mrtelecom Schreef:
——————————————————-
> Exact. Daarom doe je me ook een enorm plezier.
Mooier nog, twee mensen doen je een enorm plezier. Econometrist en ik.
> Want mensen met een beetje intelligentie doorzien
> echt wel als iemand zich alleen maar voordoet als
> econometrist terwijl hij niet eens rekenen kan of
> een universiteit herkennen kan.
En jij als hbo-er die zijn opleiding een hbo university noemt hebt daar ervaring mee? hbo university is geen beschermde titel. Dus daar mag je mee schermen.
> En al helemaal als
> hij op zichzelf reageert, ook al is het onder een
> ander alias.
Het wordt tijd dat jij eens uit gaat leggen wat het voordeel is voor mij of econometrist als wij een en dezelfde persoon zouden zijn.
> Het is dan ook maar goed dat het
> €350 kost, anders zou je nog een poging wagen
> ook.
350 euro, wauw. En hoeveel jaar moet ik dan besparen voordat ik eindelijk die 350 euro er uit heb?
Wist jij trouwens dat je weer een enorme Euphony kans gemist hebt? Voetbalclub Den Bosch heeft Euforie als sponsor en op hun site bieden ze zelfs die geweldige kans aan, en iemand neemt contact met je op als je geïnteresseerd bent. Alleen, die iemand is niet onze René. Gelukkig maar, want stel je voor dat als die geïnteresseerden gaan googelen en hier uit komen. Oeps. Nee, toch maar geen Euphony.
Maar ja, dat zeggen alle mensen met gezond verstand nu ook al gezien de marktpenetratie van euforie.
> Nu beschermt dit je tegen jezelf en mag je
> lekker cassettes in blijven pakken. Zijn we
> allemaal blij.
Ja, sommige mensen zijn blij als ze succes hebben. Zo niet onze René. Nee die is blij als hij denkt dat iemand anders casettes inpakt.