L.S,
Een tijdje terug ben ik in contact gekomen met een zeer interessant concept, te weten Beank. Ik zal even kort uitleggen hoe het werkt..
Zolang de voorraad strekt kan iedereen ‘polissen’ aanschaffen voor € 75,- per stuk, maximaal 9 polissen per persoon. Als het benodigde aantal van 21.000 polissen is bereikt zal een grote bank al deze polissen in totaliteit gaan ‘overnemen’ en deze betaalt daar veel geld voor. Als bijlage heb ik de laatste nieuwsbrief van Beank meegestuurd en die moet je maar eens lezen want dan zal je duidelijk worden hoe het allemaal werkt!
Per polis zal er € 32.500,- uitgekeerd worden aan iedereen die 1 of meerdere polissen heeft! Dus bij 5 polissen ontvang je 5 x € 32.500 = € 162.500,-.
Bekijk de info eens die staat op de site: http://www.beank.nl en klik dan bovenaan op ‘Presentatie’. Natuurlijk heb ik geen glazen bol maar ik zou mezelf keihard voor m’n kop slaan als ik dit liet lopen. Bovendien is er de garantie voor iedereen die 5 of meer polissen aanschaft…. niet goed geld terug, geen enkel risico dus!!
Er zitten meer voordelen aan: bij iedere 3 mensen die je aanmeldt verdien je een EXTRA polis. Verdere uitleg staat ook in de presentatie vermeld. Dus heb je 9 mensen via jouw link aangemeld dan zijn dat 3 EXTRA polissen (+ bonussen) en je kunt zoveel mensen aanmelden als je maar wilt zolang de 21.000 polissen nog niet zijn verkocht!
We zijn al ruim over de helft van het aantal uit te geven polissen dus het gaat hard! Mijn suggestie aan jou is, meld je aan net als ik heb gedaan en schaf minstens 5 polissen aan zodat je altijd recht hebt op de garantie van niet goed geld terug. 5 x € 32.500,- is € 162.500,- en dat bedrag heb je met 5 polissen dus feitelijk in handen, zou je dát willen laten schieten??
Hoe sneller we aan de 21.000 komen hoe eerder het project van start kan gaan en daar zijn we allemaal bij gebaat! Doe het nu, want in de maanden januari en februari zijn er extra bonussen te verdienen.
· Iedereen die vóór 28 februari 9 polissen op zijn / haar naam heeft staan, krijgt de 10e gratis (dit is € 32.500 EXTRA!), geheel gratis bijgeschreven.
· Iedereen die tussen 1 januari en 28 februari minstens 3 nieuwe deelnemers aanbrengt met elk 5 polissen (of meer) krijgt niet de reguliere 1 gratis polis, maar 2 gratis polissen op eigen naam bijgeschreven. Bij 6 nieuwe leden met 5 polissen 4 extra etc.
Je kunt je via de site inschrijven (klik op het tabblad ‘Inschrijven’) en je kunt nadien eenvoudig met IDeal betalen. Belangrijk is wel dat je alle gegevens invult en bij ‘Aangemeld door:’ mijn BIG_nummer invult, anders is je aanmelding niet geldig, dus vul daar in: via mlm forum
Laat dit gewoon niet lopen, want anders zul jij straks één van die mensen zijn die zichzelf wel voor z`n kop kan slaan, en zeg dan niet dat ik je niet op de hoogte heb gebracht!
Gewoon doen dus is mijn advies, onderneem de nodige actie en je zult me later hoogstwaarschijnlijk dankbaar zijn!
Met vriendelijke groet,
Jort