Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

werk minder en meer vakantie, hoe kan dat?

• Econometrist

Alex van Breemen Schreef:

——————————————————-

> Het niveau van allemaal de prikkers hier is niet

> hoger dan het niveau van een stoeptegel en dat is

> al tijden zo geweest..

Ehh…. jij post hier toch ook, Alex?

• mrtelecom

Ik heb Huub meerdere malen verzocht om het prikbord te sluiten en dat deed hij niet. Dus dan maar op deze manier. Niet met plezier maar soms moet je kleine kindjes op hun eigen manier behandelen.

• Alex van Breemen

klopt.. En het niveau is gestegen… En zodra ik weer weg ga daalt het weer gigantisch tot het niveau van een stoeptegel..

• mrtelecom

Maakt niet uit. Dit prikbord is toch verziekt doordat het niet gemodereerd kan worden. Niemand gaat alles doorlezen en dus is deze methode de meest effectieve.

Maar sta vrij om Huub te vragen het prikbord te sluiten. Dat zou het ultieme huiliehuilie moment voor ons forumclowntje opleveren. Mij is het helaas niet gelukt.

Op deze manier leest in elk geval niemand meer de leugens die ons nep-econometristje aka maarschalkje plaatst.

• Econometrist

mrtelecom Schreef:

——————————————————-

> Op deze manier leest in elk geval niemand meer de

> leugens die ons nep-econometristje aka

> maarschalkje plaatst.

Google leest alles, rené. En op deze manier vinden jouw prospects wel uit wat de ware aard van het beestje is. Als je jou niet naar de mond praat zijn het opeens allemaal leugens, nietwaar?

Maar blijkbaar heb je wat te verbergen, en blijkbaar denk je dat dit kan door veel irrelevante posts te plaatsen. Maar de google engine is krachtig, meneertje landsheer van euphony. Dus denk nou niet dat jij je scam op deze manier kunt verbloemen, want een potentieel geïnteresseerde vindt jou altijd. Ik denk dat die wél met veel interesse deze discussies doorbladert, en ik denk dat die wél begrijpt wat voor ‘professioneel’ vlees die in de kuip heeft. Of richt jij je écht alleen op de aller-aller-achterlijksten? Die mensen die zich écht helemaal niet afvragen waarom jij de discussie niet aandurft en alleen maar je standaard riedeltje over leugens en dubbele identiteiten komt rondblèren?

In dat geval wens ik je veel succes, en ik denk dat je in dat geval wel een goede leermeester zult zijn….

• Alex van Breemen

gelukkig wordt dit prikkiebord niet vaak gelezen door mensen met verstand..

Maar het principe van oog om oog, tand om tand doet niemand goed..

Weg blijven hier is het beste wat je kan doen, want ik wil me niet verlagen tot dit stoeptegelniveau..

• Econometrist

——————————————————-

> klopt.. En het niveau is gestegen… En zodra ik

> weer weg ga daalt het weer gigantisch tot het

> niveau van een stoeptegel..

Toegegeven, jij trekt hier het peil van de gemiddelde mlm-er aardig omhoog…

• Maarschalk

——————————————————-

> gelukkig wordt dit prikkiebord niet vaak gelezen

> door mensen met verstand..

>

> Maar het principe van oog om oog, tand om tand

> doet niemand goed..

>

> Weg blijven hier is het beste wat je kan doen,

> want ik wil me niet verlagen tot dit

> stoeptegelniveau..

Nee, jij beklaagt je liever over een kritisch tegengeluid en zwijgt over tegen de regels in reclame maken op dit forum.

• mrtelecom

Ach, we weten wat voor achterbaks nep-econometristje het zegt. Like water of a ducks back. Nu naar bed, duimelot, de cassettebandjes wachten morgen niet.

• mrtelecom

Kritisch?! Hahaha, onze forumclown weer in de bocht. Nu naar bed duimelot, de cassettebandjes wachten niet morgenvroeg.