Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Magneet-verkopertjes

  • Koos

    Goed nieuws voor de enkeling die nu nog steeds zijn/haar magneetjes aan de man/vrouw probeert te brengen middels MLM.

    Ik verwacht dat die mensen een gouden toekomst tegemoed gaan, en eindelijk na jaren ploeteren hun dure villa's en ferrari's kunnen aanschaffen.

    Na al die onweerlegbare ‘bewijzen’ van de genezende en levens-verbeterende werking van die magneetjes, lijkt er nu eindelijk iets ontdekt te zijn.

    Natuurlijk wisten de MLM'ers dit al jaaaaaren. Maar omdat ‘tegenstanders’ nooit zelf onderzoek willen plegen, was er geen enkele reden om dit aan de grote klok te hangen.

    Ziehier het goede nieuws voor de magneetfetisjisten:

    http://www.nu.nl/gezondheid/2334330/magneetbehandeling-helpt-herseninfarct.html

    Ik voorspel binnenkort een opleveing van Nikken-distributeurs (als dat nog bestaat) en andere magneetverkopertjes.

    De groeten van Koos.

    (was al weer even geleden dat ik hier was)

  • Econometrist

    Nou, dan moeten we toch maar aan de magneetsieraden. Leeft 1,2,3,4,5,6,7,8,9, Tieneke eigenlijk nog? Die kon die hangertjes zo mooi ophouden met die vier vingertjes van d'r. Nico Haak is er geloof ik niet meer, he?