Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Jouw Pensioen bestaat niet

  • mrtelecom

    Niks vreemder dan de “bewijzen” van jou. Mijn bewijzen kun je tenminste nog nazoeken.

  • Econometrist

    René, met mijn geheugen is weinig mis. Ik kan me dan ook nog prima herinneren waar en wat ik heb gestudeerd, maar vooral dat ik jou dat nog nooit heb verteld, hoewel je er meermaals naar hebt gevraagd. Bovendien heb jij uiteraard de afgelopen 48 uur gegoogled naar uitspraken van mij hierover die je dus uiteraard ook niet hebt kunnen vinden.

    Maar ik begrijp wel waar de verwarring vandaan komt; je bent in de war met Student26, die liet zich nog wel eens over dit soort details uit. Ik heb tegelijkertijd ook de uitweg voor je uit deze impasse: omdat jij in de veronderstelling bent dat wij toch allemaal één en dezelfde zijn, ben ik het natuurlijk tóch geweest die je dit verteld heeft, nietwaar….?

    De rest vul je maar weer lekker zelf in, maak er wat moois van zou ik zeggen…

  • mrtelecom

    Zielig, echt zielig.