Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nieuw mlm bedrijf in nederland SCnet.

  • Esther pecht

    Hoi Allen,

    Momenteel is er een nieuw bedrijf in opkomst genaamd SCnet nederland.

    Het is een mooi concept, wat wellicht voor jullie doorgewinterde mlm mensen een nieuwe kans van inkomsten bied?

    Graag wil ik u uitnodigen is een kijkje op de (nog niet geheel klaar zijnde/vertaalde) site te kijken en mij een oordeel erover te geven.

    Ik zal nog niet gelijk geheel uitwijden over alles, omdat er toch altijd vragen na komen en ik die dan zo open mogelijk wil beantwoorden.

    Het enige wat ik alvast wil zeggen, inschrijven is gratis en dus zijn er wat dat betreft geen risico's!

    www.scnetnederland.com/REINA88

    ik hoor graag van u!

    gegroet,

    Esther Pecht

  • Maarschalk

    Die presentatie gaat zo snel dat je niet alles goed kan zien. Ga dat eerst maar eens op orde brengen, dan kunnen we daarna wel eens een fatsoenlijk vraag gaan stellen.

  • Maarschalk

    Hmm, je kan de presentatie vertragen, maar dat wordt ook zo snel weer weggehaald dat je het mist. Waarom die enorme snelheid met slides erdoorheen rammen? Geef mensen de tijd om rustig het op zich in te laten werken.

    Paar dingen vielen op:

    1) Netwerkmarketing is de jongste vorm van een eigen zaak. Webshop? Is wel wat nieuwer dan mlm.

    2) Vandaag de dag wordt 60% van alle bedrijven vanuit huis opgestart, daarbij is netwerkmarketing dominant aanwezig, en netwerkmarketing wordt gedoceerd op Harvard, Stanford etc. Heb je hiervan bewijs?

    3) 43 miljoen mensen werken in netwerkmarketing en maken een omzet van 75 miljard dollar per jaar. Dat is dus gemiddeld 1.744 dollar per jaar. Geen hele aantrekkelijke cijfers. Waarom zou iemand dan in willen stappen?

    4) Bill Gates heeft een netwerkmarketing bedrijf gekocht? Welk? Inderdaad heeft Warren Buffet een mlm bedrijf gekocht, The Pampered Chef. De vraag is wel wat ik als potentieel mlm distributeur aan heb.

    5) Wat doet SCnet? Het samenbrengen van groepen consumenten en “bedrijfspartners”? Huh? Waarom bedrijfspartners tussen aanhalingstekens? En wat zijn bedrijfspartners? Gewoon bedrijven?

    6) Als jullie gezamenlijk producten kopen krijgen jullie meer korting. Dat klinkt leuk, maar welke partners vanuit de bedrijfskant doen dan mee? En hoe gaat dat precies met aankopen? Moeten eerst een grote groep mensen mee gaan doen, of kan ik direct met korting kopen bij die bedrijven?

    7) In een latere slide wordt meer uitgelegd. Als er 10% korting is bedongen levert dat mij slechts 10% daarvan weer op, dus 1% van het totale aankoopbedrag? Hmm, klinkt niet heel erg aantrekkelijk. Of gaat het deel wat ik ontvang omhoog? Want die 4* 0,5% voor hen die mij hebben aanbevolen is wel erg veel geld.

    8) In toevoeging op de vorige vraag, waarom zou ik niet gewoon direct bij SCnet inschrijven, ipv via jou? Hoeven al die anderen, behalve SCnet zelf, niet mijn geld te ontvangen.

    9) Okee, blijkbaar blijft er van die 85 euro nog 50 euro over (ik heb het niet nagerekend). Die 50 euro genereerT (met een T, dus niet met een D zoals bij jouw presentatie) 140 euro aan cash en 360 euro aan verdere korting. Wauw. Hoe doen jullie dat, zo snel het geld vermenigvuldigen?

    10) Ik ben trouwens maar even voorbij gegaan aan alle opvolgende slides met steeds grotere bomen van mensen die meedoen.

    11) Binaire boom tot in de 7e positie. Hoeveel mensen doen er dan al mee?

    12) Een SCnet studiereis om de 6 maanden. Moet ik dat zelf betalen?

    13) Regel van toepassing is de 80% regel. Wat is de 80% regel?

    14) Al eerder gevraagd, maar op het eidn komt dit weer bij een slide terug. Als ik enkel wil meedoen vanwege de korting, waarom zou ik me dan niet direct bij SCnet inschrijven, in plaats van bij jou?

  • Esther

    dhr maarschalk,

    Weet u welke vraag er bij mij opkomt?

    Bent u op de hoogte van wat mlm inhoudt??

    Ik wil niet lelijk overkomen, maar werkelijk sommige vragen zijn zo…..raar.

    Hoe kun je nu vragen, waarom zou ik me via jou inschrijven en niet via het bedrijf????

    Wilt u die vraag echt beantwoord hebben of zit u mij nou te stoken zoals u bij velen van deze onderwerpen doet??

    Ik stel voor dat u vanavond online bent om 20:00 uur en dan even de presentatie meekijkt, dan kunnen er velen van u vragen beantwoord worden

    Verder kunt u daar eventuele verdere vragen direkt stellen, zodat u interesse wellicht enthousiasme kan worden?? .

  • Maarschalk

    Esther Schreef:

    ——————————————————-

    > dhr maarschalk,

    >

    > Weet u welke vraag er bij mij opkomt?

    > Bent u op de hoogte van wat mlm inhoudt??

    Nee, leg het mij eens uit.

    > Ik wil niet lelijk overkomen, maar werkelijk

    > sommige vragen zijn zo…..raar.

    Zoals? Bijvoorbeeld de vraag welke bedrijven allemaal meedoen? Bijvoorbeeld de vraag waarom ik van die 10% korting die jullie bedingen slechts 10% zelf weer zie?

    > Hoe kun je nu vragen, waarom zou ik me via jou

    > inschrijven en niet via het bedrijf????

    > Wilt u die vraag echt beantwoord hebben of zit u

    > mij nou te stoken zoals u bij velen van deze

    > onderwerpen doet??

    >

    Jij pitcht hier, nodigt ons uit om vragen te stellen, dat doe ik, maar vervolgens komen er geen antwoorden.

    > Ik stel voor dat u vanavond online bent om 20:00

    > uur en dan even de presentatie meekijkt, dan

    > kunnen er velen van u vragen beantwoord worden

    > Verder kunt u daar eventuele verdere vragen direkt

    > stellen, zodat u interesse wellicht enthousiasme

    > kan worden?? .

    Misschien wat het je nog niet opgevallen, maar ik heb de presentatie al gezien. ik hoef hem niet nogmaals te zien, ik wil graag antwoorden op de vragen die opkomen na het zien van de presentatie.

    Net als ieder ander wil ik ook graag besparen. Maar zolang ik niet weet welke bedrijven er allemaal meedoen, en waarom ik bij de beloofde besparing van 10% slechts 1% zelf bespaar, zal ik niet enthousiast worden.

  • Esther

    Juist daarom nodig u uit om de presentaie bij te wonen.

    Of u nu een powerpoint presentatie volgt of een webconferentie, dat is duidelijk niet hetzelfde…

    Als u echt interesse hebt, zult u die moeite willen nemen.

    Verder wil ik graag een vraag aan u stellen.

    Doet u ook iets met mlm en zo ja bij welk bedrijf of bent u hier om andere redenen??.

  • Maarschalk

    Esther Schreef:

    ——————————————————-

    > Juist daarom nodig u uit om de presentaie bij te

    > wonen.

    > Of u nu een powerpoint presentatie volgt of een

    > webconferentie, dat is duidelijk niet

    > hetzelfde…

    Ik heb je gevraagd welke bedrijven meedoen. Die informatie kan je hier plaatsen. Tot ik niet weet wie er aan de bedrijfskant allemaal meedoen heb ik geen enkele reden om die presentatie bij te wonen.

    > Als u echt interesse hebt, zult u die moeite

    > willen nemen.

    Nogmaals, kom nu eens met de namen van bedrijven die allemaal meedoen.

    > Verder wil ik graag een vraag aan u stellen.

    > Doet u ook iets met mlm en zo ja bij welk bedrijf

    > of bent u hier om andere redenen??.

    Het gaat hier niet over mij, maar over SCnet. Doch waar blijven de beloofde antwoorden? Beloofd in je eerste post.

  • Esther

    Blijkbaar ben u dus geen netwerker, maar iemand die alleen de boel hier voor een ieder komt verzieken. Dat de webmaster dat toe laat, vindt ik een godswonder.

    Ik wil best vragen beantwoorden, maar dus niet aan u, want dat is verspilde moeite.

    Ik wacht af of er andere zijn, die met enige interesse mij nuttige vragen stellen.

    Op iemand als u zit denk ik niemand te wachten, gezien de bijdrages die u op dit prikbord aanleverd.

    Het enige wat ik u beantwoorden wil is dit.

    Het is een bedrijf in opbouw en dus zijn processen als aangsloten winkels nog volop in gang.

    U aannemingen wat betreft de uitbetalingen, ga ik u niet uitleggen, aangezien u verder geen moeite doet tot enige interesse

    Daarom wil ik u vriendelijk verzoeken zich niet meer met dit onderwerp bezig te houden.

  • Maarschalk

    Esther Schreef:

    ——————————————————-

    > Blijkbaar ben u dus geen netwerker, maar iemand

    > die alleen de boel hier voor een ieder komt

    > verzieken. Dat de webmaster dat toe laat, vindt ik

    > een godswonder.

    Wellicht heb je de huisregels niet gelezen. Spammen, omschreven als reclame maken is niet toegestaan.

    http://mlm.startpagina.nl/prikbord/regels.php

    > Ik wil best vragen beantwoorden, maar dus niet aan

    > u, want dat is verspilde moeite.

    Ooh, dus nu is het vragen beantwoorden alleen voor hen die gelijk hoera gaan roepen en mee gaan doen.

    > Ik wacht af of er andere zijn, die met enige

    > interesse mij nuttige vragen stellen.

    Wat versta je onder nuttige vragen? Enkel niet kritische vragen?

    > Op iemand als u zit denk ik niemand te wachten,

    > gezien de bijdrages die u op dit prikbord

    > aanleverd.

    >

    Maar op bijdrages als mlm wordt onderwezen aan Harvard, Stanford en andere business schools zitten we hier wel te wachten?

    Heb je je wel eens afgevraagd toen je die presentatie aan ons voorschotelde dat een potentiële distributeur daar niet wijzer van wordt, als het waar zou zijn, wat het niet is?

    > Het enige wat ik u beantwoorden wil is dit.

    > Het is een bedrijf in opbouw en dus zijn processen

    > als aangsloten winkels nog volop in gang.

    Voorlopig schrijf ik me in, geen winkels die meedoen, maar mijn gegevens zijn wel afgegeven en dus bruikbaar voor marketing.

    Denk je niet dat jij een stuk meer succes zou hebben als je al een flinke hoeveelheid winkels had die mee zouden doen? Dus eerst de winkels, dan de consumenten?

    > U aannemingen wat betreft de uitbetalingen, ga ik

    > u niet uitleggen, aangezien u verder geen moeite

    > doet tot enige interesse

    Ik doe genoeg moeite tot interesse. Jij post hier, ik stel vragen, zoals je in je post ook wil. En daarna geef jij geen antwoorden. Nee, ik moet naar de presentatie gaan kijken.

    > Daarom wil ik u vriendelijk verzoeken zich niet

    > meer met dit onderwerp bezig te houden.

    Wat me nog het meeste opvalt is dat je een aantal newbie/noob fouten hebt gemaakt. Een allang ontkrachte mythe als “mlm wordt onderwezen aan Harvard” staat gewoon keihard in de presentatie. Ook wordt Warren Buffet aangehaald. Die man is eigenaar van een deel van de aandelen van Berkshire Hathaway, en daarmee dus ook mede eigenaar van 1 mlm bedrijf. Maar mlm distributeur is hij niet. Je schermt aldus met allerlei dingen die voor een mlm distributeur niks uitmaken.

    Wat wel uitmaakt is welke winkels aangesloten zijn, waarom de besparing van 10% beloofd wordt, maar hij slechts 1% zelf realiseert.

    Samenvattend, info over Harvard, welk feit niet eens klopt, het aanhalen van Warren Buffet en Bill Gates (welk feit niet klopt) heb ik niets aan. Wel aan hoeveel geld het mij oplevert en welke winkels meedoen. En juist daar valt het eerst tegen (de besparing) en het tweede (winkels) kan je niet beantwoorden.

  • esther

    zolang u mij niet kan beantwoorden dat u zelf verstand heeft van mlm, ga ik niet mee met u lastercapagne.

    De vragen die u wilt beantwoord hebben, kan ik best weerleggen, maar dat heeft bij u geen zin.

    Nogmaals u heeft interesse om een ieder hier op het prikbord onderuit te halen.

    Maar geen interesse om meer te weten, want dan zou u meer moeite doen.

    Het enige wat u hier doet is zanniken omdat ik bepaalde vragen niet beantwoord.

    Mijn mening is, dat genoeg mensen vanalles willen weten die toch geen interesse hebben.

    Daar is mijn tijd te kostbaar voor!

    Mensen die echt geinteresseerd zijn in het bedrijf en niet in het onderuit halen van een ieder die hier wat wilt vertellen, die krijgen van mij alle antwoorden.

    Als u echt zo'n mlm-er bent, zult u de naam christo van gennep wel kennen.

    Een zeer geleerd persoon, die weet wat hij doet.

    Deze man heeft zich ingeschreven, omdat hij helemaal achter het plan staat!

    Ikzelf heb de presentatie niet gemaakt en/of vertaald en heb dan ook weinig te zeggen over de inhoud.

    Op de webconferentie worden de plaatsjes gepresenteerd en dus komen er veel meer dingen aan bod.

    Mensen die echt interesse hebben, kijken en luisteren erna en dan oordelen ze!

    Dit is mijn laatste reactie, want ik gebruik mijn tijd liever met mensen helpen die graag wat extra inkomen hebben.

    Dus al reageert u nog 20 bladzijde vol, ik stop ermee.

    Ik adverseer u hetzelfde te doen.