mrtelecom Schreef:
——————————————————-
> Ah, Ecootje heeft weer leugens nodig om zich
> staande te kunnen houden.
Je zou eens een ander plaatje moeten aanschaffen, rené, deze wordt een beetje grijs gedraaid. Dat gekwaak over leugens komt een beetje dommig over daar waar ik niet anders doe dan verwijzen naar uitspraken die jijzelf op ditzelfde forum de afgelopen 2 weken nog gedaan hebt. Verder beweer ik niks en kan er dus ook geen sprake zijn van ‘het moeten hebben van leugens om zich staande te houden’. Dit is de reden dus ook dat je niet even vermeldt WAT die leugens dan wel zijn…
Je lagere school discussietechniek getuigt niet echt van de switch naar professionaliteit die je recent hebt gemaakt door het volgen van een (ongetwijfeld dikbetaald-) cursusje. Eerder demonstreert het hoe er hier al jaren wordt geroepen hoe het precies werkt in de mlm: produkten zijn totaal onbelangrijk in het netwerk, het gaat in werkelijkheid om de onderliggende markt waarin de veelverdieners in de mlm helemaal binnenlopen aan de seminars, de DVD-tjes en de boekjes zie ze slijten aan de wannabees zoals jij die hun investeringen nevernooit terugverdiend zien worden in hun verkopen, maar man oh man, wat hebben ze een ‘persoonlijke groei’ ervan ondervonden. Niet dat het één stuiver oplevert, maar juist degenen die niet snugger genoeg zijn om deze calculatie te maken blijven het het langst proberen.
Denk jij ook niet dat jij met jouw inmiddels 10 jarige mlm-ervaring het seminar van Erik Worre waarvoor je recent reclame kwam maken zou moeten GEVEN in plaats van zou moeten VOLGEN? Dringt het dan echt niet tot je gemankeerde harsens door dat je grof geld betaalt om een cursusje te volgen bij iemand die er nog korter mee bezig is dan jij, rené? Wat zeg ik, iemand die nog NOOIT een telefoonabonnementje of een flesje zeep heeft verkocht, maar die alleen maar CURSUSSEN verkoopt!! Hoe blind kan je zijn? Kijk nou eens waar je staat na 10 jaar gerommel in de marge, en wat het je gekost heeft ten opzichte van je inkomsten, en kijk eens hoe dit soort gasten in korte tijd compleet binnen lopen op de centjes van de wannabees!!
“Go Pro”, jaja, je hebt zeker een pro aan het werk gezien. Wat moest je betalen, en hoeveel deelnemers waren er? Moet jij voor de grap eens even uitrekenen hoeveel dat met elkaar vermenigvuldigd is, en een inschatting maken van zijn kosten die je er dan vanaf trekt. Als zakenman kan jij dat wel inschatten denk ik zo. Waar kom je op uit, en hoe lang heb je daar zelf met je abbootjes voor langs de deur moeten gaan, ALS je dat bedrag überhaupt al bij elkaar verdiend hebt in je hele loopbaan?
Zo'n jongen is slim, en zo'n jongen werkt inderdaad nog maar effectief 3 dagen per maand, namelijk bij het geven van de cursus. Doet hij dat elke maand een keer, en belt ondertussen totaal een uur met zijn uitgever om het voorraadniveau van zijn boekjes en DVD-tjes op peil te houden, en dan heb je zijn drukke maandelijkse werkzaamheden alweer samengevat. Misschien dat hij elke twee jaar nog een nieuw boekje schrijft of DVD-tje maakt, en het melken is ook in de toekomst weer gegarandeerd. Ja, er zijn ZEKER mensen voor wie mlm werkt…