Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Florerend

  • Han Kuik

    In een ander berichtje heb ik al aangegeven dat ik nooit iets van MLM moest hebben, maar dat dat veranderde nadat ik een product had gevonden waar ik grote verwachtingen over had. Het is nu al duidelijk dat mijn gevoel klopte. Ik begon half augustus, en ik heb nu al een netwerk met 60 distributeurs. En dan te bedenken dat ik er zelf maar 6 heb ingeschreven…. Het product is van zichzelf zo revolutionair, overtuigend en onderscheidend dat het netwerk zich vanzelf snel uitbreidt. Ik verdien nu al aardig en ik verwacht in januari op een inkomen uit te komen van tussen de 4.000 en 8.000 Euro per maand. Ik heb er in de eerste tijd wel aardig wat energie ingestoken om de trein aan het rollen te krijgen, maar nu de vaart er eenmaal in zit kan ik al wat achterover gaan leunen. Waar je in Nederland wel tegenaan loopt is dat er nog tamelijk sceptisch tegen MLM wordt aangekeken. De aanvankelijk scepsis waar ik mee behept was zijn nogal wat mensen mee belast. Vermoedelijk komt dat omdat MLM in Nederland een aantal keren negatief in het nieuws is geweest. In Amerika wordt het echter gewoon beschouwd als een respectvolle manier om je geld te verdienen. Zo'n 60% van de bevolking is daar bij MLM betrokken. Als klant of als distributeur. Ik zou ook niet anders meer willen. Niemand die je in je nek zit, je eigen tijd indelen, vakantie nemen wanneer het jou past, en een doorlopend lucratief inkomen. Wat wil een mens nog meer?

    Met hartelijke groet, Han j.kuik@home.nl

  • Alex van Breemen

    En wat Floreert er dan zo goed? Je bent op een MLM forum (waar vroeger gezellig gekibbeld werd) waar je alles met naam en toenaam kunt vertellen. Of blijkt je verhaal een luchtkasteel te zijn?

  • Maarschalk

    Ach de eerste onzin heeft hij al verteld. Dat in de VS 60% bij networkmarketing betrokken is.

  • Alex van Breemen

    En welk onweerlegbare bron ondersteund jouwn uitspraak dat hij onzin verteld?

    Ik zelf denk ook dat geen 60% in de VS aan MLM doet… Maar ik wil wel feiten zien van je…

  • mrtelecom

    Vergeet dat maar. Maarschalk is niet erg goed in oa het beantwoorden van vragen en het onderbouwen van stellingen.

  • Maarschalk

    Toch prettig die bevestiging dat je van mij feiten wil zien, maar van Han niet.

  • mrtelecom

    Dat komt doodsimpel omdat ik weet dat het bericht van Han klopt (zie: http://www.youtube.com/watch?v=B_MXybAANAc ) en omdat ik van jou meer onzin verhalen zie dan waarheden. Plus het feit natuurlijk dat jij zelden of nooit je uit je duim gezogen verhalen onderbouwt.

  • Maarschalk

    En wat denk je aan te tonen met dat YouTube filmpje? Nergens melden zij dat 60% van de Amerikanen betrokken is bij mlm. Zoals gewoonlijk worden er wat dingetjes aan elkaar gel*ld en voila, mlm doet het weer fabelhaft. Yeah right.

  • Maarschalk

    Hoezo het bericht van Han klopt? Nergens wordt 60% vermeld, laat staan bewezen. Het is weer het oude liedje, een of andere mlm-er roept wat, maar kloppen al die hoezee cijfers? Ho maar.

  • Maarschalk

    Sorry voor de dubbele post, er ging iets mis