Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Sitetalk

  • mrtelecom

    Waarschuwing: http://tinyurl.com/6amxgko Of het betrouwbaar is wat hier staat weet ik niet maar een waarschuwing is wel op zijn plaats. Gratis lid worden is natuurlijk prima maar of je je moet laten overhalen om “paid” member te worden?!

  • Jort

    Heftig stukje…

    Begin 2010 hoorde ik van Unaico. Het idee snapte ik direct en vond het interessant. Totdat het verhaal aandelen naar voren kwam.

    Nu kopen en binnen paar maanden zouden de aandelen enorm stijgen in waarde.

    Volgens mij is dat zoiets als handelen met voorkennis.

    Ik haakte af en ben duizenden euro's misgelopen, maar als ik niet weet hoe er geld gemaakt wordt, haak ik af.

    Ook de namen die genoemd worden en gelinkt zijn aan Unaico zette mij aan het denken.

    En gratis lid worden is leuk, maar waarom eigenlijk? Wat is de meerwaarde?

    Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen….

    Het zou voor veel mensen mooi zijn als ik het helemaal mis heb, maarja…dat zij dan zo.

  • Maarschalk

    Jort Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik haakte af en ben duizenden euro's misgelopen,

    > maar als ik niet weet hoe er geld gemaakt wordt,

    > haak ik af.

    Wat doe je dan bij Beank? Daar weet ook niemand hoe dat geld gemaakt wordt, alhoewel, we hebben wel een vermoeden, namelijk: niet.

  • Jort

    Weet ik wel, alleen jij nog steeds niet.

    |Dus je ene zinnetje met “niemand weet……” is alweer helemaal mis.

  • ST REA

    De groei van SiteTalk gaat erg hard en dat is natuurlijk een goede zaak! We naderen de 2 miljoen leden en ook dat is nog maar een begin.Het zal slechts een kwestie van tijd zijn dat SiteTalk net zo bekend gaat worden als b.v. FaceBook en niet meer weg te denken is uit Social media land!!

    Daar waar een bedrijf groeit komt het ook meer in het nieuws zowel positief als negatief. Het internet is toegankelijk voor iedereen en mensen kunnen dan ook van alles neerschrijven en verkondigen in Blogs, Forums of op Websites. En dat kan dus ook over SiteTalk/Unaico. Mensen zouden hier zomaar `negatief` over kunnen schrijven en dingen kunnen beweren die totaal niet kloppen met de werkelijkheid..!

    Unaico heeft het afgelopen kosten nog moeite bespaard om een volledig en 100% juridisch legaal bedrijf te zijn dat voldoet aan alle normen binnen de wetgeving. Simpelweg omdat het bedrijf wil uitgroeien tot een Mega Company en daarom als basis alle zaken voor elkaar wil hebben. En dat is dan ook gebeurd!!

    Het is zelfs zo, en dat wil ik iedereen op het hart drukken, dat Unaico volledig in haar recht staat om negatieve publiciteit aan te kunnen pakken. Wat ik nu zeg is daarom ook heel belangrijk. Als je waar dan ook op het Internet leest dat Unaico in een kwaad daglicht wordt gesteld door welke onwetende dan ook, onderneem dan actie!

    Log in op Unaico en ga via het menu “News and Support” naar `Unaico Support` en open daar een Support Ticket. Geef daarin de link weer van het negatieve bericht en zet er bij “Look at this website, wrong info about Unaico: ..(link)”.

    Unaico zal vervolgens contact opnemen met de onwetende en de persoon fijntjes laten weten het stuk te verwijderen binnen de 24 uur. Zo niet… dan zal er een advocaat op worden gezet en kan de auteur verwachten dat er gerechtelijke stappen zullen worden ondernomen! Dit geeft wederom aan hoe sterk Unaico in haar schoenen staat en dat we ons geen enkele zorgen hoeven te maken over de legaliteit van het bedrijf!!!

    Het is nu het moment om door te pakken want als straks de 200 Miljoen grens wordt gepasseerd dan kun jezeggen dat je bij de 1ste % zit van alle SiteTalk leden wereldwijd en dan zul je er ook absoluut de vruchten van gaan plukken!!

  • Maarschalk

    Zo, dat moet wel een heel betrouwbaar bedrijf zijn als ze van te voren al gaan dreigen iedereen kapot te maken.

    En dan nog zo stom zijn om te roepen dat je dus in je recht staat als er een advocaat op gezet wordt. Ja, dat klopt juridisch als een bus. Immers, advocaten zijn degenen die bepalen of iets illegaal is. Daar hebben we geen rechter meer voor nodig.

  • ST REA

    Korte reactie voor jouw doen.

    Of moet je eerst weer even in je Econometrist-lijf komen zodat je een metertje gezemel kunt tikke?!

  • Maarschalk

    Zoals Econometrist al in een ander topic opmerkte aan mrtelecom is middels Google deze post voor iedereen vindbaar. Niet heel erg handig al je je bedrijf in een positief daglicht wil zetten.

  • ST REA

    Waarom niet handig? Zeer handig juist!

  • Econometrist

    ST REA Schreef:

    ——————————————————-

    > Het is zelfs zo, en dat wil ik iedereen op het

    > hart drukken, dat Unaico volledig in haar recht

    > staat om negatieve publiciteit aan te kunnen

    > pakken. Wat ik nu zeg is daarom ook heel

    > belangrijk. Als je waar dan ook op het Internet

    > leest dat Unaico in een kwaad daglicht wordt

    > gesteld door welke onwetende dan ook, onderneem

    > dan actie!

    Alsjeblieft zeg, LAAT ME NIET LACHEN!!!

    De zoveelste ‘we-worden-net-zo-groot-als-hyves-of-facebook-en-alle-inkomsten-worden-onder-de-leden-verdeeld-sociaal-netwerk’ kloon. De hele 22 cent per deelnemer per jaar die een netwerk waard is minus de kosten en inkomsten van de initiatiefnemers wordt uitgekeerd. Agloco 2. Een miljoen deelnemers al, zeg je? Toe maar, de investeerders staan zeker al in de rij, en volgend jaar gaat unaico naar de beurs?

    > Unaico zal vervolgens contact opnemen met de

    > onwetende en de persoon fijntjes laten weten het

    > stuk te verwijderen binnen de 24 uur. Zo niet…

    > dan zal er een advocaat op worden gezet en kan de

    > auteur verwachten dat er gerechtelijke stappen

    > zullen worden ondernomen! Dit geeft wederom aan

    > hoe sterk Unaico in haar schoenen staat en dat we

    > ons geen enkele zorgen hoeven te maken over de

    > legaliteit van het bedrijf!!!

    Vrijwel geen mens heeft er van gehoord, het stelt geen drol voor, er zit geen cent in kas, maar wel de grote broek aan trekken en bij voorbaat al lopen dreigen met juridische maatregelen tegen mensen die iets lelijks over je zeggen? Nogmaals: LAAT ME NIET LACHEN!!! Er is niet eens budget om de site behoorlijk in het nederlands te vertalen waardoor het in nederland bij voorbaat al mislukt omdat je kinderen -als belangrijkste doelgroep voor dit soort netwerken- niet bereikt, en dan zou er wel budget voor rechtzaken kunnen worden vrijgemaakt?!? Daar zullen de reeds aanwezige leden blij mee zijn dat het goeie geld daaraan besteed zou worden. Maar des te meer geeft het aan wat voor mentaliteit de oprichters er op na houden. Het lijkt scientology wel; meehuilen met de troep, of anders suen die handel. En je denkt dat daar nog iemand bij wil horen?

    Deze onzin werkt niet, en kan nooit werken, en het is het bewijs voor de gemankeerde menselijke geest dat er toch altijd weer een miljoen of wat mensen hun hoop in een dergelijke bij voorbaat mislukte expeditie leggen. Do the maths; het vermogen dat een netwerk waard is wordt gebaseerd op enkele dubbeltjes per deelnemer per jaar en omdat het er zoveel zijn komt je op zulke astronomische bedragen uit. Maar als je dat vervolgens weer gaat verdelen onder de leden komt iedereen weer op die paar dubbeltjes uit, minus de kosten om iedereen aan te schrijven en je bent weer terug op nul, precies waar je gestart bent. En dat is dan welteverstaan het successcenario als er inderdaad 200 miljoen+ leden aan meedoen, want anders kost het alleen maar geld. Bij voorbaat kansloos dit hele verhaal, de internetvariant van het perpetuüm mobile.

    Zo, en nou ben ik benieuwd of deze onwetende voldoende lelijke woorden aan deze onzin heeft gewijd om fijntjes door een unaico advocaat benaderd te worden. Om het gemakkelijk te maken ben ik bereikbaar op mlmendatsoorttroep@xs4all.nl waar ik de komende 24 uur permanent op de refreshknop van mijn mailprogramma zit te drukken. Veel succes!!