Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

werk minder en meer vakantie, hoe kan dat?

• Maarschalk

mrtelecom Schreef:

——————————————————-

> Dat gaat gebeuren.

Het heeft inderdaad in de krant gestaan dat de eigenaar van euforie NL en België naar de beurs wilde. Maar aangezien jij zo dicht bij het vuur zit, wanneer gaan ze dan? En gaat

de rest van euforie ook nog eens naar de beurs?

> Je bent vast met dat

> gatenkaatgeheugen van je vergeten dat er een

> crisis tussen beiden kwam.

Jij riep dit al voor de crisis dat ze zouden gaan, en dat was toen een reden dat ze niet konden, daarna was het de crisis, wat is straks jullie reden om het weer af te blazen?

> En ik kan je nu al

> voorspellen dat je, zodra de beursgang een feit

> is, je gaat beweren daar nooit iets over gezegd te

> hebben.

Ik denk dat econometrist man genoeg is om dat toe te geven.

• Econometrist

mrtelecom Schreef:

——————————————————-

> Je bent vast met dat

> gatenkaatgeheugen van je vergeten dat er een

> crisis tussen beiden kwam.

Ja, in het verzinnen van verklaringen achteraf ben jij mij absoluut de baas. Dat geldt voor alle mlm-ers overigens, blijkbaar zijn die daar zeer geoefend in. Maar dat neemt niet weg dat jij tot 3 keer toe met stellige overtuiging die beursdatum hebt aangevoerd. En misschien is het omdat ik die beursgang belemmerende crisis wél zag aankomen, misschien is het omdat ik de tekens op de wand zoals het missende prospectus, het onbekende banksyndicaat, de op Hans Kazan-achtige wijze verdwenen jaarcijfers, etc. etc. wél zag als no-go voor een beursgang. Maar hoe dan ook; drie keer beet jij in het stof en had ik gelijk, drie keer begreep ik beter wat er in jouw toko speelde dan jij als professioneel verkopers zelf, en drie keer wist jij niet beter te doen dan te komen met onbeduidend gekwaak achteraf.

> En ik kan je nu al

> voorspellen dat je, zodra de beursgang een feit

> is, je gaat beweren daar nooit iets over gezegd te

> hebben.

Nou, dan heb jij de link naar deze topic, nietwaar? Maar even tussendoor; vind jij de Black Knight van Monty Python ook zo komisch? Iemand doet me hier sterk aan denken…

http://www.youtube.com/watch?v=zKhEw7nD9C4

“Just a fleshwound”….

• mrtelecom

Jij man genoeg om het toe te geven???? Sorry, Ecootje man genoeg om dat toe te geven? Laat me niet lachen: Hij doet nu al alsof hij nooit gezegd heeft dat Nijenrode geen Universiteit is en hij nooit gezegd heeft. Eerst heeft hij uren zitten googelen om te kijken of er niks meer over te vinden was want hij weet donders goed dat het wel degelijk zo is. Je bent gewoon een achterbakse leugenaar en iemand die zich geen snars aantrekt van een ban.

• mrtelecom

En weer groeit je neus, pinokkio

• Econometrist

mrtelecom Schreef:

——————————————————-

> En weer groeit je neus, pinokkio

En natuurlijk heb jij de links om dat aan te tonen…

• Alex van Breemen

Goh.. Het schoppen, slaan, trappen,spugen, haren trekken enz. is en blijft tussen de heren nog steeds de favoriete bezigheid.. Geen wonder dat mensen enkele van jullie niet meer of nog minder serieus nemen dan ze al deden en dit prikbord met plezier links laten liggen. Helaas is Huib niet bij machte om jullie terecht en uit te leggen hoe jullie met elkaar en andere mensen dienen om te gaan.. Ik heb toch het idee dat bij sommige van jullie een tijd geleden enige vorm van kortsluiting is ontstaan in jullie bovenkamer. Jullie mogen zelf onder elkaar uit vechten wie die eer van mij krijgt..

• Maarschalk

Maar al die mensen die hier tegen de regels in komen spammen heb je dus geen enkel probleem mee? Tenzij ze kritiek komen leveren op mlm, dan moeten we er uiteraard wel iets van zeggen.

• mrtelecom

Ik zet ff een doosje tissues klaar voor huiliehuilie

• Econometrist

Alex van Breemen Schreef:

——————————————————-

> Goh.. Het schoppen, slaan, trappen,spugen, haren

> trekken enz. is en blijft tussen de heren nog

> steeds de favoriete bezigheid..

Oh, en geef eens een voorbeeld van dat onwelvoeglijk taalgebruik waar jij het over hebt?

Kijk, dat het onzinnige piramideconcept dat onder de noemer ‘MLM’ schuil gaat regelmatig op de pijnbank gaat, daar is dit nu eenmaal een discussie platform voor. Maar daarmee zie ik nog geen schoppen, slaan en haren trekken. Daarnaast zie ik veel op de persoon gerichte opmerkingen, ten aanzien van ziektes, verslavingen of geestelijke afwijkingen die bepaalde mensen op dit forum zouden hebben. Echter, die zijn zonder uitzondering afkomstig van mensen uit jouw kamp, dus waarom jij je hier over beklaagt in een reply naar mij kan ik niet helemaal plaatsen.

En voor het geval je weer niet alles hebt doorgelezen en je commentaar dus baseert op slechts een deel van de berichten hier, ben ik gaarne bereid hiervan een bloemlezing voor je samen te stellen…

• mrtelecom

Pijnbank? Die muggenprikken van trolletje en co?