Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Lancering nieuw en innovatief MLM bedrijf

  • Ruben

    Op 1 september 2010 gaat Fizziqs™ officieel van start.

    Op het gebied van productontwikkeling heeft Fizziqs uitgebreid research gedaan om te voldoen aan haar hoge kwaliteitseisen.

    Fizziqs is een samenwerking aangegaan met DSM Nutritional Products, voor de ontwikkeling van de exclusieve productlijn.

    Deze productlijn bestaat uit innovatieve premium voedingssupplementen, die het beste uit de natuur en de wetenschap combineren.

    Het compensatieplan van Fizziqs is eenvoudig, transparent en lucratief.

    Distributeurs kunnen starten met een laag instapbedrag en de kwalificatie-eisen om bonussen te kunnen ontvangen zijn erg laag.

    Het Freedom Plan betaalt tot maar liefst 77% uit, een van de hoogste bonusuitbetalingen in de branche. Fizziqs betaalt alle bonussen realtime (direct) uit.

    Zie de website http://excelling.myfizziqs.com voor meer informatie en gratis voorregistratie tot 1 september 2010!

  • Maarschalk

    Standaardverhaal die site. Heel veel: stap nu in, verdien veel geld, maar informatiewaarde is laag, zeer laag.

  • mrtelecom

    En, mijn beste vriend, wat is de informatiewaarde van jouw bericht? Je draait na al die jaren nog steeds hetzelfde riedeltje af en onderbouwt het nog steeds niet.

    Ik zou, als ik jou was, toch eens een andere therapeut gaan zoeken.

  • Koos

    Gaat goed met die lancering van deze geweldige opportunity of niet?

    Vanaf 1 september toch?

    Waarom is die site dan al enkele dagen ‘under construction’?

    Waar blijft die grootse lancering nu dan?