Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Forever Living zoekt ondernemers in Brabant

  • Jolanda van Gennep

    De snel groeiende organisatie Forever Living zoekt ondernemers in Brabant.

    Ondernemers binnen Forever Living zijn niet onderworpen aan de heffing van de inkomstenbelasting

    ( zie FD 4 februari 2010 ).

  • Maarschalk

    Kijk, met dit soort berichten trek je ook echt de top ondernemers die top willen betalen.

    Hoeveel kost het, wat zijn de huidige inkomsten, en waarom wil je er vanaf?

    En in de eerdere post heette deze persoon nog Christo. Duidelijke toppertjes deze gasten.

  • Jolanda van Gennep

    Nee hoor meneer maarschalk, je durft niet eens met je echte naam op de site!

    Toevallig is Christo mijn man, en kan zijn vrouw een eigen bedrijf daarnaast hebben! Nooit van emancipatie gehoord? Sterker nog ik heb wel 3 bedrijven!

    Je zit er helemaal naast, dat wij toppertjes zijn dat klopt want we zijn samen erg succesvol! En daar werken we hard voor!

    Maar misschien moet je de dingen eerst eens een keer uitzoeken hoe het zit voordat je met je grote bek van alles roept op het internet, ik heb al meer onzin van je gelezen.

    Met vriendelijke groet,

    Jolanda van Gennep

  • Maarschalk

    Inderdaad, duidelijk een top ondernemer. Respect hoor. Is de Quote 500 al in zicht? of anders de Quote 1.000, 10.000 of zelfs maar de Quote 1.000.000?

    Trouwens, levert zo'n advertentie hier (tegen de regels in by the way) nog veel nieuwe topondernemers op?Of toch vooral die kiansloze types in de schuldsanering voor wie dit een uitkomst lijkt?

  • mrtelecom

    Toch grappig, keer op keer dat commentaar van iemand die duidelijk geen recht van spreken heeft.

    >:D<

  • Jolanda van Gernnep

    Geachte heer Maarschalk,

    Ik ( Jolanda ) start met Forever. Mijn man ( Christo ) stopt met WIN. Vandaar 2 namen.

    Bent u echt geïnteresseerd in de overname van de positie binnen WIN, neem dan contact op.

    Hij stopt vanwege andere werkzaamheden. HIj is is toegetreden als vennoot/aandeelhouder tot een maatschap van advocaten, notarisssen en belastingadviseurs. Is tevens commissaris in een aantal onroerend goed fondsen.

    Mijn man heeft recent een artikel over de inkomstenbelastingpositie van zelfstandig distributeurs van MLM organisaties geschreven. Ik verwijs naar het Finaciële Dagblad van 4 februari 2010.

    MLM is een prachtig concept. Het vereist ondernemerschap, motivatie, doelgerichteid en inzet. Helaas is dat wat er vaak aan ontbreekt. “MLM werkt niet” is onjuist. “U werkt niet” is helaas het adagium in Nederland. En daarom waren we tijden geleden een machtige natie in Europa en zijn we thans verworden tot het Pieterburen van de EU.

    Als u een constructieve bijdrage heeft aan de discussie bent u van harte welkom. Als u de WIN positie wenst over te nemen eveneens. Elke andere reactie is ongewenst.

  • Maarschalk

    MLM is een prachtig concept. Het vereist ondernemerschap, motivatie, doelgerichteid en inzet. Helaas is dat wat er vaak aan ontbreekt. “MLM werkt niet” is onjuist. “U werkt niet” is helaas het adagium in Nederland. En daarom waren we tijden geleden een machtige natie in Europa en zijn we thans verworden tot het Pieterburen van de EU.

    En jij denkt dat als we allemaal gaan mlm-en dit verandert? Een methode toepassen die na 70 jaar nog steeds geen deuk in een warm pakje boter slaat?

    Als u een constructieve bijdrage heeft aan de discussie bent u van harte welkom. Als u de WIN positie wenst over te nemen eveneens. Elke andere reactie is ongewenst.

    Boehoe. Boehoe.

  • mrtelecom

    Onze forumclown geeft het maar niet op. Goed zo Kuklos.

  • Patrick

    Wil jij mijn website eens bekijken?

    www.goud-inkomen.nl

    Groetjes

    Patrick

    goud.inkomen@gmail.com

  • Jolanda van GENNEP

    Wat zijn sommige mensen toch losers. Waarschijnlijk een uitkering en geen cent te makken en tijd genoeg om anderen het leven zuur te maken zonder te verdiepen om waar het nu eigenlijk omgaat in het leven. Boehoe is dat het enige wat je nog uit kunt krammen. Welke opleiding heb je genoten? kleuterschool hooguit!

    Met de allerliefste groeten, Jolanda van Gennep. Voedingsdeskundige. Durft nog steeds niet om zijn echte naam bekend te maken en vind het nodig om dode dieren in mijn brieven bus te gooien. Ze zouden je op moeten pakken.