Esther Schreef:
——————————————————-
> Blijkbaar ben u dus geen netwerker, maar iemand
> die alleen de boel hier voor een ieder komt
> verzieken. Dat de webmaster dat toe laat, vindt ik
> een godswonder.
Wellicht heb je de huisregels niet gelezen. Spammen, omschreven als reclame maken is niet toegestaan.
http://mlm.startpagina.nl/prikbord/regels.php
> Ik wil best vragen beantwoorden, maar dus niet aan
> u, want dat is verspilde moeite.
Ooh, dus nu is het vragen beantwoorden alleen voor hen die gelijk hoera gaan roepen en mee gaan doen.
> Ik wacht af of er andere zijn, die met enige
> interesse mij nuttige vragen stellen.
Wat versta je onder nuttige vragen? Enkel niet kritische vragen?
> Op iemand als u zit denk ik niemand te wachten,
> gezien de bijdrages die u op dit prikbord
> aanleverd.
>
Maar op bijdrages als mlm wordt onderwezen aan Harvard, Stanford en andere business schools zitten we hier wel te wachten?
Heb je je wel eens afgevraagd toen je die presentatie aan ons voorschotelde dat een potentiële distributeur daar niet wijzer van wordt, als het waar zou zijn, wat het niet is?
> Het enige wat ik u beantwoorden wil is dit.
> Het is een bedrijf in opbouw en dus zijn processen
> als aangsloten winkels nog volop in gang.
Voorlopig schrijf ik me in, geen winkels die meedoen, maar mijn gegevens zijn wel afgegeven en dus bruikbaar voor marketing.
Denk je niet dat jij een stuk meer succes zou hebben als je al een flinke hoeveelheid winkels had die mee zouden doen? Dus eerst de winkels, dan de consumenten?
> U aannemingen wat betreft de uitbetalingen, ga ik
> u niet uitleggen, aangezien u verder geen moeite
> doet tot enige interesse
Ik doe genoeg moeite tot interesse. Jij post hier, ik stel vragen, zoals je in je post ook wil. En daarna geef jij geen antwoorden. Nee, ik moet naar de presentatie gaan kijken.
> Daarom wil ik u vriendelijk verzoeken zich niet
> meer met dit onderwerp bezig te houden.
Wat me nog het meeste opvalt is dat je een aantal newbie/noob fouten hebt gemaakt. Een allang ontkrachte mythe als “mlm wordt onderwezen aan Harvard” staat gewoon keihard in de presentatie. Ook wordt Warren Buffet aangehaald. Die man is eigenaar van een deel van de aandelen van Berkshire Hathaway, en daarmee dus ook mede eigenaar van 1 mlm bedrijf. Maar mlm distributeur is hij niet. Je schermt aldus met allerlei dingen die voor een mlm distributeur niks uitmaken.
Wat wel uitmaakt is welke winkels aangesloten zijn, waarom de besparing van 10% beloofd wordt, maar hij slechts 1% zelf realiseert.
Samenvattend, info over Harvard, welk feit niet eens klopt, het aanhalen van Warren Buffet en Bill Gates (welk feit niet klopt) heb ik niets aan. Wel aan hoeveel geld het mij oplevert en welke winkels meedoen. En juist daar valt het eerst tegen (de besparing) en het tweede (winkels) kan je niet beantwoorden.