • Alex van Breemen

    Wat Renze aangaat moet ik je helaas gelijk geven. Hij is inderdaad net een Ekster. Tenminste zo heb ik hem de laatste paar weken leren kennen. Hij is weer met iets nieuws bezig. Iets met goud. Google maar eens voor de gein op KBGOLD..

    Mbt unicity is het helaas zo dat ook daar de schatzoekers aangetrokken worden door hun fast start programma. Het is natuurlijk geweldig als je als manager inschrijft je in je 1ste 90 dagen 30% ipv 20% comissies krijgt uitbetaald over je 1ste en 2e lijns, maar dan komt het… Wat gebeurt er NA die 90 dagen? De rest mag je zelf invullen. Wat dat aangaat moet ik je helaas gelijk geven, maar Dyana en ik zijn het bewijs dat het ook anders kan binnen unicity en wij krijgen van hun veel steun om het op onze oude vertrouwde manier te doen. Mensen laten starten naar vermogen (Zonder ze te dwingen om het toch te doen) en te bouwen aan een stevig klanten bestand en van daaruit een stevig, maar gefundeerd inkomen opbouwen waarvan je zeker bent dat het blijft doorbetalen…

    Maar ondanks alles ben ik toch blij weer iets van je gehoord te hebben Rene. Het doet goed te horen (ook via anderen) dat het goed met je gaat..

    Groet,

    Alex

    P.S.

    Bij Euphony zitten toch ook een paar van dei goedzoekers? Of heb ik de verkeerde mensen ontmoet.. Zoals een Erik van Raam en Arjan robben?

  • mrtelecom

    In dat geval: Een goede MLM'er is iemand die mensen leert hoe zij een team bouwen dat dupliceert. Dat is iets heel anders dan gewoon mensen met grote teams inschrijven die vervolgens jou heel veel geld opleveren maar die nog steeds niet weten hoe gedupliceerd moet worden.

    Het MLM vak is niet echt moeilijk maar je moet vooral heel veel afleren. Dat kost tijd en je moet als sponsor dus ook weten hoe je je team met demotiverende zaken laat omgaan.

    Het draait allemaal om een klein aantal steekwoorden die magisch werken. Een van de dingen die ik je sowieso wil vragen: Naar wie luisteren mensen over het algemeen het minst? Als je het antwoord op die vraag écht begrijpt ben je al een heel eind op weg.