L.S,

Een paar maanden geleden liep ik tegen een uniek bedrijf aan. Een bedrijf waarin enorme kansen liggen.

Gelijk meld ik dat er géén investeringen gevraagd worden!

Lees alleen verder als je geïnteresseerd bent om zonder investeringen € 500,- € 2000,- € 5000,- of meer p/m bovenop je salaris wilt verdienen.

Omdat het een serieuze business is, zoeken wij geen dagdromers of goudzoekers! Wil je echt de mogelijkheid bestuderen, lees dan vooral verder.

Fizziqs! http://goodlife.myfizziqs.com

Het bedrijf is momenteel nog niet volledig operationeel. Wel kun je nu al kennis maken met het bedrijf en je strategie bepalen.

Ook ik heb me daarom gratis ingeschreven, omdat ik denk dat dit vernieuwende concept wel eens een doorbraak kan gaan betekenen in Netwerk Marketing zoals we dat tot nu toe kenden. Je beschikt direct over je eigen website én webshop!

Als je al ervaring hebt met Netwerk Marketing, dan moet je zeker het marketingplan eens lezen. Fizziqs betaalt maar liefs 77% uit!!

Je zal zien dat heel veel van de bezwaren die jij en ik kunnen hebben tegen de reguliere Netwerk Marketing bedrijven hier weg zijn genomen door het beter te regelen.

De produkten zijn van absolute topkwaliteit én wetenschappelijk onderbouwd!

Lees de site en het innovatieve marketingplan eens rustig door. Is het ook voor jou een kans, grijp die dan, is het niets, dan heb je alleen wat kennis erbij gekregen waarmee je nu nog even niets doet.

Je kunt dus niet verliezen.

Fizziqs maakt het verschil

Soms gebeurt er iets opmerkelijks waardoor gewone dingen in een keer weer bijzonder worden. Zo’n gebeurtenis is in mijn ogen de recente start van de onderneming Fizziqs. Het concept van MLM, ook wel Netwerk Marketing genoemd, kon eigenlijk al jaren de archief kast in totdat er enkele Nederlanders kwamen die zeiden: “het kan anders, dus gaan we dat ook doen!”

Wat is het geval? Het bedrijf Fizziqs start vanuit Europa en heeft als basis Zwitserland. Dit in tegenstelling tot bijna alle andere MLM bedrijven, die ontstaan vanuit de Verenigde Staten. De Europese basis houdt in dat er volgens Europese maatstaven gewerkt wordt en dat van hieruit alles georganiseerd wordt.

Waar bedrijven van buiten de EU problemen hebben om op de Europese markt te komen en alle registers open moeten trekken om hier een basis te vinden, start “Fizziqs” vanuit deze basis. Dit betekent bijvoorbeeld starten in het Nederlands, Duits en Engels. Starten met voorwaarden die afgestemd zijn op de Europese (en vooral zeer strenge Duitse) regelgeving, betalingen en verdiensten in euro’s met Europese betaalsystemen. Vaak vormden in het verleden al deze zaken grote struikelblokken voor de Europese deelnemers aan Amerikaanse Netwerk Marketing systemen.

Producten

Er is goed nagedacht over de producten. Ze zijn uniek, consumeerbaar, wetenschappelijk onderbouwd en hebben een hoge doorloop snelheid. Verder zijn ze te gebruiken van jong tot oud en zijn ze niet via andere verkoop kanalen te verkrijgen. De verzending vindt plaats door een groot logistiek bedrijf dat in directe verbinding staat met het computersysteem van Fizziqs. Iedere bestelling heeft een uniek nummer dat via internet gevolgd kan worden.

Het allergrootste verschil met andere bedrijven is echter de manier van werken. Het bedrijf gaat uit van een online onderneming als basis. Dit betekent dat iedere deelnemer standaard de beschikking krijgt over een eigen unieke webnaam en eigen persoonlijke website. Hierdoor is het mogelijk om gebruik te maken van de tegenwoordig normale manier van communiceren: het internet.

Website

Bezoekers van de website kunnen informatie vinden over het bedrijf, de producten, het marketingplan. Ze kunnen ook producten bestellen en deelnemer worden van het systeem. Maar daar stopt het niet. Naast de website heeft iedere deelnemer een eigen real-time back-office systeem. Hierin kan 24 uur per dag, 7 dagen per week van overal waar toegang tot internet is alle informatie over het eigen netwerk opgevraagd worden. In deze tijd mag eigenlijk ook niets anders verwacht worden.

Het bedrijf heeft daarnaast ook, en dat is vrij uniek te noemen, een real-time verdien systeem. Dit betekent dat verdiende provisie direct verwerkt wordt en op de persoonlijke Fizziqs rekening bijgeschreven wordt.

Zodra er omzet gegenereerd wordt in de organisatie, wordt de verdienste berekend en bijgeschreven. Deze verdiensten kunnen wekelijks overgeboekt worden naar de eigen bankrekening of gebruikt worden voor eigen product aankopen.

De verdien mogelijkheden zijn aantrekkelijk voor zowel starters als gevorderde deelnemers. Met een kleine hoeveelheid klanten verdien je al snel € 500,- p/m.

Vanwege de online systemen kan het geheel via het internet opgezet worden.

Op dit moment kan gestart worden in Nederland, België, Duitsland en Oostenrijk. Deze gezamenlijke markt is naar verwachting goed voor miljoenen omzetten. Later zullen andere Europese landen aan dit rijtje toegevoegd worden.

Als laatste: natuurlijk is alles terug te lezen via internet. Geen geheimen, geen verborgen informatie. Gewoon helder en duidelijk zoals van een modern Europees bedrijf verwacht mag worden.

Waarom ben ik enthousiast over Fizziqs ?

1. Als eerste omdat ik reeds 20 jaar ervaring heb in NWM en één van de ontwikkelaars ken en heb gezien hoe hij letterlijk jaren lang keihard heeft gewerkt om dit vanaf de grond goed en gedegen neer te zetten. Deze opzet is echt heel lang en heel goed over nagedacht.

2. Het bedrijf heeft als uitgangspunt het Internet genomen. Dat is voor Netwerk Marketing / MLM echt een enorme omschakeling want die bedrijven bieden vaak wel een site aan, maar zijn verder nog totaal los van internet aan het opereren.

3. Ze hebben zeer gedegen onderzoek gedaan en met ‘iedereen’ gesproken.

4.Het is een bedrijf waar je op een normale manier kan bijverdienen of een topinkomen kan genereren. De ervaring leert dat dat vaak anders is in NWM.

Je hebt nu de kans op gratis in te schrijven en direct je eigen website, backoffice én webshop tot je beschikking te hebben. Vooral mensen met minder goede ervaringen doen er goed aan om te ervaren hoe het óók kan!

Succes!

http://goodlife.myfizziqs.com