Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

salestrainingen voor netwerkmarketeers

  • valeron.nl

    Hallo collega's,

    Ik hou me sinds 10 jaar bezig met marketingcommunicatie, psychologie en sales voor organisaties. Na drie jaar lesgegeven te hebben op een HBO opleiding ben ik weer toe aan het geven van traingen aan volwassenen! Ik heb veel respect voor multi-level/netwerk marketing. Wel denk ik dat een aantal verkoopkanalen door veel netwerkmarketeers stelselmatig wordt overgeslagen.

    Jammer want dat is niet nodig! Anno 2009 kun je je als netwerkmarketeer onderscheiden van de andere mlm-ers door de nieuwste technieken te gebruiken.

    Voor alle sales tips & truukjes die je nog niet kende heb ik een SALEStraining ontwikkeld; speciaal voor netwerkmarketeers! De laatste ontwkkelingen op psychologie- en communicatiegebied gaan we in een groep beleven en onder de knie krijgen zodat je er meteen WINST mee kunt maken in je netwerkonderneming.

    De training duurt ongeveer een dag en kost 100 euro per persoon (vanaf 4 personen). Jullie komen naar mij toe waar je GRATIS gebruik kunt maken van mijn trainingsruimte. Als dat te ver weg is kom ik als rasmarketeer natuurlijk ook graag op locatie!

    Mail naar valerie@valeron.nl of ben 06-45494894

  • mrtelecom

    Je website is nou niet bepaald een ideale salestool.

  • valeron.nl

    Gelukkig verkoop ik ook geen websites 8-)