Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

gedreven gemotiveerde distributeurs gezocht

  • Irene

    Na jaren lang als zelfstandige gewerkt te hebben wilde ik iets heel anders gaan doen. Ik werd benaderd door een vriendin of ik als distributeur haar netwerk wilde versterken. Na enig speurwerk en onderzoek op het internet om meer te leren omtrent MLM marketing, kwam er echter andere een uitdaging op mijn pad die ik niet wilde afslaan…

    Een bedrijf uit het Azie heeft haar netwerk nog niet in Nederland opgezet. Na de produkten bestudeerd te hebben kreeg ik steeds meer interesse en na alle informatie materiaal ontvangen te hebben werd mijn enthousiasme alleen maar groter. Het gaat om natuurlijk gezondheids produkten die het welzijn van de mens kunnen verbeteren en bevorderen. Het zijn geen medicijnen maar puur natuurlijke produkten.

    Het feit dat ik de kans krijg om dit net werk hier op te zetten en in andere Europese landen spreekt mij enorm aan. Ik hou van uitdagingen, weet waar ik aan begin, en zie het verkopen van dergelijke produkten die de mensen kan helpen als een ander pluspunt.

    Informatie over de produkten, het marketing plan is allemaal beschikbaar voor degenen die serieuze interesse hebben. Binnenkort komt er enkele afgevaardigen over uit het buitenland om een seminar te geven.

    Omdat dit netwerk dus nog nieuw is kom je als je er snel bij bent bovenaan te staan!

    Wil je meer weten over welke produkten het gaat en heb je interesse om de seminar ( kosteloos) bij te wonen?

    Mail mij dan op ireneokech@yahoo.com

  • Econometrist

    Het valt me op dat je het alleen over de zakelijke mogelijkheden hebt, de kansen die er liggen omdat je de eerste bent, en je rept al over andere landen daar waar je hier nog niet eens begonnen bent. Ik geloof niet dat Albert Heijn of McDonald al aan het buitenland dachten nog vóór ze aan een tweede winkeltje begonnen waren, maar natuurlijk kan niet iedereen even groot denken in zaken, nietwaar?

    Maar zeg eens; heb je naast al deze grote bedrijfsmatige vooruitzichten ook nog oog voor één of ander produkt? Dat mis ik namelijk in je verhaal. Ik wordt daar als potentiële klant niet echt warm van, terwijl het werven van klanten toch niet echt helemaal onbelangrijk is als je zaken wilt gaan doen. Of is de vraag naar wie de schoorsteen van al die aankomende distributeurs laat roken er één naar de bekende weg…?