Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

jeetje

  • d@nielle

    na lange tijd kom ik hier eens kijken ( ja ook ik ben ooit eens in MLM “getrapt”

    feit is er zijn geen snel rijk formules ( @jort iets kopen voor 75 euro en dan verkopen voor 32,500 euro…..dat geloof je toch zelf niet he)

    dit forum was ooit om vragen te stellen, ervaringen uit te wisselen, maar nu het lijkt hier wel een kippenhok, van reclame maken en mensen afzeiken.

    gezellig.

    nog steeds ben ik ingeschreven bij het MLM concept waar ik aan begonnen ben, en geloof me, na zo'n 10 jaar ben ik (nog) geen miljonair, ik woon in een gewoon rijtjes huis. en rij een klein autootje….

    mensen staar je niet blind, als je geld wil verdienen zul je er toch echt voor moeten werken!

  • mrtelecom

    100% mee eens. Er lopen hier een paar zieke (of eigenlijk maar eentje onder meerdere namen) rond die elke zinvolle discussie frustreren. We zouden dit forum kunnen gebruiken om echt de industrie te verbeteren maar die persoon bemoeit zich vanuit zijn gebrek aan expertise overal mee en is gooit alle MLM bedrijven op 1 hoop. Volgens hem azen mensen in MLM op de ‘losers’ in de maatschappij maar als zo'n ‘loser’ wel succes heeft is het ineens een oplichter (ja, dat woord word dus ook gebruikt). Terwijl de enige echte oplichter en leugenaar die ene persoon is.

    Aangezien de moderator, na lang proberen deze trol van het forum te verwijderen, daar helaas niet in gelukt is en het maar opgegeven heeft is dit forum totaal door die persoon verziekt. Helaas, want er zijn wel degelijk misstanden in MLM (net als in elke industrie) die nu niet meer aangepakt kunnen worden door de “alles op 1 hoop” mentaliteit van die zieke geest.

    Om er voor te zorgen dat de leugens en onwaarheden van deze persoon niet meer als waarheid worden gezien heb ik uiteindelijk maar besloten die persoon op dezelfde manier aan te pakken zoals hij voorstanders aanpakt: Door op elke post met onzin te reageren zodat niemand door de bomen het bos meer ziet.

    En ook hier zal weer fel door die zieke geest op worden gereageerd. Maar dat maakt niet uit, dit forum is toch al verworden tot een totaal nutteloos forum. Helaas wil startpagina dit prikbord ook niet verwijderen, dus er zit niets anders op.

  • d@nielle

    waar ben je het dan mee eens, dat het forum verziekt wordt, of dat je moet werken voor geld ;)

    MLM kan werken, maar het is echt niet dat je op je luie reet kan gaan zitten, en het geld stroomt binnen.

  • Maarschalk

    d@nielle Schreef:

    ——————————————————-

    > MLM kan werken, maar het is echt niet dat je op je

    > luie reet kan gaan zitten, en het geld stroomt

    > binnen.

    Er doemt zich een vraag op. je stelt dat je al 10 jaar bij een mlm concept zit, en nog niet binnen bent. Maar daarna dat mlm kan werken. Hoe rijmt dit zich?

  • d@nielle

    Maarschalk Schreef:

    ——————————————————-

    > d@nielle Schreef:

    > ————————————————–

    > —–

    > > MLM kan werken, maar het is echt niet dat je op

    > je

    > > luie reet kan gaan zitten, en het geld stroomt

    > > binnen.

    >

    > Er doemt zich een vraag op. je stelt dat je al 10

    > jaar bij een mlm concept zit, en nog niet binnen

    > bent. Maar daarna dat mlm kan werken. Hoe rijmt

    > dit zich?

    toen ik er mee begon was ik jong en naief, ik dacht dat ik binnen zou lopen, nu 10 jaar later ( ik doe er niets meer mee) begrijp ik het concept ( blond he ;) )

    mensen die boven aan staan gaan als een trein, maar sta je onderaan, moet je je een slag in de rondte werken wil je ergens komen, het KAN werken, maar het komt niet aanwaaien. begrijp je wat ik bedoel. het is niet zo mooi als ze je doen geloven.

    Zoals Jort, om hem er nog maar eens bij te halen, het kan niet dat je 75 euro betaald en dan rustig af gaat zitten wachten totdat het ineens 32,500 euro waard is….

  • Maarschalk

    d@nielle, dank voor je openheid. Je zegt dat je het concept nu wel begrijpt. Betekent dit dat je nu een (flink) stijgende lijn in inkomsten ziet?

  • d@nielle

    nee, dat niet, ik doe niet s meer met het MLM concept waar ik me bij aansloot, behalve de producten zelf gebruiken.

    nu 10 jaar later ben ik niet meer in de gelegenheid om uit te voeren wat ik toen wilde, ik heb nu 2 kinderen een druk leven. een MLM bedrijf past daar niet in want het is niet dat je met 20 uur werken verdient wat je normaal met 80 uur werken verdient.

    if something sounds too good too be true……..

  • Maarschalk

    d@nielle, nogmaals dank voor je openheid. Je laatste zin is ook zo'n beetje wat door de critici benadrukt wordt. Dat er in de mlm wat te veel schone schijn wordt opgewekt en het allemaal nogal tegenvalt.

  • d@nielle

    geen dank ik houd van eerlijk, en openheid.

    mij is toendertijd een mooi verhaal verteld, een schuldenvrij leven, meer vrije tijd. wie wil dat nou niet, feit is dat je met producten moet zeulen om ze aan de “man” te brengen, mooie praatjes moet verkopen om mensen het zelfde te laten doen.

    of net als die mails doorsturen goed bedacht, degene die het bedacht zal zeker geld verdient hebben, maar ook dat werd snel achterhaald ;)

    wat ik nu hier allemaal lees, gaat het over scams, de ene wil nog sneller verdienen dan de ander. tuurlijk willen we dat allemaal niet ;)

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > 100% mee eens. Er lopen hier een paar zieke (of

    > eigenlijk maar eentje onder meerdere namen) rond

    > die elke zinvolle discussie frustreren.

    Mag ik jou er aan herinneren dat jijzelf nog geen half etmaal geleden hebt aangegeven deze techniek bewust toe te passen? De topicstarter doelt specifiek op jou, en jij voegt de term ‘ziek’ eraan toe. Mogen we veronderstellen dat van toepassing te zijn op alleen jou, of de hele mlm-secte?